• Jup, zoals sommige van jullie misschien al wel hebben gezien was het mij opgevallen dat het bij vele van jullie aan respect voor andere, en diens gedachten, ontbreekt.

    Na snel overleg zijn we eruit gekomen dat we weer strenger gaan letten op botte reacties.
    Dit geldt niet alleen voor de Tokio Hotel topics, maar voor alle.
    Veel users voelen zich niet meer zo thuis op Quizlet als voorheen, en enkele hebben de site al verlaten.
    Dat willen we tegengaan.

    Als je voelt dat je boos wordt, probeer dan gewoon jezelf te kalmeren en alsnog normaal te reageren, of sluit gewoon het topic.
    Echtwaar, er hoeft niet in elk topic gepost te worden. Topics die je niet zinnen hoeven dus niet bekeken te worden.

    Daarnaast willen we de Tokio Hotel haters, om het zo maar even te noemen, erop wijzen dat er een Tokio Hotel filter is, en vragen vriendelijk doch dringend deze aan te zetten. In topics over andere bands wordt weliswaar ook bot gereageerd, alleen niet in de omvang van het betreffende Tokio Hotel forum.
    Vandaar.

    Topics van andere omstreden bands of artiesten worden extra in de gaten gehouden.



    Daarnaast gaan we wat doen aan het 'eigen moderatortje spelen.' Waarmee ik bedoel de betweterige comments van users in topics waarin misschien iemand zich niet aan de regels hield.

    Vermelden in een topic dat iets niet mag, als bijvoorbeeld een titel, heeft vrij weinig zin.
    Waarschijnlijk weet de topic openster of opener niet eens dat hij/zij fout zit, en komt het dus nogal kwetsend aan als 4 mensen achter elkaar een bot berichtje plaatsen dat het topic niet deugt.

    Sinds enige tijd hebben we een meldknop in de topics. Jaaa echt waar, een heuze meldknop. Als je wat ziet wat niet mag, en je ergert je eraan, wat te begrijpen is, druk je daarop, dan doen wij er zo snel mogelijk wat aan.

    We halen dus nu de zware taak om users aan te spreken op hun gedrag, van jullie schouders en nemen het geheel in eigen hand.

    Gha schreef:
    (...)

    Nou, als het in het algemeen beledigend is, is het toch voor iedereen beledigend moest dat tegen die persoon gezegd worden?

    Maar niet alles is algemeent beledigend,veel dingen zijn persoonlijk snap je.Ik vind het bijvoorblled beledigent als je met kanker scheld en iemand anders vind het de normaalse zaak van de wereld.Dat bedoel ik.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    goed gedaan! (Y)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Maar niet alles is algemeent beledigend,veel dingen zijn persoonlijk snap je.Ik vind het bijvoorblled beledigent als je met kanker scheld en iemand anders vind het de normaalse zaak van de wereld.Dat bedoel ik.

    Ja maar, als ze hier met kanker schelden is het een reacite dat erover gaat, of nou ja, dat lijkt me toch


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)
    Ja maar, als ze hier met kanker schelden is het een reacite dat erover gaat, of nou ja, dat lijkt me toch

    Ik snap je niet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Waar staat die meldknop ? -gewoon om het te weten-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zeg mijn menig en als dat niet mag zijn jullie laag gevallen:
    jullie ontbreken zelf aan respect, jullie doen niks me meldingen en jullie bannen iemand die niks heeft gedaan, die ook geen waarschuwing kreeg en ook geen users irriteerde, en ook irriteert het jullie als iemand bij iemand anders op de computer zit, geven jullie gewoon een IP-ban, opgelost denken jullie ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    xGOSSIP schreef:
    Waar staat die meldknop ? -gewoon om het te weten-

    Bove naast de naam,dat driehoekje

    Go bananabunny

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 23:38 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    OK!


    stay Nyappy