• Ik mag niet meer drinken op fuiven, hy wilt niet dat ik nog te vaak naar fuiven ga. Ik mag niet te veel make-up dragen. En het ergste is: ik een vriend (hy is homo!) en hy is Duits en verhuist binnenkort trg naar Duitsland. Nu willen wij nog een laatste keer samen gaan shoppen maar van myn vriend mag ik NIET (let op tis een lange lijst):
    *Hand in hand met hem lopen
    *arm in arm met hem lopen
    *Met hem knuffelen
    *hem vasthouden
    *huilen als hij vertrekt
    *hem onze gebruikelijke zoen op de wang geven
    *Iets voor hem kopen als afscheidscadeau
    *Met hem in ht parkje op t gras gaan ligge wat ons gebruikelijke plekje was...
    *geen kleedjes dragen
    *geen krotjes rokjes of shortjes dragen
    *en geen te blote topjes aandoen
    *OF met andere jongens weggaan
    *niet reageren op zyn smsjes
    *Gaan shoppe mt myn BFFjes zonder t hem te vrage


    Hij vind dat ik hem anders bedrieg!!:O Overdrijf anders!! Kunnen jullie me helpen?? Please?!?!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 11:36 ]

    Oo, dat pik je toch gewoon niet. En daarbij, als je het wel zou doen wat zou hij dan doen, het uitmaken? Moet je maar bij jezelf gaan nadenken dat dat beter is, dan dit. Je gaat je leven toch nit laten verpesten door zo'n rare gast.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou die vriend van je dumpen, en wel meteen.


    -

    Genius schreef:
    Ik zou die vriend van je dumpen, en wel meteen.


    Zeker wel.
    Men, nog even en je mag niet eens meer kiezen wat je eet of drinkt...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat is een relatie zonder vertrouwen?
    Laat hem dat inzien, dat je er niets aan vind dat hij je niet vertrouwt. Laat hem inzien dat hij je geen vrijheid meer geeft. Als hij dat niet inziet zeg ik: DUMPEN DIE HANDEL!


    You'll never dream alone. <3

    Dumpe die handel!

    srry als het grof overkomt maar je bent z'n bezit niet. Als je met 2 bent moet je met elkaar rekening houden ja, maar elkaar gaan opeisen en als bezit aanschouwn is WRONG!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hij gunt jou dus helemaal niks? Geen vrienden, geen lol? Hier heb ik maar één ding op te zeggen. Keihard dumpen die kerel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Genius schreef:
    Ik zou die vriend van je dumpen, en wel meteen.


    I need you like a heart needs a beat

    Dumpen die handel? Als hij je niet vertrouwt, kan je niks met hem beginnen. Zo zou ik het doen :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Meadow schreef:
    Dumpen?
    Sorry, maar met zo'n jongens kan ik persoonlijk niet om en die vliegen meteen buiten bij mij. >.<

    oohh bij mij zouden ze ook vliegen. Damn, wat een lijst! Ten eerste; niet, nooit, never naar luisteren. Hij is maar je lief, jij bent nog altijd de baas over jezelf. Ten tweede; maak hem ook zo een verdomde lijst met dingen die hij niet mag doen van jou omdat hij 'je anders bedriegt'. Als hij zulke spelletjes speelt, mag jij dat ook.

    Met hem praten en zeggen hoe je je voelt.En als hij toch door gaat dumpe wand dit is gestoort


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Doe gwn wat je wil.
    Hij is niet je baas ofz.
    Gwn doen waar je zin in hebt.
    En als het dan uitmaakt is het beter zo. Dan is hij je niet waart!

    de perfecte reden om iemand zonder schuldgevoel te dumpen. what a son of a bitch. dude, je mag mensen niet claimen. ze hebben een eigen leven. echt hoor O.o gewoon doen allemaal. hij heeft niets over jou te zeggen, ook al is hij je vriendje!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gewoon doen!


    Je moet worden wie je bent.

    Zooo dat is wel heel erg overdreven wat hij allemaal wil. Misschien moet je er gewoon met hem over praten en zeggen wat je er van vind. En gewoon proberen tot het goed komt. komt het niet goed is het misschien beter om uit elkaar te gaan.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 15:19 ]

    Dumpen? Het lijkt me dat hij redelijk jaloers is, en aan zulke jongens heb je dan niet veel. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson