• Ik mag niet meer drinken op fuiven, hy wilt niet dat ik nog te vaak naar fuiven ga. Ik mag niet te veel make-up dragen. En het ergste is: ik een vriend (hy is homo!) en hy is Duits en verhuist binnenkort trg naar Duitsland. Nu willen wij nog een laatste keer samen gaan shoppen maar van myn vriend mag ik NIET (let op tis een lange lijst):
    *Hand in hand met hem lopen
    *arm in arm met hem lopen
    *Met hem knuffelen
    *hem vasthouden
    *huilen als hij vertrekt
    *hem onze gebruikelijke zoen op de wang geven
    *Iets voor hem kopen als afscheidscadeau
    *Met hem in ht parkje op t gras gaan ligge wat ons gebruikelijke plekje was...
    *geen kleedjes dragen
    *geen krotjes rokjes of shortjes dragen
    *en geen te blote topjes aandoen
    *OF met andere jongens weggaan
    *niet reageren op zyn smsjes
    *Gaan shoppe mt myn BFFjes zonder t hem te vrage

Hij vind dat ik hem anders bedrieg!!:O Overdrijf anders!! Kunnen jullie me helpen?? Please?!?!

[ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 11:36 ]

Dumpen!Héél simpel, hij vertrouwt je zo te horenlezen niet, en in een relatie is vertrouwen juist het belangrijkste.

Ik begrijp hem wel.
    Hij geeft heel erg veel om je en wil je niet kwijt, als jij dat begrijpt, begrijp je hem en doe je wat hij zegt.

Hij is gewoon heel bezorgd....

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Hij is té jaloers. O.O
    Jij mag toch doen wat je wilt ? Anders mag hij maar oprotten hoor. Hij is veel té bazig. =]

None but ourselves can free our minds.

Rickjuh schreef:
    Ik begrijp hem wel.
    Hij geeft heel erg veel om je en wil je niet kwijt, als jij dat begrijpt, begrijp je hem en doe je wat hij zegt.

Maar hij verpest haar fun. O.O

None but ourselves can free our minds.

Het uitmaken, duuh.

I want my bloody cheese now!^^

Jezus, wat een kutmongool.

ok

Auch. Ik ken het, alleen in mindere mate.
    Toen ik een vriend een kus op zijn wang gaf mocht ik niet meer met hem omgaan o_o
    Ik heb hem meteen gedumpt en bij zijn nieuwe vriendin was hij nog erger!

gewoon dumpen. echt, je verdient beter.

Of stel ook zo'n lijst voor hem op xD. Ohnee dat is lullig xd.

~You're so easy to read, but the book is boring me~

Rickjuh schreef:
    Ik begrijp hem wel.

Lees het topic eens goed door. Met een relatie die werkelijk op liefde is gebaseerd ben je beide gelukkig met elkaar. Wat jij haar nu adviseert is om zichzelf op te offeren aan hem, alleen aan zijn belangen te denken. Het gevolg: een dominante partner en een flinke kans op een trauma.

Ik kan er heel goed bij dat hij om haar geeft, maar als hij echt liefde voor haar voelt, laat hij dat op een andere, verstandiger manier merken.

No growth of the heart is ever a waste

Hahahaaha, da's echt schattig xd.
    Maak hem gewoon heel duidelijk dat hij de enige voor je is.
    En niet gaan roepen en schelden, gewoon rustig en liefdevol zeggen.

Voila.

Where there is a sea there are pirates...

Dumpen die handel.
    Een vriendje die je van alles verbiedt, is een vriendje van niks. Ik bedoel maar; wat denkt hij nou over jou te hebben zeggen? Hij is niet je vader of zo.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Dumpen die handel.
    Nee, ik zou het niet uithouden. Ik wou al lang een piercing.. En mij ex was er hard tegen en daardoor kregen we ruzie. Nou na een week was het gedaan. Hij deed net of we getrouwd waren ofzo.
    En dan verzweeg hij zelf dingen.
    Misschien moet je dit alles toch doen.. en kijken hoe hij reageert.
    In ieder geval.. NIET LUISTEREN!

Rickjuh schreef:
    Ik begrijp hem wel.

Heh, dit is geen bezorgdheid, dit is overduidelijk bezetterigheid. Hij wil gewoon niet dat zij ook maar íets van een andere jongen gaat denken. Hijzelf zal waarschijnlijk alles doen wat hij wil. Als dit klopt, dan is dit een S.O.B. (Son Of a Bitch) waarvan het karakter me wel héél bekend voorkomt (en nee dat ben ik zelf niet).Als hij bezorgd was geweest, had hij haar alleen twintig keer op het hart gedrukt dat hij en alleen hij haar vriend is en zielsveel van haar houd.

Sorry dat ik het je moet zeggen, maar ik vind dit geen vriend.

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

Ofwel gewoon àlles wat juist niet mag, wél gaan doen.
    Ofwel keihard dumpen.

Exception schreef:
    Ofwel gewoon àlles wat juist niet mag, wél gaan doen.
    Ofwel keihard dumpen.

Die eerste is ook wel leuk, hehehehe... [/evil]

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

Undertaker schreef:
    (...)
    Heh, dit is geen bezorgdheid, dit is overduidelijk bezetterigheid. Hij wil gewoon niet dat zij ook maar íets van een andere jongen gaat denken. Hijzelf zal waarschijnlijk alles doen wat hij wil. Als dit klopt, dan is dit een S.O.B. (Son Of a Bitch) waarvan het karakter me wel héél bekend voorkomt (en nee dat ben ik zelf niet).Als hij bezorgd was geweest, had hij haar alleen twintig keer op het hart gedrukt dat hij en alleen hij haar vriend is en zielsveel van haar houd.

Sorry dat ik het je moet zeggen, maar ik vind dit geen vriend.

Jullie hebben gelijk.
    Bedankt :)
    Ik houd me al stil :X

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.