• De zanger van de band Tokio Hotel, Bill Kaulitz, heeft een aanklacht tegen een campagne van de "Leipziger Volkszeitung" ingediend. Dit deelde het gerechtshof van Dresden vrijdag mee. Vorig jaar juni had de krant een groto foto van Bill Kaulitz met de tekst "Nonstop zum Superstar" laten afdrukken. Hiermee wilde de krant reclame maken voor de muziekschool van de stad Dresden, deze school helpt muziekliefhebbers een eigen band op te zetten zodat ze een stap dichterbij de titel 'rockster' kunnen komen. De zanger wilde een schadevergoeding van € 15.000,- krijgen, maar dit werd door de arrondissementsrechtbank afgewezen.

    Uiteraard is Bill het niet met deze uitspraak eens en dus gaat meneer in hoger beroep.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 10:23 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Wtf o_o


    I don't need words to feel those lips.

    tomfreakske schreef:
    kgeloof het niet echt =)
    like z'n foto gebruikn voor 'n muziekschool zou ie juist cool vinden denk ik:X
    Xx


    Ik denk dat ze het niet hebben gevraagt of het mocht. En dat moeten ze wel doen, dus ik snap Billa wel ergens. Maar, djeez 15.000,- is wel..veel voor iemand dat ze verdient. o.o'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik snap het wel, want als hij er nu niks van zegt, kan iedereen zomaar foto's van hem gebruiken.
    Maar toch blijft het een béétje.. tja, ik weet niet.


    Protège moi de mes désirs.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze het niet hebben gevraagt of het mocht. En dat moeten ze wel doen, dus ik snap Billa wel ergens. Maar, djeez 15.000,- is wel..veel voor iemand dat ze verdient. o.o'


    Wat jij zegt. (:
    Maar, als hij in beroep gaat en verliest, terwijl hij een dure advocaat heeft, verliest hij sowieso al een bom geld. Dus, ik snap niet dat hij zoveel vraagt. =S


    You'll never dream alone. <3

    Okay dan!

    Selfdestruct schreef:
    Ja als er niet aan hem gevraagt is om een foto te gebruiken van hem snap ik dat hij een aanklacht indiend. Want anders kan iedereen gewoon zomaar een foto van een ander gebruiken, en dat mag niet. Maar dat meneer Kaulitz 15.000 euro wil hebben vind ik nogal veel, hij verdiend genoeg weetje XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Breakfast schreef:
    (...)

    Wat jij zegt. (:
    Maar, als hij in beroep gaat en verliest, terwijl hij een dure advocaat heeft, verliest hij sowieso al een bom geld. Dus, ik snap niet dat hij zoveel vraagt. =S


    Ja, dat is zo. Maar, die krant had géén toestemming gevraagt dus is de kans groter dat hij de zaak wint.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, dat is zo. Maar, die krant had géén toestemming gevraagt dus is de kans groter dat hij de zaak wint.


    Dat hij de zaak wint, denk ik ook wel. Maar dat de krant de schadevergoeding zal moeten betalen, ben ik niet zo zeker van.


    You'll never dream alone. <3

    Jezus. o.o
    Oké, ik zou ook een aanklacht indienen, maar vijftienduizend euro?
    Damnit.


    -

    Breakfast schreef:
    (...)

    Dat hij de zaak wint, denk ik ook wel. Maar dat de krant de schadevergoeding zal moeten betalen, ben ik niet zo zeker van.


    Ik denk het wel. Het is de krant dat geen toestemming heeft gevraagt voor de foto dus zal het ook wel de krant zijn dat het moet betalen. Anders heeft Bill de zaak ook niet gewonnen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ik denk het wel. Het is de krant dat geen toestemming heeft gevraagt voor de foto dus zal het ook wel de krant zijn dat het moet betalen. Anders heeft Bill de zaak ook niet gewonnen.


    Dan ben ik de rechter en zeg dat niemand de zaak wint, want oké, dit is een dure wereld, maar zoveel geld voor één domme foto?


    You'll never dream alone. <3

    Selfdestruct schreef:
    Ja als er niet aan hem gevraagt is om een foto te gebruiken van hem snap ik dat hij een aanklacht indiend. Want anders kan iedereen gewoon zomaar een foto van een ander gebruiken, en dat mag niet. Maar dat meneer Kaulitz 15.000 euro wil hebben vind ik nogal veel, hij verdiend genoeg weetje XD


    You move me ......... Kurt

    15.000€ is idd veel.
    Maar hij heeft wel gelijk!

    Ik denk wel dat Bill dat niet alleen beslist heeft om een klacht in te dienen en vervolgens zoveel geld te vragen. Maar dat zijn managers enz daar wel ook mee te maken hebben.

    Ze moeten zijn toestemming vragen voor de foto, ik snap Bill wel maar de prijs die hij wílt is een beetje veel voor iemand die zoveel geld verdiend als hij.


    Only losers can act the way you do

    Verwaande bitch ¬¬


    I want my bloody cheese now!^^