• Hey iedereen xD

    Het 'plan' is dus om een verhaal te maken; iets met magie, maar ook met dingen uit 'ons leven'; snapje?
    Als je wilt 'meespelen', post dan je personage {met wat info}
    En begin dan maar aan het verhaal te schrijven xD
    Het moet zo'n soort rpg worden {vraag me niet waar die afkorting voor staat xD}

    Ik heb geen regeltjes, alles mag ^^ xD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Mijn personage

    Naam: Amy Achternaam: Onbekend ^^
    Familie: Geen
    Leeftijd: Onbekend ^^ Maar ik zie er 16~17 uit
    Uiterlijk: Lang zwart haar; héél donker ogen{met zwarte make~up}; bleke huid; kleding enz: zwarte goth jurk, lange zwarte leren jas, zwarte nagellak
    Karakter: Evil, egoïstisch
    Krachten: Magisch (maar zonder toverstok ofso), maar kan ook goed overweg met messen ^^
    Hobby's: Oefenen in magie & gevecht; muziek schrijven en spelen/zingen
    Extra: Stiekem verliefd op iemand...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Reageren dus, please x)
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ach, ik kan de verleiding niet weerstaan XO srry! (A) gaan we weer: (je raad NOOIT wie er binnenkwam XD :P)

    het meisje met het zwarte haar komt binnen. als ze de kamer inloopt ziet ze mij zitten. ze verstart en loopt gemeen lachend op me af. als ze denkt dat ik bang voor haar ben heeft ze het MOOI mis! 'dus je hebt het overleefd?' vraagt ze, nog steeds hatelijk lachend. ik zie Tom me raar aankijken. 'nee, ik ben dood.' zeg ik droog. haar gezicht vertrekt. 'hey, niet met mij spotten, hea! je weet wat ik met je kan doen' voegt ze er zachtjes aan toe. 'hoe ben je er eigenlijk uitgekomen?' dan komt tom in actie. 'DAT - zijn haar zaken.' (*proest* sorry, die moest er gewoon ff bij (A) *is in erg stomme bui*... *alweer XD*) ze kijkt hem hatelijk aan. 'jij moet je erbuiten houden Bob Marley, dit zijn jou zaken ook niet!' ik zucht. 'waarom deed je het? wist je niet wat er kon gebeuren?' ze lacht gemeen. 'ow, jawel, dat wist ik zeker heel goed. jammer dat het niet gebeurd is.' mijn gezicht betrekt. hatelijk lachend pakt ze haar leren jack en loopt ze de deur uit. Tom kijkt me aan. 'wat had dat te betekenen?' ik zucht weer. 'niks, echt niet, ze is gewoon - ik weet niet. we zijn niet echt vriendinnen.' 'dat merkte ik. zij was het meisje wat me zo hatleijk begroette straks.' ik glimlach. 'welkom bij de club.' zeg ik droog. ik zit nog een tijdje met Tom te praten tot ik besluit naar buiten te gaan en te wachten tot ik aan de beurt ben. Tom gaat mee. in de zaal zie ik dat er nog 5 optredens voor me zijn. nu is Britny aan de beurt. 'whoooooeeewww!!!' roep ik als ze oploopt. ze kijkt om en grijnst een beetje verlegen naar me. ze pakt een gitaar (jah, ik vul maar wat in, sorry tokioXXbillX, als het totale onzin is.) en begint met haar liedje. het is eigenlijk best wel heel goed ^^ ze is beter dan mij, dat zeker (hoezo minderwaardigheidscomplex XD) na afloop is er een best luid applaus. (is dat nou met 1 of 2 p's?? :8 ach, wat boeit het ook eik hea? XD) ze loopt naar ons toe en komt erbij staan. de volgende optredens zijn best wel bagger en we maken allemaal droge grapjes over de mensen. uiteindelijk ben ik aan de beurt. 'nee, ik wil niet meer!' zeg ik. 'jawel, je gaat!' zegt Tom, en hij duwt me zowat het podium op. eenmaal bovenop dat ding staar ik de zaal in. alle mensen kijken me verwachtend aan. behalve 1, die kijkt me spottend en arrogant aan. (ow, wie zou dat toch zijn? ^^) ze denkt echt dat ze beter dan mij is! denk ik verontwaardigd. dat geeft me moed en ik pak een gitaar. ik steek mijn hand uit naar een akoestische, want dat is het enige waar ik ooit op gespeeld heb, maar dan dwaalt mijn blik af naar een elektrische. ik neem een snel besluit en pak uitdagend de elektrische op. ik hang hem om, kijk even naa de hals en de afstand tussen de freteen, druk een akkoord in, haal diep adem, en begin te spelen. (wow! lange zin XD) hey, dit klinkt best wel heel erg vet! ^^ ik begin erbij te zingen. het gaat best goed :D. terwijl ik optreed kijk ik ombeurten naar Tom en Britny, die me lachend aankijken, en naar het meisje, wiens blik steeds geergerder wordt. als het liedje bijna afgelopen is zie ik haar de club uitlopen. na afloop krijg ik ook een best luid applaus (2 p's dan maar ^^) ik loop lachend het podium af.

