• De zanger van de band Tokio Hotel, Bill Kaulitz, heeft een aanklacht tegen een campagne van de "Leipziger Volkszeitung" ingediend. Dit deelde het gerechtshof van Dresden vrijdag mee. Vorig jaar juni had de krant een groto foto van Bill Kaulitz met de tekst "Nonstop zum Superstar" laten afdrukken. Hiermee wilde de krant reclame maken voor de muziekschool van de stad Dresden, deze school helpt muziekliefhebbers een eigen band op te zetten zodat ze een stap dichterbij de titel 'rockster' kunnen komen. De zanger wilde een schadevergoeding van € 15.000,- krijgen, maar dit werd door de arrondissementsrechtbank afgewezen.

    Uiteraard is Bill het niet met deze uitspraak eens en dus gaat meneer in hoger beroep.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 10:23 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Oeps die o hoort niet in de titel
    schrijffoutje :')


    I need you like a heart needs a beat

    LOL x'D


    Your make-up is terrible

    Titel aangepast ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja als er niet aan hem gevraagt is om een foto te gebruiken van hem snap ik dat hij een aanklacht indiend. Want anders kan iedereen gewoon zomaar een foto van een ander gebruiken, en dat mag niet. Maar dat meneer Kaulitz 15.000 euro wil hebben vind ik nogal veel, hij verdiend genoeg weetje XD


    -

    En als hij de rechtzaak verliest heeft hij een boem geld kwijt, niet dat hij dat mist..


    You'll never dream alone. <3

    Selfdestruct schreef:
    Ja als er niet aan hem gevraagt is om een foto te gebruiken van hem snap ik dat hij een aanklacht indiend. Want anders kan iedereen gewoon zomaar een foto van een ander gebruiken, en dat mag niet. Maar dat meneer Kaulitz 15.000 euro wil hebben vind ik nogal veel, hij verdiend genoeg weetje XD


    You'll never dream alone. <3

    kgeloof het niet echt =)
    like z'n foto gebruikn voor 'n muziekschool zou ie juist cool vinden denk ik:X
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    wat een dramaqueen. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    posessed schreef:
    wat een dramaqueen. :9~

    ja dat hij er iets van zegt oke,maar zoveel geld. Hij zou moeten blij zijn dat het maar voor een muziekschool is.


    Everyone smiles in the same language.

    Ik snap niets van rechter-taal ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ghaha :'d


    Some people make the world special just by being in it

    Selfdestruct schreef:
    Ja als er niet aan hem gevraagt is om een foto te gebruiken van hem snap ik dat hij een aanklacht indiend. Want anders kan iedereen gewoon zomaar een foto van een ander gebruiken, en dat mag niet. Maar dat meneer Kaulitz 15.000 euro wil hebben vind ik nogal veel, hij verdiend genoeg weetje XD

    Breakfast schreef:
    En als hij de rechtzaak verliest heeft hij een boem geld kwijt, niet dat hij dat mist..


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Whatthefack.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    haha wat maakt het eigenlijk uit? :P

    x