• Hey iedereen xD

    Het 'plan' is dus om een verhaal te maken; iets met magie, maar ook met dingen uit 'ons leven'; snapje?
    Als je wilt 'meespelen', post dan je personage {met wat info}
    En begin dan maar aan het verhaal te schrijven xD
    Het moet zo'n soort rpg worden {vraag me niet waar die afkorting voor staat xD}

    Ik heb geen regeltjes, alles mag ^^ xD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Mijn personage

    Naam: Amy Achternaam: Onbekend ^^
    Familie: Geen
    Leeftijd: Onbekend ^^ Maar ik zie er 16~17 uit
    Uiterlijk: Lang zwart haar; héél donker ogen{met zwarte make~up}; bleke huid; kleding enz: zwarte goth jurk, lange zwarte leren jas, zwarte nagellak
    Karakter: Evil, egoïstisch
    Krachten: Magisch (maar zonder toverstok ofso), maar kan ook goed overweg met messen ^^
    Hobby's: Oefenen in magie & gevecht; muziek schrijven en spelen/zingen
    Extra: Stiekem verliefd op iemand...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Reageren dus, please x)
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    heey..ja hoor..ik wil best mee doen..
    mijn personage:

    naam:Britny Achternaam:keizer(zo heet ik ook met mijn achternaam)
    familie:alleen je kleine zusje
    leeftijd:16 en een half
    uiterlijk:bruin/zwart haar en een beetje onder haar schouders, groene ogen, hele onkere make-up, en huid die tussen bruin en licht zit, kleren:meestal een trainingsbroek en een vest..maar als ze getransformeerd is heeft ze een zwart kort rokje aan en een wit topje..haar vleugels zijn dat doorzichtif en een beetje puntig.
    karakter:brutaal maar wel lief, egoistisch, spontaan & snel geirriteerd.
    krachten:haar kracht is het duister..(ze kan dus iedereen hypnotizeren, en zichzelf verdubbelen)
    ze heeft kleine mesjes die ze kan weg goien en dan komen ze weer terug ook.
    hobby's:zingen, tekenen, slapen, vegten tegen slechterikken.
    extra's:ze heeft een vriendje maar op het laatst niet meer.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    mischien vind je het wat..

    PS: ik heet ook Amy!

    Leuk! xD Zullen we al beginnen? Of wachten tot er nog wat volk bijkomt? xP

    ~xx~

    p.s. Ik heet niet echt Amy hoor xD


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    mischien is het leuker als we nog even wachten als er nog 2 bij komen...dat we met z;n vieren zijn.
    snap je een beetje wat ik bedoelde met die mesjes?
    ik edenk het wel..
    ik wist dat je geen amy hete..
    zo heet alleen je personage..
    ik kon ook geen andere naam verzinnen maargoed
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ik vind het leuk dat ik nu mee doe aan een verhaal(Y)

    kus amy(A)

    naja khad nix anders te doen dus wou ik dit maar is proberen kan leukworden toch :P


    Mijn personage

    Naam: Lynn Achternaam: .... (weet ek nii )
    Familie: 1grote broer + 1 moeder die aan de drank zit
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: zwart gestijld haar tot op schouders kort zwart rokje, rode T-shirt ,Piercing: tong, navel
    Tattoo : sterretje op mu pols, op mijn rechter kuit, op mu bekken (zoals bil mer dan aan de andere kant) een zwart hartje met pindraad om getatoeëerd

    Karakter: arrogant, recht in face, bitchy,droge humor,…
    Krachten:snel, kan goed overweg met een pistool (handvuurwapen met schuifmagazijn),jiujitsu technieken
    Hobby's: muziek, bij vrienden zijn :P elektrische gitaar, kickbox, paardrijden
    Extra: She is almoste in love...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    mii


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    cool(Y)

    cool(Y)

    Idd cool. Nu nog 1 persoontje xP
    En ja, tokioXXbillX, ik snapte het met de mesjes xD

    ~xx~

    p.s.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    zal ik dan oook meedoen XD jij doet ook mijn verhaal lezen dus ja.. en het lijkt me wel leuk ^^ komt ie:

    Naam: River Achternaam: Onbekend
    Familie: 1 verre neef die ze noooit heeft gezien maar wel haar voogd is... (ze woonmt dus op straat...)
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: donkerblond haar tot over haar schouders metr een beetje krullen, slank, nog net niet mager, felblauwe ogen en een slank gezicht. ze draagt meestal kleren die ze krijgt van haar werk (zie extra)
    Karakter: spontaan, vrolijk, een enorme flirt en aardig tegen (bijna) iedereen, maar van binnen heel onzeker (ben ik ook, makkelijk schirjven XD op het flirt na dan XD)
    Krachten: ze heeft goede zintuigen en kan goed met zwaarden overweg. qua magie kan ze, als ze zich op iemand concentreerd, zien waar diegene is. in de loop van het verhaal krijgt ze er krachten bij...
    Hobby's: muziek, alles
    Extra: ze werkt als model (haar modellenbureau weet niet dat ze dakloos is) en ze heeft om de zoveel tijd vriendjes (die dat ook niet weten)

    is het nog te volgen? ik heb het zo gedetailleerd mogelijk beschreven...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    we kunnen beginnen!

    ehmm... in beginnen ben ik heel slecht... laat lola maar beginnen zij is ook met dit verhaal begonnen ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    is goe(A)

    laat ik dan toch maar beginnen.... laten we het zo doen: je moet in het oogpunt van je eigen personage schrijven. dus je mag best een voige gebeurtenis over schrijven maar dan met je 'eigen' meningen erbij, ok? en lezers mogen best reacties geven ^^

    je staat op. je kijkt in de gebroken spiegel die je een paar maanden geleden vond. je zucht. het zwarte rokje is een beetje kort, en het topje vrij strak. dan maar een vest erover aan. je all stars eronder en klaar. je sluit je ogen, en concentreerd je op Thomas. hij is bij een vriend. mooi. je loopt de hoek om en komt op een steegje uit, die je liekozend je 'oprit' noemt. je loopt de oprit uit en komt op een plein uit. wat is dit toch eigenlijk een kutstad. je kijkt omhoog en trekt een grimas. een foto van een paar meisjes in dure designer kleden staren je aan vanaf een billboard hoog op een gebouw. 1 van die gezichten komt je wel heel bekend voor. je zucht weer, en je loopt door. naar je plekje. het is een open plek in een bos, waar heel weinig mensen komen. hier overnacht je ook wel eens. jammer dat het zo koud is. je loopt een bocht om en komt bij de plek uit. dan blijf je stokstijf staan. er is iemand op de plek. een meisje. ze heeft lang zwart haar, en een zwarte jurk met een leren jas aan. (voor de duidelijkheid, het is amy/lola XD maar dat weet ik/ze nog niet) maar wat het meest opvalt is wat ze doet. ze roept iets onverstaanbaars, terwijl ze vreemd met haar handen beweegt. plots schiet een steen voor haar omhoog en veranderd in een vogel. je hoort het meisje lachen. in een impuls loop je de plek op. 'hoe deed je dat?' vraag je. het meisje draait zich geschrokken om. ze staart je aan met haar donkere ogen. dan rent ze plots weg. je rent haar achterna. je merkt dat ze niet goed weet waar ze heen moet. gelukkig ken jij dit gebied als de beste. binnen de kortste keren haal je haar in. 'ik vroeg je wat' zeg je. ze kijkt je dreigend aan. 'aan de kant of ik doe hetzelfde met jou' zegt ze, maar je ziet dat ze dat in een wanhoopsdaad zegt. je glimlacht. 'oh ja? laat maar eens zien dan.' en je kijkt haar uitdagend aan. ze twijfelt even en zucht dan. 'oke, ik kan het niet.' ...

    wow, wat een lang stuk XD naja, nu mag de volgende doorgaan, het logischte zou zijn als lola doorging. (ff voor de duidelijkheid. niemand van ons kent elkaar nog oke? ;)) hopelijk was het stuk niet te saai... (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    natuurlijk was het stuk niet saai!:P
    was juist leuk!(Y)

    Goooeeed...

    Naam: Reaghan Achternaam: hmm.. Komen jullie in het verhaal wel te weten

    Familie: Ouders, broer, zusje, alleen woont ze niet bij ze, ivm studie

    Leeftijd: 19

    Uiterlijk: Lang blond haar met rooige puntjes aan de onderkant; paarsig-blauwe ogen; normale huidskleur; kleding : grijze spijkerbroek, donkerrood met zwart vest, zwarte laarzen

    Karakter: soms schizofreen, beetje vaag, aardig naar goeie vrienden, maar kan heel bitchy doen, en is een beetje erg wantrouwend

    Krachten: kan de elementen beheersen, en oefent met een shotgun

    Hobby's: tekenen, ((computeren, weet niet of we hier een comp hebben...)), dagdromen, lezen

    Extra: Als ze schizofreen is ziet ze een vleermuis die permanent met haar mee gaat; Morgan. oh en ze kan niet zonder sinasappels

    Het was niet saai hoor!
    Wow ik wist niet dat ik dat kon, van die steen whaha xD

    Is het goed dat ik morgen een stuk post? xD

    ~xx~ (K)


    " I'm not your boyfriend, baby. "