• heeft iemand dat al eens gezien op TMF ?
    de bedoeling is dat je een foto van jezelf nr TMF stuurt en dan kunnen de kijkers daar commentaren opgeven...
    wel de commentaren die sommige , eigelijk de meeste , geven zijn echt gemeen! zo'n dingen van : Autist ga van mijn scherm , jij slet , van die zaken Ö eigelijk was ik best geschokt dat mensen zo grof kunnen zijn :S
    maar langs de andere kant ^^ dan moet je maar geen foto van jezelf op tv laten zetten(:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Tja, ik kijk dat elke dag.
    Ik en mijn stiefbroer hebben stiekem mijn broer zijn foto ingestuurd. Want hij vindt zichzelf altijd zo geweldig.
    Dus nu wachten he xD
    Maar ze zijn idd gemeen ;l

    Ze zouden beter er mee stoppen dat uit te zenden, want dat is echt wel iets van: 'Bye Bye zelfvertrouwen!' :l
    Maarja, zo'n dingen zijn kassa, kassa, hé.. >.<


    Let the Night embrace you

    Echt dom, gewoon.
    Respect bestaat niet meer o.ô


    ok

    tamere schreef:
    Echt dom, gewoon.
    Respect bestaat niet meer o.ô
    ja echt he :/ dat mensen commentaar geven op liedjes , kan mij niet schelen , maar om zo personen af te breken ... Grof gwn.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Jaa, ik vind dat ook erg. En soms zitten daar wel mooie mensen tussen die negatieve comment krijgen. Ahja. Het is maar voor hunzelf?

    Ach ja, het is best wel dom als je je foto naar zoiets stuurt, dan kan je zo'n commentaren wel verwachten.
    Maar inderdaad, er zitten maar een paar normale/niet-groffe commentaren tussen.

    Ja, ik vind dat echt erg voor sommige kinders die hun foto op tmf plaatsen. Like, sommige meisjes bv zijn dan eigenlijk echt wel mooi, zitten ze nog jaloers daar op te kakken.


    Some people make the world special just by being in it

    omg nee nog niet gezien Ö
    vind ik eigenlijk wel erg
    stom van tmf dat ze zoiets pltsn
    wnt ja als ze je mooi enzo vinden versterkt je zelfvertrouwn..mr als ze je juist gaan zittn uitkkn kan je je echt down voelen=(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    België zeker? XD


    -

    Selfdestruct schreef:
    België zeker? XD

    kdnk het x) ik heb het nog nooit gezien op tmf but jah de kans dat tmf in België dat heeft verzonne is groot
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    België of Nederland?


    -

    hahaha, ken ik niet eens dat progamma? en ik kijk altijd tmf?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    België of Nederland?

    Ik ken het namelijk niet ö

    ik denk niet dat ik daar ooit naar ga kijken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Meadow schreef:
    Ze zouden beter er mee stoppen dat uit te zenden, want dat is echt wel iets van: 'Bye Bye zelfvertrouwen!' :l
    Maarja, zo'n dingen zijn kassa, kassa, hé.. >.<

    Tegenwoordig draait het enkel om uiterlijk als je iemand leert kennen ofzo.
    En dan vinden ze het irritant dat mensen zagen dat ze zich eenzaam voelen, je zou voor minder. oO

    [ bericht aangepast op 6 aug 2009 - 15:33 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.