• HELLUP MEH D:
    Voor morgen. moet ik overstappen.. in utrecht centraal.
    van spoor 7 naar spoor 5
    Daar heb ik.. 2 minuten voor.
    is dat UBERHAUBT haalbaar? of niet?
    Want ik ben nooit in utrecht.
    please help me (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ben er nooit geweest. Maar dat zal wel zijn zeker :') Zijn maar twee sporen verschil :'D.

    Ik weet het niet ;o
    Dat word sowieso wel heel erg hard rennen.

    Ik zal eens kijken of ik die informatie voor je kan krijgen. ;p

    EDIT:
    bron 1;
    Als het allebei B is of allebei A, dan moet het haalbaar zijn, dan zit het aan de zelfde kant.
    Maar als de ene A is en de ander B, dan moet je heel snel de trap op, schuin oversteken en de trap daar weer af :P

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 19:58 ]

    Ubetinget schreef:
    Ik zal eens kijken of ik die informatie voor je kan krijgen. ;p

    Dankuwel x'D
    I really really need it x'D
    en.. zoiets kan je ook nergens vinden. D:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ehm.. Als je hard loopt lukt het wel. Maar dan moet je wel flink hard doorlopen! :') Succes!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ehm.. Als je hard loopt lukt het wel. Maar dan moet je wel flink hard doorlopen! :') Succes!

    hahaha. kay. thanku (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ga van voor in de trein zitten misschien, dan kan je direct uitstappen en volgens mij kan je dan vlugger naar een ander spoor geraken, maar 'k kan ook verkeerd zijn want 'k ken dat station niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Geen idee.
    RENNEN! :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Geen idee.
    RENNEN! :'D

    k denk t ook
    gewoon rennen als een motherfucker x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dan mag je heel hard gaan rennen, ja. Want dat is best wel een eindje lopen. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid meteen even kijken welke volgende trein je moet hebben als je hem mist.


    Bored.

    Ik hoop voor jou dat het lukt. :'D

    Dat is haalbaar hoor ^^ gewoon de bordjes volgen, en als je hem mist, genoeg winkels daar, dus je kunt je er vermaken :P


    Life is hard and then we die

    Veel geluk! :'D
    Maar als ik jou was zou ik in de trein bij de deur zitten. Want dan ben je er als eerste uit ^^.
    Maarja, succes.


    -

    ik kom supervaak in utrecht :] woon er 20 km vanaf. maar anders wacht je een trein? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik woon in utrecht! maar als je er nog nooit bent geweest moet je denk wel snel lopen of rennen want het is een heel groot station! en dan moet je dus goed kijken hoe je moet lopen!