    alweer zo'n lange XD ow lola, waarom ben je nou niet online? ik heb zoo'n vet idee!!! ik moet dalijk ff in jou personage schrijven (A) (ja dalijk ja XD) als je dat vreslijk vindt, ik geef je na afloop de gelegenheid me te vermoorden of wat dan ook okee?? (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    daar gaat ie weer:

    (ikzelf (river dus) sta met Tom en Britny te praten) Amy pov: (sorry lola *kijkt heel schuldbewust*) ik loop gefrustreerd de club uit. dat wijf keek me zo zelfverzekerd aan, dat kan ik niet uitstaan. toegegeven, ze was best goed. maar zo arrogant hoeft ze niet te zijn! ik hoor een stemmetje achterin mijn hoofd: en wat deed jij dan? je verleden aan haar opbiechten? haar beste vriendin spelen? haar je excuses aanbieden? 'och, hou toch je mond!' zeg ik hardop. voorbijgangers kijken me vreemd aan (zou ik ook doen, als iemand dat ineens zou zeggen ^^) ik loop een steegje in. heerlijk al die duisternis ^^ ik loop rustig door. opeens voel ik een mes tegen mijn keel 'dag schatje' hoor ik een stem vlakbij mijn oor. ik voel de woede in mezelf omhoog komen. ik concentreer me op een stuk hout en laat het omhoog zweven en wzwiep het naar de man toe (ja, dat kan je ook lola ^^) de man ontwijkt het. 'wow! wat was dat!' zegt hij geschrokken. dan zie ik in een flits dat er meerdere mannen zijn. ik begin ze te bevechten met mijn magie. ik had ze bijna allemaal, maar door een stukje onoplettendheid komt er een achter me te staan en die slaat me tegen mijn hoofd aan met een stuk hout. alles wordt zwart...
    River pov: ik loop met Britny en haar zusje door de straten van de stad. ondertussen vertel ik Britny, na langdurig vragen, hoe ik nou in die klimopstronk terecht was gekomen. 'wow!' zegt ze als ik uitgepraat ben. 'dat wijf is gestoord! oh ik vermoord haar!' 'ik weet het niet.' zeg ik aarzelend. 'iets zei me dat ze zo gemeen is geworden door andere mensen. zoiets kan niet vanzelf gaan.' voeg ik eraan toe. Britny rolt met haar ogen. 'jaja, jij moet altijd het goede in mensen zien.' 'hoe weet jij dat nou? je kent me pas 1 dag!' zeg ik geamuseerd. 'ja weet ik XD' zegt Britny, 'maar het lijkt alsof ik je al veel langer ken.' 'klopt' glimlach ik. ze denkt even na. 'ik wil dat wijf echt vermoorden! als we maar wisten waar ze was.' ik aarzel even. 'ik kan erachter komen waar ze is.' zeg ik aarzelend. Brit (zo noem ik haar ff ok? (A)) kijkt me verbaasd aan. na aandringend vragen vertel ik haar van mijn gave. haar ogen beginnnen te schitteren. 'waar is ze? zoek haar op, zoek haar op!' zegt ze. ik aarzel even maar dan sluit ik mijn ogen. ik zie haar vechten met mannen. ze wint bijna maar dan wordt het zwart. ik spreid mijn ogen open. 'ze is in gevaar! we moeten haar helpen!' Brit kijkt me vreemd aan. 'haar helpen? hallo, ze heeft geprobeerd je te vermoorden! doet dat dan niks met je?' 'jawel, maar ik weet dat ze hulp nodig heeft, ik kan haar daar niet laten liggen!' en ik ren weg 'wacht waar ga je heen?' roept Brit me na. 'ik ga haar helpen. wacht op me bij de fontein op het *blablabla*plein (geen zin om een naam te verzinnen ^^)' ik ren door. ik vertrouw op mijn gave die mij naar haar toe leidt. ik kom bij het steegje aan en kijk om de hoek. ik zie een paar van de mannen in haar zij porren. dan juichen ze. 1 van hun pakt een mes en houdt het omhoog. ik loopt stil het steegje in. ik pak een slank lang stevig stuk hout van de grond en loop verder. de mannen juichen weer. de man met het mes zwaait het omhoog en wil het weer naar benden zwaaien.
    Amy pov: langzaam wordt ik wakker. Auw! hoofdpijn... ik open mijn ogen. in een flits zie ik een mes. ik schrik en probeer mijn krachten uit. het werkt niet! de klap moet me tijdelijk van mijn krachten beroofd hebben! het mes zwaait naar beneden. ik gil. baf! 'oef!' hoor ik. ik open mijn ogen. voor mij staat het meisjeuit het bos. wat doet ze? denk ik onbegrijpend. dan sper ik mijn ogen open. ze BESCHERMT me! na wat ik haar heb aangedaan!
    River pov: ik sla handig een paar mannen neer, ik heb al ervaring met dit soort mannen. uiteindelijk rennen de mannen weg. ik draai me om naar het meisje. ze kijkt me met grote ogen aan. 'waarom deed je dat?' vraagt ze me. ik zie de verwarring in haar ogen. 'deed ik wat? slaan?' vraag ik glimlachend. 'nee, mij - helpen... redden zelfs. waarom deed je dat? ik heb je geprobeerd te - vermoorden!' voegt ze er zachtjes aan toe. ik glimlach naar haar. 'ik wou je helpen. hoe heet je?' vraag ik. ze aarzelt even. 'Amy.' zegt ze dan. ik steek mijn hand uit. 'River, aangenaam.' zeg ik. aazelend neemt ze mijn hand aan (wat aarzel jij veel lola XD) en ik trek haar overeind. 'Auw!' zegt ze, en ze grijpt naar haar hoofd. ik kijk ernaar. 'daar kun je niet mee gaan rondlopen in je eentje, en zeker niet op dit tijdstip. kom maar met mij mee. woon je ergens?' ze schud har hoofd. dat lijkt haarzelf te verbazen. ik glimlach ongemerkt. 'kom maar met mij mee, ik verzorg je wel even, dan kun je later weer je eigen gang gaan.' als je me teninste niet vermoordt. denk ik erachteraan. ze knikt. ik glimlach nu breeduit naar haar. 'volg mij maar.' zeg ik en ik draai me om en begin te lopen.
    Amy pov: ze vertrouwt me echt! na wat ik haar heb aangedaan! ongelooflijk! denk ik. en dan begin ook ik te lopen achter haar aan...

    wow! nou, nu moet ik gaan slapen XD ik denk dat ik het verhaal wel even op gang heb geholpen ^^ nogmaals sorry lola dat ik je personage heb gebruikt maar ik kon niet meer stoppen et schrijven ^_^" sorry! maar hopelijk vond je het niet erg. maar ik ben bang dat je je idee niet mer kan gebruiken... als dat wel kan, gewoon doen hea? ;) ow enne, vermoordt me niet.... ;) en tokioXXbillxX (is het goed als ik je vanaf nu EchteAmy noem?? ^^) schrijf ook gerust hoor! en die andere 2 ook, we hebben jullie nog niet gezien :P ;)

    XxX


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    jah srrie maar kheb ier echt probleme mu ma en mu pa doen kut en kmoet studeren van mu ma

    mu pa wil da ik bij hem kom wone en mu ma wil da ik blijf en nu is da ier constante ruzie en mag ik ni op de pc

    srrie na de examens mag ek er wel terug op ...

    (rap pc afsluite wnt ze zijn effe weg :P)


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    is goed meis ;)

    en shapirah? jij wou toch ook meedoen? (A) en wat vonden jullie van mijn plotselinge overactiviteitsdrang gister? was het verhaal een beetje goed? *knijpt ogen dicht in afwachting*


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik wou Tom eigenlijk... Had je hem niet? Eerst gemeen doen en dan...? (A) Achja... We zien wel...
    Ik schrijf nog een stukje xD
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ow had ff die andere stukken niet gezien xO xD
    Leuk geschreven, "Bob Marley" xD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    {Amy pov} Ze vertrouwt me echt. Na wat ik haar heb aangedaan. Ongelooflijk. {Ik geef het ff een andere draai, vat het niet persoonlijk op xD} Ze is echt naïef. {*Evil* Excuses xD} Ik loop achter haar aan. We gaan naar de ingang van de zaal. Daar staat een meisje. Als ze River ziet, loopt ze op haar toe. "Alles in orde?" vraagt ze een beetje bezorgd. Dan ziet ze me en kijkt me boos aan. Zo, Miss Naïve heeft een vriendin? {Srry hoor xD} Ik zie dat ze iets wil zeggen en zeg daarom zo neutraal mogelijk: "Ik ben Amy. En jij bent?" "Britney." "Kom, dan zoeken we een plaats om je een beetje te verzorgen." zegt River. Alsof ik dat zelf niet kan. Maar ik moet me even inhouden. Want toen ik in de ogen van River keek {in het bos toen xP}, voelde ik dat er magie in haar zit, maar dat die nog niet echt ontwikkeld is... Ze wenkt en loopt verder. Ik en Britney volgen. We lopen terug naar het bos, zo te zien. Dit zou zò veel sneller kunnen gaan. {Ff verdwijnen en verschijnen weetje wel xD} We lopen het bos in. Ik zie dat Britney me nog kwaad aankijkt. Ze zal waarschijnlijk alles gehoord hebben over mijn 'pleziertje' {OMG xD} van daarstraks. Maar hoe zou ze {River dus} vrijgekomen zijn? In elk geval niet in haar eentje... Mm, daar kom ik nog wel achter. We komen aan de open plek. De klimop ligt er nog. Ik zie dat er stukken losgesneden zijn. River loopt met een boogje om de klimop heen. Ik glimlach. Ze gaat onder een boom zitten en klopt op het gras naast haar. "Kom, dan help ik even." Ik ga naast haar zitten. Britney blijft voor ons staan en kijkt een beetje wantrouwig naar de klimop, enkele meters achter haar. {Whaha srry xD} River rommelt in haar tas {Ja, je hebt een tas, 'River' xP} en zegt: "Draai je je hoofd even, dan kan ik naar de wonde kijken." "Dat zal niet meer nodig zijn." Ze kijkt op. "Hoe bedoel je?" Ik draai mijn hoofd. Ik kijk haar terug aan en zie haar verbaasde blik. "Het - het is weg! En het was een wonde!" Ze kijkt naar Britney. Britney kijkt me wantrouwig aan. "Dat - dat is creapy, weet je." "Nee, het is nuttig." Ik sta op en voel hun blikken op mijn rug. Ik ga naar de klimop en hou mijn handen erboven. Op de plaatsen waar de ranken overgesneden waren, groeien ze terug samen. Ik draai me om en zie dat River en Britney beiden rechtstaan en me achterdochtig aankijken. Britney heeft kleine mesjes in haar handen. Aha, dus zij heeft River gered. Ze heeft ook krachten, interessant. Ik kijk hen aan.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Shit ik moet van de pc af :s
    Maar ik ga morgen verder
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    En ik ga verder jee xD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ik kijk hen aan. "Ga je gooien, Britney?" zeg ik spottend. "Ik durf zeker, als je het wilt weten!" roept ze. "Niet dus." antwoord ik. Britney heft haar arm op, klaar om te gooien. Ik hou me klaar om haar aanval af te weren. "Doe nu niet!" River komt naar voren en komt tussen ons staan. "River! Kom je nu voor haar op? Ze probeerde je te vermoorden!" Britney kijkt haar ongelovig aan. "En het lijkt écht niet alsof ze er spijt van heeft!" Waarom zou ik? {Ik word zo meteen wel minder evil hoor, THndALlover, zoals beloofd xD Je zal wel zien ^^} River wil antwoorden, maar ze komt er niet toe, want ineens schieten de bomen rond de open plek in brand. "Zie je wel! Ik zei het!" roept Britney naar River. "Ze wilt ons dood!" Ze kijkt rond, op zoek naar een uitweg, maar die is er niet. River kijkt me ongelovig aan en zegt: "Hoe kun je? Na wat ik-" "Ik doe het niet." onderbreek ik haar kalm. Ze kijkt niet~begrijpend en ik zeg: "Iemand anders doet het. Ik niet." "Hoe geraken we hier weg? We zullen stikken door de rook!" roept Britney. {Kan dat? Ach wth xD} Ik zou hier zo weg kunnen. Maar dat weten ze niet. Ik twijfel. Zou ik hen meenemen? Die Britney kan ik niet hebben {Srry (A) xD}, maar River... Wat denk ik nu?! Mag ik haar? Kan dat? Dan neem ik een besluit. "Pak mijn hand." zeg ik. "Ik kan ons hier weg krijgen." Ze blijven staan. Ze vertrouwen me niet. Tja, pech dan... Maar dan komt River naar me toe en zegt: "Kan je dat?" Ze kijkt me aan. Ik knik. Ze pakt mijn hand. "Kom!" roept ze naar Britney. Die kijkt me nog steeds achterdochtig aan. "Ik weet niet..." zegt ze. "Kom!" roept River opnieuw. Britney komt langzaam naar me toe en neemt voorzichtig mijn andere hand. Ik sluit mijn ogen en concentreer me. ~~~ Ik open mijn ogen. We staan op een heuvel, dicht bij het bos. River en Britney laten mijn handen los en kijken me ongelovig aan. "Wat-? Hoe-?" begint River. "Vraag maar niets." Ik draai me om en loop en enkele meters van hen vandaan. Ik kijk naar beneden en zie het bos aan de voet van de heuvel. Ik zie de rode gloed en de rook van het vuur waar de open plek is. Wie? Wie deed dat daarnet? Het was geen gewoon vuur, daar ben ik zeker van. Ik hoor River en Britney achter me fluisteren. Ik draai me om en loop naar hen toe. Ze zwijgen abrupt. Ik zucht en zeg: "Jullie hoeven me niet te bedanken-" Britney maakt een ongelovig geluidje. {xD} Ik richt me tot River en ga verder: "Daarstraks - in het bos-" Ze knikt. Ze begrijpt het.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Zo, wie gaat er verder? xD
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik kan maar ffies een kort stuk schrijven, writer's block:@

