• Jup, zoals sommige van jullie misschien al wel hebben gezien was het mij opgevallen dat het bij vele van jullie aan respect voor andere, en diens gedachten, ontbreekt.

    Na snel overleg zijn we eruit gekomen dat we weer strenger gaan letten op botte reacties.
    Dit geldt niet alleen voor de Tokio Hotel topics, maar voor alle.
    Veel users voelen zich niet meer zo thuis op Quizlet als voorheen, en enkele hebben de site al verlaten.
    Dat willen we tegengaan.

    Als je voelt dat je boos wordt, probeer dan gewoon jezelf te kalmeren en alsnog normaal te reageren, of sluit gewoon het topic.
    Echtwaar, er hoeft niet in elk topic gepost te worden. Topics die je niet zinnen hoeven dus niet bekeken te worden.

    Daarnaast willen we de Tokio Hotel haters, om het zo maar even te noemen, erop wijzen dat er een Tokio Hotel filter is, en vragen vriendelijk doch dringend deze aan te zetten. In topics over andere bands wordt weliswaar ook bot gereageerd, alleen niet in de omvang van het betreffende Tokio Hotel forum.
    Vandaar.

    Topics van andere omstreden bands of artiesten worden extra in de gaten gehouden.



    Daarnaast gaan we wat doen aan het 'eigen moderatortje spelen.' Waarmee ik bedoel de betweterige comments van users in topics waarin misschien iemand zich niet aan de regels hield.

    Vermelden in een topic dat iets niet mag, als bijvoorbeeld een titel, heeft vrij weinig zin.
    Waarschijnlijk weet de topic openster of opener niet eens dat hij/zij fout zit, en komt het dus nogal kwetsend aan als 4 mensen achter elkaar een bot berichtje plaatsen dat het topic niet deugt.

    Sinds enige tijd hebben we een meldknop in de topics. Jaaa echt waar, een heuze meldknop. Als je wat ziet wat niet mag, en je ergert je eraan, wat te begrijpen is, druk je daarop, dan doen wij er zo snel mogelijk wat aan.

    We halen dus nu de zware taak om users aan te spreken op hun gedrag, van jullie schouders en nemen het geheel in eigen hand.

    Vleermuisjeh schreef:
    Echt he? Weetje, toen ik hier 2 jaar geleden op kwam was alles chill, kon je normaal je mening geven zonder dat er gelijk die persoon en de andere 7 koeien achter je aan lopen, met en grote mond, het liep wel is uit de hand maar als het stop was was het ook stop..
    Dat waren tijden, nu en strafkamp. Sorry en voor de mods zeker respect.

    Ja. Er is ooit iemand geweest met een grote mond en toen dachten andere; Ow,zei kan dat gerust zeggen,laten wij dat ook doen. En toen was het lang leve de asociaalheid. Soms denk je ook welles van mensen: Doe eens even normaal. Dus ik ben het wel eens als er hardere maatregelen komen.

    Ja. Er is ooit iemand geweest met een grote mond en toen dachten andere; Ow,zei kan dat gerust zeggen,laten wij dat ook doen. En toen was het lang leve de asociaalheid. Soms denk je ook welles van mensen: Doe eens even normaal. Dus ik ben het wel eens als er hardere maatregelen komen.


    En weetje wat het leuke is de mensen met de grote mond, lopen het hard te zeiken over de regels. Dus terwijl weetje, en de mods worden ook afgezeiken like hell, kennen mensen geen normen en waarden? Tegenwoordig? of is het heel laag gezonken tot 0? Dus ik zeg lang leven strafkamp .. * heft der glas bier op *


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    En weetje wat het leuke is de mensen met de grote mond, lopen het hard te zeiken over de regels. Dus terwijl weetje, en de mods worden ook afgezeiken like hell, kennen mensen geen normen en waarden? Tegenwoordig? of is het heel laag gezonken tot 0? Dus ik zeg lang leven strafkamp .. * heft der glas bier op *


    *doet mee met bacardi*
    Gelijk :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Cherished schreef:
    (...)
    Dan moet je hem even melden, dan kunnen wij als mods dat alsnog veranderen ;)

    oeh dan moet ik keiveel gaan opschrijven x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik vind het goed, heel goed


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Allright (:

    Poppy schreef:
    (A)

    Nu wou ik net zeggen dat een bericht met enkel een smiley niet mag :x


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Yes!! (krul)


    I recycle my thoughts.

    Da's goed :)


    ~Emma~

    good idea

    leven de juffen en meester van quizlet(Y)
    *grapje*:Y)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 18:05 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Maar wie bepaalt wanneer een reactei 'te ver' gaat? Dat is voor iedereen anders.
    Wand ik merk heel erg dat mensen hier heel snel op hn teentjes zijn getrapt.Dus hoed doen jullie dat dan?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ok=]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    SleepingSun schreef:
    Maar wie bepaalt wanneer een reactei 'te ver' gaat? Dat is voor iedereen anders.
    Wand ik merk heel erg dat mensen hier heel snel op hn teentjes zijn getrapt.Dus hoed doen jullie dat dan?


    Nou, dat valt op hoor, als een reactie te ver gaat fersure.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    Nou, dat valt op hoor, als een reactie te ver gaat fersure.

    Maar dat is dus voor idereen anders, wat ik beledigent vind is voor een ander niet beledegent en andersom.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Maar dat is dus voor idereen anders, wat ik beledigent vind is voor een ander niet beledegent en andersom.


    Nou, als het in het algemeen beledigend is, is het toch voor iedereen beledigend moest dat tegen die persoon gezegd worden?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson