• Jup, zoals sommige van jullie misschien al wel hebben gezien was het mij opgevallen dat het bij vele van jullie aan respect voor andere, en diens gedachten, ontbreekt.

    Na snel overleg zijn we eruit gekomen dat we weer strenger gaan letten op botte reacties.
    Dit geldt niet alleen voor de Tokio Hotel topics, maar voor alle.
    Veel users voelen zich niet meer zo thuis op Quizlet als voorheen, en enkele hebben de site al verlaten.
    Dat willen we tegengaan.

    Als je voelt dat je boos wordt, probeer dan gewoon jezelf te kalmeren en alsnog normaal te reageren, of sluit gewoon het topic.
    Echtwaar, er hoeft niet in elk topic gepost te worden. Topics die je niet zinnen hoeven dus niet bekeken te worden.

    Daarnaast willen we de Tokio Hotel haters, om het zo maar even te noemen, erop wijzen dat er een Tokio Hotel filter is, en vragen vriendelijk doch dringend deze aan te zetten. In topics over andere bands wordt weliswaar ook bot gereageerd, alleen niet in de omvang van het betreffende Tokio Hotel forum.
    Vandaar.

    Topics van andere omstreden bands of artiesten worden extra in de gaten gehouden.



    Daarnaast gaan we wat doen aan het 'eigen moderatortje spelen.' Waarmee ik bedoel de betweterige comments van users in topics waarin misschien iemand zich niet aan de regels hield.

    Vermelden in een topic dat iets niet mag, als bijvoorbeeld een titel, heeft vrij weinig zin.
    Waarschijnlijk weet de topic openster of opener niet eens dat hij/zij fout zit, en komt het dus nogal kwetsend aan als 4 mensen achter elkaar een bot berichtje plaatsen dat het topic niet deugt.

    Sinds enige tijd hebben we een meldknop in de topics. Jaaa echt waar, een heuze meldknop. Als je wat ziet wat niet mag, en je ergert je eraan, wat te begrijpen is, druk je daarop, dan doen wij er zo snel mogelijk wat aan.

    We halen dus nu de zware taak om users aan te spreken op hun gedrag, van jullie schouders en nemen het geheel in eigen hand.

    Oké (:


    Never run out of reasons to smile...

    Prodigy schreef:
    Van het gedeelte dat mensen weggaan: Het is hier gewoon fakking dood. :X


    Zo is dat. En ja nu hoor ik de reacties al, waarom zit je hier nog dan? Nou ik zit hier ook allen nog maar voor mijn quizen, zo vaak zie je me hier niet meer, op het forum niet in ieder geval, en dat kan je ontkennen maar het is wel gewoon zo.

    En er blijven botte mensen tussen zitten, iedereen reageerd wel eens bot, dan moet je meteen idereen hier weg sturen, we hebben allemaal wel eens zo'n dag, en het is hier gewoon makkelijk af te reageren, dat weet ik, en dat weet iedereen.

    En dat wou ik zeggen. ='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Geweldig. _O_
    Ik haat het als mensen 'eigen moderatortje gaan spelen', zoals jij het zegt. :]

    JustHateLove schreef:
    ik heb er zelf geen last van, en zit ook niet echt vaak op het forum tenzij ik me verveel dan kijk ik beetje rond maar verder niet,
    maar het is wel handig voor de users die er echt last van hebben. dus ik vind het een goed idee:)


    Everyone smiles in the same language.

    Silhouettes schreef:
    Geweldig. _O_
    Ik haat het als mensen 'eigen moderatortje gaan spelen', zoals jij het zegt. :]

    Dat is gewoon ook heel erg irritant. (:

    Als je het niet eens bent met iets, mag je dat toch nog wel zeggen, of niet? -is gewoon een vraag, niet aanvallend bedoeld-

    Ok, zolang het maar niet te streng wordt.


    A. ikmisje.

    Exception schreef:
    Als je het niet eens bent met iets, mag je dat toch nog wel zeggen, of niet? -is gewoon een vraag, niet aanvallend bedoeld-

    Natuurlijk, maar let gewoon wat meer op de manier waarop je dingen neerzet.

    Cherished schreef:
    (...)
    Natuurlijk, maar let gewoon wat meer op de manier waarop je dingen neerzet.

    Oké :'D

    Duidelijk. :'D


    ok

    Jammer dat het weer eens nodig blijkt te zijn


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Jammer dat het weer eens nodig blijkt te zijn

    Ja, maarja wat moet dat moet.

    Hip Hip hoeray.


    We'll never be as young as we are tonight

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja, maarja wat moet dat moet.

    Liever dit dan één grote scheldpartij uiteindelijk


    Why don't you break my heart

    Eerlijk gezged, vond ik de botte reacties geminderd vergeleken met vroeger. Maar deze regel kan geen kwaad ;].

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 11:34 ]