    Reaghan POV: (dit is tijdens de aanval op Amy) Ik moest mijn sleutel van mijn huis gaan inleveren, maar eigenlijk was ik net zo lief gebleven, ik voelde me hier wel op mijn gemak. Aan de overkant van de straat hoorde ik wat gegil, en wat gejuich. Ik zuchtte. Toch maar weggaan, en nog afscheid nemen van alle leuke plekken hier in deze stad, en het bos, waar ik mooi kon oefenen. Dat zal nu wel gaan veranderen... Ik pakte mijn tas, en sleutel en ging naar beneden, legde hem op de balie samen met mijn briefje. Nog 1 keer naar het bos toe, en naar de waterval, en de grot daarachter, mijn slaapzak ophalen.(ik ga nu wat overslaan, namelijk het gedeelte waar ze naar het bos loopt, veeeelste saaixD)
    ~~~~~~~~~~
    Plotseling hoorde ik stemmen(goh, wie zouden dat nou kunnen zijn?), en ik klom meteen in een boom, voor het geval ik ze aan zou moeten vallen, vanaf boven heb je altijd meer overzicht:D Plotseling kwamen

    ikke! :D:D echt super, precies goed! ;) :D

    ik kijk Brit aan (is het goed als ik je zo noem? past beter bij je XD) 'waar is je zusje?' vraag ik. ze kijkt bang. 'ze zou naar de open plek komen. o nee! ze is daar waarschijnlijk nog!' ik denk niet eens na en begin naar het bos terug te rennen. 'River! waar ga je heen??? kom terug!' hoor ik Amy roepen. ik kan niet terug, ik kan dat meisje daar niet achter laten (hoe heet ze?) ik ren door het bos heen, weer eens blij dat ik hier zo vaak ben geweest. ik stap om de valkuilen heen die eeuwen geleden zijn aangelegd, spring over de dode boomstroken heen en grijp me vast aan slingers om overeind te blijven staan. ik ben bij de plek. alleen de buitenste bomen staan in brand. op een vreemde manier komt dit me bekend voor. ik denk er niet aan en klim handig in en boom (Die niet in brand stond hea ;)) ik probeer over de vlammen heen te kijken maar het lukt niet. dan hoor ik een gil. het komt van tussen de vlammen. 'hou vol!' roep ik zo hard ik kan. ik laat me uit de boom vallen. hoe moet ik haar helpen? denk na, River, denk, denk! dan herinner ik me een verhaal van Leila over elementsturing. Leila vertelde me altijd verhalen over alle onderwerpen. heel vaak ging het over magie. ze zei altijd tegen me: 'als je wist hoeveel ik over magie weet, zou je haast denken dat ik zelf een heks ben. ik wou dat het zo was.' ze vertelde me verhalen over vervorming, waarzeggen, vliegen... en elementsturing. ik herinner het me nog goed. ze deed zelfs bepaalde bewegingen voor. ik dacht altijd dat het gezwets van een oud vrouwtje was. maar toen kwam ik achter mijn eigen gave. wat als de verhalen over elementsturing ook waar zijn? ik neem een besluit. ik graaf diep in mijn geheugen en ga staan zoals Leila had voorgedaan. ik zwaai op precies dezelfde manier als Leila had gedaan met mijn armen. er gebeurt niets. "zie het voor je, zie het vuur voor je wijken" hoor ik opeens. ik kijk om me heen. niemand. "je kunt het" hoor ik weer. het was een vreemde stem. ik kende hem niet. ik kijk weer naar het vuur waar weer een gil vandaan kwam. ik moet opschieten. ik ga weer staan en concentreer me uit alle macht. opnieuw maak ik de beweging. een schok schiet vanuit heel siep binnenin mij door heel mijn lichaam. alleen was het niet onaangenaam. integendeel zelfs. is dat nou magie? weer een gil ondebreekt mijn gedachten. ze verstikt. (kan idd wel ja ;)) ik concentreer me weer. de schok komt weer, dit keer sterker. het vloeit weer weg. nee, kom terug! denk ik. ik heb het nodig! ik sluit mijn ogen. ik visualiseer dat het vuur wegbuigt om langzaam dooft. het verspreid zich niet meer. alweer de schok. weer vloeit het weg. ik concentreer me nog meer. de schok komt weer terug, maar als hij weer dreigt weg te vloeien sluit ik denkbeeldige sluizen. het werkt! de schok blijft! ik stuur de schok uit mijn lichaam naar het vuur. ik open mijn ogen. voor me zie ik een gat in de muur van vuur. grote voldoening en blijdschap zhiet door mijn lichaam. ik stuur meer van de vreemde elektrische schok naar het vuur. het wijkt. het wordt kleiner en kleiner. na een halve minuut is al de helft van de kring weg. na nog een halve minuut is er alleen nog een vuurtje ter grote van een kampvuurtje over. ik sluit mijn handen en oook dat vuurtje dooft. ik kijk naar het midden van de cirkel en zie daar een klein lichaampje liggen. ik ren ernaar toe en kniel neer. ik voel of haar hart nog klopt. ja! heel zwakjes, maar ze leeft nog. ik voel me een beetje zwakjes na het sturen van net, maar ik probeer haar tch op te tillen. ik loop met het meisje in mijn armen richting de heuvel waar Amy en Brit zouden wachten. bij elke stap word ik zwakker. ik kan niet meer. ik probeer verder te lopen, maar in plaats van mijn voeten te verzetten zak ik door mijn knieen en val op de grond. ik kijk naar het meisje. ze word zwakker. ik moet door. maar ik kan het niet. ik hoest, ik heb veel van de verstikkende rook ingeademd, vooral toen ik bovenin de boom zat. ik probeer op te staan, maar het lukt niet en ik stort weer neer op de grond. dan wordt alles zwart...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ow btw, niemand weet wat er gebeurd is, (ook jij niet lola ;)) en niemand weet nig van sturen af, behalve ik ok? (A)lola wet van veel van andere magie maar niet van dit soort ok? (A) (wil ook iets hebben als expertise XD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ja, oke, dan verander ik wel alleen in vuur, mkay?

