• Enkele voorwaarden:

    * Geen Jonas Brothers
    * Geen Twincest
    * Geen Cinema Bizarre

    Voorkeuren:

    * Tokio Hotel
    * Harry Potter
    * Onbekenden
    * Liefde, haat, pesten, andere hedendaagse thema's

    Plak url en korte beschrijving :)

    http://www.quizlet.nl/serie/23583/i-dont-want-to-love-you-hogwarts/

    Cho is op Draco, Elle en Cho zijn allerbeste vriendinnen, Elle en Draco worden verliefd. Oei?

    ^^


    Look at me, do you like what you see?

    Save me from the lake of hate

    Shane is bij haar geboorte uitgehuwelijkt aan Tom Kaulitz. Wanneer haar vader sterft beseft ze dat ze met hem zal moeten trouwen. Maar wat als ze verliefd wordt op Tom's tweelingbroer, Bill?


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Love for $ale, de quiz van mijn broer. Heb hem nog niet gedaan, maar hij schijnt echt geweldig te zijn. xD


    Life is an art, not a science.

    When she cries, mijn driedelige story over een meisje dat haar beste vriendin verliest.


    Never run out of reasons to smile...

    De Schrijver
    Over een jongen - Marvin - die de bekendste en beruchtste graffitispuiter van de stad is. Zijn kunstwerken zijn telkens onder vaste naam te vinden, De Schrijver. Niemand weet dat Marvin De Schrijver is en vice versa.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 11:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nerd To Beauty With Tokio Hotel

    gaat over een meisje die gepest word op school en eigenlijk overal, op een dag wint ze een prijs dat ze naar amerika mag, en daar in een film mag spelen samen met de jongens van Tokio Hotel, alleen ook de jongens vinden haar maar lelijk en willen absoluut niet met haar in een film spelen, dan komt Bill op het idee op haar een make-over te geven..

    meer verklap ik niet ^^
    heeft momenteel 102 delen

    xx<3

    De myn lees je al (A) =)
    mr ik heb er nog (ze zijn wel gestops maarjah xd)
    & weet je eigenlijk zit ik hier maar wat te typen,wnt Q is dood..
    dus HALLO DEE<3
    alles goe?
    & omg wrom blijf ik nu ook typen?
    scheisse hè strx heb ik nog 'n forumban--"..again --" ffff ********
    Najah who cares Tschüs Dee(doeg)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als kleine meisjes vonden Lieske en Marloes het verhaal al helemaal geweldig. Peter Pan in Neverland met Tinkerbell, en nooit iets moeten doen.

    Twee jaar geleden hadden ze dit al bedacht, toen ze vijftien waren. Volwassen zijn leek ze stom, en zo denken ze er nog steeds over. Dus besloten ze weg te gaan, naar een wereld waar ze niet volwassen zouden worden.

    http://www.quizlet.nl/stories/3491/all-children-grow-up-except/

    Het is niet echt een lovestory, maar er komt liefde in voor (nouja...ik ben pas bij deel 2 ofzo xD), met 'n onbekende voor jullie dus.


    Sweet dreams will come true.

    Het begin van het einde. {Bill Kaulitz}

    De Tokio Hotel fans, zijn al uitgestorven in Duitsland. De fans zijn allemaal overgelopen naar de nieuwste 'emo' band van Duitsland: Smack!Smack!

    De zangeres, June, is al jaren verliefd op Bill Kaulitz. De eerste dag dat Bill, June op televisie ziet, word hij opslag verliefd. Hij gelooft er in dat zij, zijn ware liefde is.

    David, de manager van Tokio Hotel, wilt fans terug winnen in Duitsland. Hij verplicht Bill om een relatie aan te gaan met June, in de hoop om zo wat aandacht terug te kunnen krijgen in Duitsland. Alleen, word het plan verpest door een jongen, genaamd Thomas.


    Er is nog maar één deel geactiveerd, maar ondertussen heb ik er al 100. :X

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 13:25 ]


    You'll never dream alone. <3

    wish I had an angel
    Onbekent mety liefde heet en peste. Voor de rest zeg ik niks anders verraat ik alles al^^


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik heb alleen Stand Alones en een gedichtenreeks. Maar geen echte stories of series.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    http://www.quizlet.nl/stories/33198/when-you-smile-i-smile/


    don't be the woman who needs a man, be the woman that a man needs

    http://www.quizlet.nl/stories/33767/that-ordinary-girl-with-all-her-entourage/


    bla bla bla

    Samen met Bro: The perfect guy is gay.:Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben bezig met een zweinstein story hij staat alleen nog niet online.
    En ik heb een story over onbekende personen


    "Ignite, my love. Ignite."