• Bij de mails van series en quizen staat altijd bij welke het is, maar bij stories staat alleen dat er een nieuw hoofdstuk is en ik heb nogal veel abbo's, dus soms weet ik niet meer welk verhaal het is.
    Zou het dan niet beter zijn als dat er ook bij stond zoals bij series en quizen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Uhu, vind ik ook vervelend.


    Some people make the world special just by being in it

    Als je de link opent, zie je toch welk verhaal het is. Zie het probleem niet zo, eerlijk gezegd.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Als je de link opent, zie je toch welk verhaal het is. Zie het probleem niet zo, eerlijk gezegd.

    Liess,
    weetje, het is wel vervelend, want sommige mensen (lees: Tanya) zijn lui om die link te openen. En ik verwaarloos veel verhalen en lees pas na een maand waar ze zaten en dit zul je niet snappen wnt ik snap mijn eigen redenering niet eens :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Liess,
    weetje, het is wel vervelend, want sommige mensen (lees: Tanya) zijn lui om die link te openen. En ik verwaarloos veel verhalen en lees pas na een maand waar ze zaten en dit zul je niet snappen wnt ik snap mijn eigen redenering niet eens :'D x


    Alysse,
    Je hoeft maar 1x te drukken en de link is open. Dus vooralsnog snap ik het probleem niet. Zoveel moeite is het niet. Dan is het niet het probleem van Quizlet, maar 't van jullie. Omdat jullie 1x drukken al te veel vinden, no affence. (:
    x


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind het niet echt vervelend. Want als je de mail opent zie je twee links staan, een van het deel en de andere van de story. En dan zie je ineens ook de titel van het verhaal staan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Liess schreef:
    (...)

    Alysse,
    Je hoeft maar 1x te drukken en de link is open. Dus vooralsnog snap ik het probleem niet. Zoveel moeite is het niet. Dan is het niet het probleem van Quizlet, maar 't van jullie. Omdat jullie 1x drukken al te veel vinden, no affence. (:
    x

    Pf, het is vervelend, vind ik. Like, dan heb ik geen overzicht. En ik maak enkel de leuke en de stomme laat ik altijd nog even wachten, en ja, ik volg stomme om stiekem mensen een plezier te doen :x
    ik ben veel te lief. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben niet lui of whatever, maar ik ben het er wel mee eens. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind het niet echt lastig.Maar het zou wel gemakkelijk zijn als je onmiddellijk ziet welke story het is.


    Everyone smiles in the same language.

    Alysse schreef:
    (...)
    Pf, het is vervelend, vind ik. Like, dan heb ik geen overzicht. En ik maak enkel de leuke en de stomme laat ik altijd nog even wachten, en ja, ik volg stomme om stiekem mensen een plezier te doen :x
    ik ben veel te lief. :'D


    Dan moet je niet meer zo lief zijn. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Vele titels lijken goed op elkaar. En als ik dan op die link klik, verwar ik die steeds met een ander verhaal en weet ik zo niet meer waar het verhaal gebleven is. -als je het snapt-

    Dus, ik ben voor. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    i couldnt care less.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Breakfast schreef:
    Vele titels lijken goed op elkaar. En als ik dan op die link klik, verwar ik die steeds met een ander verhaal en weet ik zo niet meer waar het verhaal gebleven is. -als je het snapt-

    Dus, ik ben voor. :Y)


    Dat is nu volledig gezegd waarom ik dit voorstel (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    LotteLampje schreef:
    i couldnt care less.


    zwijg dan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het is wel handig als je er meerdere heb van 1 story. Dan kan je de nieuwste meteen verwijderen en alleen de oudse aanklikken. En het maakt het wat overzichtelijker.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Breakfast schreef:
    Vele titels lijken goed op elkaar. En als ik dan op die link klik, verwar ik die steeds met een ander verhaal en weet ik zo niet meer waar het verhaal gebleven is. -als je het snapt-

    Dus, ik ben voor. :Y)


    Dat heb ik nou dus ook altijd! O.o


    Has no one told you she's not breathing?