    oke ^^ ik had je brichtje trouwes niet gezien, ik typte toen jij wss ook aan het typen was XD dus ik had het niet gezien, en vulde et eerste stuk van lola aaan XD sorry!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Allemaal in orde, THndALlover xD
    Dan ga ik voor de 'andere magie' xD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    {Amy's pov} "River! Waar ga je heen? Kom terug!" roep ik, maar ze luistert niet. *tijdssprong xD* Ik sta tegenover Britney. We zeggen geen woord tegen elkaar. Waar blijft River? Het duurt zo lang ... Maak ik me nu ongerust?! Wat heb ik toch?! Ik kijk naar het bos. Het vuur is gedoofd. Ik wacht nog even en dan neem ik een besluit. "Ik ga River zoeken." zeg ik. Ik draai me om en wil weglopen, maar Britney houdt me tegen. "Wat?" zeg ik geërgerd. "Ik laat je haar niet gaan zoeken." "Waarom niet?" Ze kijkt me ongelovig aan en zegt: "Logisch toch? Eerst wou je haar vermoorden, en nu maak je je ongerust? Dat zal wel." Ik zucht. "Laat me los." "Nee!" Ze kijkt me boos aan. Oké dan, ze vraagt erom. {Srry meid xD} Ik hef mijn andere arm op en maak een handgebaar. {Oelala ^^ xD} Britney laat mijn arm los alsof ze zich gebrand heeft. "Wat-?" Ik maak van haar verwarring gebruik en verdwijn. Onderaan de heuvel verschijn ik weer. Ik loop het bos in, in de richting van de open plek. Dan zie ik in de verte iemand liggen. "River!" Ik loop ernaartoe en kniel bij haar neer. Ze opent haar ogen. "Gaat het?" Ze hoest en zegt: "Met mij - oké - het meisje -" Ik kijk en zie nu pas dat er een klein meisje naast haar ligt. Het zusje van Britney. Ze ademt niet meer. "Help - help haar -" hoest River. Ik twijfel. River ziet het en zegt: "Help haar - je moet -" en begint terug te hoesten. Zou ik het doen? Ik weet dat ik het kan ~ Maar waarom zou ik?! ~ Maar River wil het ~ Ga ik haar alles laten bepalen?! ~ Nee, maar ik kan dit meisje toch niet laten doodgaan? ~ Dat kan ik wel! Ik kan alles! Laat haar gewoon! Wat geef ik erom?! "Amy - doe iets -" Rivers stem haalt me uit mijn gedachten. Ik weet niet waarom ik het doe, maar ik plaats mijn handen op de borst van het meisje, waar haar hart zit. Ik voel het zwakjes kloppen. Ik sluit mijn ogen en concentreer al mijn energie op dat ene punt. Enkele tellen gebeurt er niets, maar dan lijkt het alsof het meisje 'wakker' wordt. Ze ademt diep in. River ziet het en glimlacht. "Gaat het wel met jou?" vraag ik. Ze knikt en zegt: "We moeten terug naar Britney." "Oke dan..."

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Verder, iemand xD
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dan ga ik verder hé, ook goed xP

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ik sta op, geef River een hand en trek haar recht. Ze staat nog een beetje 'wankel' op haar benen. {xD} "Gaat het echt wel?" vraag ik. "Ja." antwoordt ze. "Het komt gewoon door de rook." Ik knik. Ik kniel neer en til het meisje op. Haar ademhaling is nu regelmatig, maar haar ogen zijn nog gesloten. Ze heeft duidelijk heel wat meer rook ingeademd dan River. "Ik draag haar wel, als je wilt." zegt River. "Gaat dat wel?" vraag ik. Ze knikt. Ik leg het meisje in haar armen. We stappen rustig in de richting van de heuvel.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Oké hoe kort xS Nu moet er ff wel iemand anders verder gaan...
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Niemand gaat verder? Dan doe ik het wel xP
    Ow, THndALlover, ik ga ff stout zijn en een stukje in jouw pov schrijven (A) xD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    {Rivers pov} Met het zusje van Brit in mijn armen stap ik rustig met Amy terug naar de heuvel. Het is nog een heel stuk... Ik kijk opzij naar Amy die naast me loopt. Ze houdt haar blik strak voor haar en is duidelijk diep in gedachten verzonken. Dit meisje redden moet heel vreemd zijn geweest voor haar... Mìj redden ook, ze wou me net nog vermoorden...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Weer kort, moet door ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "