• Hey iedereen xD

    Het 'plan' is dus om een verhaal te maken; iets met magie, maar ook met dingen uit 'ons leven'; snapje?
    Als je wilt 'meespelen', post dan je personage {met wat info}
    En begin dan maar aan het verhaal te schrijven xD
    Het moet zo'n soort rpg worden {vraag me niet waar die afkorting voor staat xD}

    Ik heb geen regeltjes, alles mag ^^ xD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Mijn personage

    Naam: Amy Achternaam: Onbekend ^^
    Familie: Geen
    Leeftijd: Onbekend ^^ Maar ik zie er 16~17 uit
    Uiterlijk: Lang zwart haar; héél donker ogen{met zwarte make~up}; bleke huid; kleding enz: zwarte goth jurk, lange zwarte leren jas, zwarte nagellak
    Karakter: Evil, egoïstisch
    Krachten: Magisch (maar zonder toverstok ofso), maar kan ook goed overweg met messen ^^
    Hobby's: Oefenen in magie & gevecht; muziek schrijven en spelen/zingen
    Extra: Stiekem verliefd op iemand...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Reageren dus, please x)
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    jah is goed hoor ^^ enneh, t is denk ik makkelijker als er nu geen nieuwe mensen meer bijkomen aangezien we nu al met het verhaal begonnen zijn, en dat wordt dan een beetje verwarrend.. vinden jullie dat goed?? dat shapirah de laatste is?

    enneh, shapirah, ik wou al de elementen toevoegen :( :P

    dit wordt nog leuk ^^, oh en tokioXXbillX (toch? (A)) je mag gerust en stuk toevoegen, als het aansluit op het vorige stuk ^^

    ow, srry lola, ik k0om hier als 'gast' en speel een beetje de baas over jou topic :$ vindt jij dit allemaal goed?? (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    DOE MAAR xD
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    jij moet nog en stuk verhaal toevoegen :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (Ga ik nu doen xP)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    {Ik schrijf vanuit mijn pov en ik ga ff gemeen zijn. Srry maar heb er zin in xD}

    "Oké ik kan het niet." zucht ik. Het meisje kijkt me aan met haar blauwe ogen. Ik focus me er op en zie even een stukje van haar gedachten. "Ik wist het wel." denkt ze. Ahzo, ze wist het wel? Ik zal haar eens een lesje leren. Dit kan nog leuk worden. Ik kijk haar schattend aan en doe alsof ik twijfel. "Misschien kan ik het je tonen? Van die steen?" zeg ik. "Maar je mag het aan niemand zeggen." Ze twijfelt. Ik ga verder:"Misschien kan ik het je leren?" Dat gaf de doorslag. "Zou dat kunnen?" zegt ze, nog wat terughoudend. "Als je maar goed genoeg probeert, dan wel." antwoord ik koeltjes. "Oké dan." "Kom." Ik ga terug naar de open plek en ik voel dat ze me volgt. Goed zo. "Je gaat best zitten." zeg ik en ik gebaar naar het gras. Voorzichtig gaat ze zitten. Ik maak een handgebaar en een steen zweeft omhoog naar mijn hand. Het gaat veel makkelijker dan daarnet, toen ik alleen was. {Ff iets: Mijn personage is evil en daarom werken haar krachten soms beter als ze iemand kwaad doet of op het punt staat dat te doen. Tja, wreed xD} Ik focus even op de steen en die verandert meteen in een vogel. Hij blijft even op mijn hand zitten en vliegt dan weg. Het gaat nu duidelijk makkelijker, ik moest alleen maar de woorden in gedachten zeggen. Ik glimlach en kijk het meisje aan. "Nu jij." Ze kijkt een beetje verbaasd. Ha, ze had niet gedacht dat ze meteen al in actie moest komen. "Het zal misschien wat moeilijker zijn omdat je het nog nooit gedaan hebt." Ik laat een steen naar haar toe zweven. Ze neemt hem voorzichtig uit de lucht. "Je moet waarschijnlijk wat meer moeite doen. Sluit je ogen." beveel ik. Ze aarzelt, maar sluit dan haar ogen. Niet te geloven hoe naïef. "Focus in gedachten op de steen. Denk aan wat je wil bereiken." Nog even. "Ik zal je helpen. Ik zorg voor de woorden, jij voor de kracht. Oké?" Ze knikt. "Klaar?" De magie begint te werken. Mijn magie, zij draagt niets bij. Maar de steen verandert niet in een vogel. Er ligt een hoopje aarde in haar handen. Ze voelt het en opent haar ogen. "Wat...?" begint ze, maar ze ziet het al. Uit het hoopje aarde groeien razendsnel klimopranken die zich om haar wikkelen en haar neerdrukken op het gras. "Wat... Wat doe je?" Ze probeert zich los te maken. De klimop plant zich in het gras en houdt haar vast. Ze worstelt, maar het heeft geen zin. "Laat me los!" zegt ze. Ze probeert net zo zelfzeker te klinken als daarnet, maar ik hoor de angst in haar stem. Net muziek. "Oeps." zeg ik vol leedvermaak. "Er is denk ik iets... Misgegaan. Wat jammer toch." Ik zie nog net dat de klimop zich rond haar nek wikkelt voor ik me omdraai en verdwijn in de nacht. Daar ben ik ook weer van af.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Hopelijk is het goed...
    En ik wil je helemaal niet dood ofso, THndALlover (nja m'n personage duidelijk wel xD), dus vind ik persoonlijk dat iemand je moet komen redden ofso, zie maar xD
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    mag ik haar komen redden of nie???
    anders heb ik het gevoel dat ik niets doe:P

    ik doe het gewoon...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    maar ondertussen ligt ze nog wel op de gron gewikkeld in klimop!
    heel vaagjes hoor je haar nog zeggen"Help, help me dan..iemand!?" Ze ligt daar een paar uur of er komt iemand het bos in..met de hond van de buren die ik moest uitlaten(:s).
    De hond rent op de hoop klimop en begint luid te blaffen!"wat is er Lady?is daar soms iets?" Als Lady is opgehouden met blaffen hoor ik pas dat er iemand onder zit!" OMG!er zit iemand onder!" Ik haal snel mijn mesjes uit mijn tas en ga een beetje achteruit staan. "Lady, ga even weg oke!"
    Lady rent naar een boom en gaat erachter staan.
    Ik gooi een mesje naar de klimopbult(om het zo maar te zeggen)..nu denk je vast dat die daar in bleef zitten, maar hij kwam terug als een soort boemerangen hij had het meisje dat eronder lag niet eens geraakt!
    na een paar keer te hebben gegooit had ik er een gat in gemaakt..maar ze kon er nog steeds niet uit.
    ik ren naar haar toe en Lady kwam ook weer tevoorschijn en begon aan de klimop te bijten.
    na een paar minuten stond het meisje weer overeind.
    "Dank je wel!"zij ze. "ach..het is niets hoor"zij ik.
    "Ja wel..je hebt mijn leven gered! ik wil je graag belonen of zoiets" "kan dat?"
    "ja tuurlijk kan dat...maar dat hoeft niet hoor! hoe kwam je daar eigelijk terecht?"

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    hopelijk vonden jullie het wat??
    niet te saai of zo

    ~xx~(K)

    ik ga verder... (oew wat ben jij gemeen lola :P ^^)
    en nee hoor tokioXXbillX niet saai absoluut niet! ^^

    (ik schrijf toch maar in ikpersonage, is minder verwarrend;)) ik zucht. 'ik en mijn naieviteit' zeg ik. het meisje kijkt me verward aan. 'hoe bedoel je?' ik glimlach krampachtig. 'ik heb veel te snel de neiging iemand te vertrouwen. en met alles wat ik heb meegemaakt zou je denken dat ik mijn lesje wel geleerd zou hebben.' ik zucht weer. 'nogmaals bedankt' zeg ik en ik wil weglopen. 'wacht'zegt het meisje. 'hoe heet je?' ik glimlach. (klinkt vreemd) 'River' zeg ik. dan draai ik me om en probeer weer weg te lopen. 'wacht!' roept het meisje weer. 'waar woon je?' ik lach nu hardop. 'jij bent veel te nieuwsgierig.' zeg ik. het meisje kijkt schuldbewust. 'nou ja, ik kan daar ook niks aan doen. maar waar woon je nou?' ik zucht (alweer XD) 'ik woon nergens, nou goed?'snauw ik, onbedoeld. het meisje kijkt me geschrokken aan. 'ow, sorry, dat wist ik niet.' ik lach krampachtig. 'ja, het zou wat zijn als je het wel wist en dan nog vragen XD' ze lacht. 'ja dat klopt.' ze aarzelt even. 'weet je, ik woon ook nergens. samen met mijn zusje.' (sorry tokioXXbillX, ik weet niet of het echt zo is, maar ik neem het aan, aangezien je alleen een jonger zusje hebt (A)) ik glimlach naar haar. 'life sucks, huh?' ze lacht. 'ja, dat kun je wel zeggen jah, ach ja, het leven is nou eenmaal hard.' ik loop samen met haar van de open plek af. 'nou, je weet ps of het leven hard is als je je tanden erin zet. ooit gedaan?' we lachen en zo lopen we door de nachtr het bos uit.


    en lola, het was eik ochtend maar geod ;) niemand is beter dan een ander hea :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Oeps het was ochtend xD
    En ja ik ben gemeen ^^ xP

    Ik ga verder... En ik ga nu lkkr TH in het verhaal brengen, want ja da's een deel van m'n leven xP {Klinkt erg xD} Maar uhm, in het verhaal zijn ze wel nog niet beroemd, da's een beetje handiger xD En is het goed dat ze dan ook magische krachten hebben? xP En ze zijn dan natuurlijk 'goed', ik bedoel niet evil ofso xD
    Okeej wth ik doe gwn xD

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    {'Ik' verdween dus en nu 'verschijn' ik dus ergens anders, logica xD} Ik kijk op. Ik bevind me op een plein. Voor me ligt de ingang van de zaal.{Ff info: het is een kleine zaal waar onbekende bands enzo optreden. Iedereen mag komen luisteren en de optredens zijn ook gratis xP 'Ik' heb er ook al opgetreden xD} Ik stap naar de deur en doe hem open. Meteen overspoelt de muziek me. Ik ga naar binnen. Deze band heb ik nog niet horen spelen. Ze zijn niet slecht. {Een ego heb ik wel xD} Ik sluit de deur achter me. Ik loop door de massa publiek. {Ja, het heeft veel succes dat gedoe xP} Ze gaan meteen voor me opzij. Ik ga naar een deur waar opstaat 'Artiesten' en duw hem open. Ik ga naar binnen en kom in een gang. De muziek in de zaal stopt. Ik loop even door en hoor de deur achter me toegaan. Hij is nog maar net toegevallen, als ik hoor dat iemand hem terug open duwt. Ik draai me om en zie een jongen van ongeveer 18~19 jaar. {Wie van de 4? ^^ xD} Hij ziet me staan en zegt met een vriendelijke glimlach:"Hey." "En wie mag jij zijn?" antwoord ik koel. Hij kijkt me een beetje raar aan. Hij vindt me waarschijnlijk onvriendelijk. Oh nee toch. "Ik speel in de band die daarnet optrad. Ik ben de gitarist." {TOMMIE! xD} Hij kijkt me een beetje afwachtend aan. Denkt hij nu echt dat ik anders ga doen tegen hem omdat hij zei dat hij in een band speelt? Denkt hij echt dat dat indruk maakt op me? Ik kijk hem hooghartig aan en zeg even koel als daarnet:"Leuk voor je." Hij weet niet goed wat zeggen. Wat een afgang voor hem. Ik kijk hem afwachtend aan. Laat hem maar even lekker lijden. {*gemeen* xP} "Eh... Ik heet Tom." begint hij. "En jij?" Ik trek een wenkbrauw op. "Dàt - zijn mijn zaken." Ik draai me om en loop verder. "Wacht even!" hoor ik achter me. Ik negeer hem. Hij loopt achter me aan en komt voor me staan. "Je staat in mijn weg." "Ja sorry hoor. Maar ik wou je iets vragen." Ik bekijk hem wat beter. Hij draagt een wijd t~shirt en een lage brede broek. Donkerblonde dreadlocks komen onder een grote pet uit. Bruine ogen en een lippiercing zijn wat opvalt in zijn gezicht. {Wat een ràre zin xD} "Ja?" zeg ik verveeld. "Wat heb ik je misdaan? Waarom doe je zo?" zegt hij een beetje boos. Ik wil net antwoorden, maar dan gaat de deur achter ons open. {Die 'Artiesten'~deur hé xP} Ik draai me om. Er komen 3 jongens de gang in. "Ah Tom! Hier ben je!" zeg de grootste van de 3. Hij komt naar mij en die Tom toe. Hij ziet er wel speciaal uit. Hij draagt make~up en zijn zwarte haar is omhoog gestijld. Hij ziet me en zegt:"Hey, ik ben Bill. Hoe heet jij?" Nog zo'n spontaan type. Ik moet mijn best doen om niet te zuchten. "Dat wou ik ook weten. Maar doe geen moeite, ze zegt toch niets. In elk geval niets vriendelijks." zegt Tom een beetje geïrriteerd. "Goed dat je dat weet." zeg ik kil en ik loop door de gang, van hen weg. Ik kom aan een deur en ga naar binnen. Ik kom in de kamer waar de artiesten zich omkleden en voorbereiden voor hun optreden. Er is niemand. Ik ga op een stoel zitten en wacht ongeduldig. Ik kijk op de klok aan de muur en zucht. Waarom is die stomme manager {van de zaal} toch nooit op tijd? Het is dat hij het hier voor het zeggen heeft, anders had ik hem al lang iets gedaan. {Dit meen 'ik' echt wel hoor xD} Ik wacht enkele minuten. Dan gaat de deur open...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Goed? (A) xP

    Ik heb een voorstel ^^ xP --> Iedereen schrijft vanuit haar eigen pov, da's makkelijker. Oké? x)

    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ow ff iets vergeten xP --> Geven jullie wat ideetjes voor de krachten van de TH~boys? xD Ik wil ze wel graag schrijven (A) xP

    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik ga verder... (oew wat ben jij gemeen lola :P ^^)
    en nee hoor tokioXXbillX niet saai absoluut niet! ^^

    (ik schrijf toch maar in ikpersonage, is minder verwarrend;)) ik zucht. 'ik en mijn naieviteit' zeg ik. het meisje kijkt me verward aan. 'hoe bedoel je?' ik glimlach krampachtig. 'ik heb veel te snel de neiging iemand te vertrouwen. en met alles wat ik heb meegemaakt zou je denken dat ik mijn lesje wel geleerd zou hebben.' ik zucht weer. 'nogmaals bedankt' zeg ik en ik wil weglopen. 'wacht'zegt het meisje. 'hoe heet je?' ik glimlach. (klinkt vreemd) 'River' zeg ik. dan draai ik me om en probeer weer weg te lopen. 'wacht!' roept het meisje weer. 'waar woon je?' ik lach nu hardop. 'jij bent veel te nieuwsgierig.' zeg ik. het meisje kijkt schuldbewust. 'nou ja, ik kan daar ook niks aan doen. maar waar woon je nou?' ik zucht (alweer XD) 'ik woon nergens, nou goed?'snauw ik, onbedoeld. het meisje kijkt me geschrokken aan. 'ow, sorry, dat wist ik niet.' ik lach krampachtig. 'ja, het zou wat zijn als je het wel wist en dan nog vragen XD' ze lacht. 'ja dat klopt.' ze aarzelt even. 'weet je, ik woon ook nergens. samen met mijn zusje.' (sorry tokioXXbillX, ik weet niet of het echt zo is, maar ik neem het aan, aangezien je alleen een jonger zusje hebt (A)) ik glimlach naar haar. 'life sucks, huh?' ze lacht. 'ja, dat kun je wel zeggen jah, ach ja, het leven is nou eenmaal hard.' ik loop samen met haar van de open plek af. 'nou, je weet ps of het leven hard is als je je tanden erin zet. ooit gedaan?' we lachen en zo lopen we door de nachtr het bos uit.


    en lola, het was eik ochtend maar geod ;) niemand is beter dan een ander hea :P


    het klopt helemaal!met dat zusje!
    ik heb in het echt ook nog een grotere zus maar dat maakt niet uit toch!(Y)(Y)

    Ik heb nog een idee voor het verhaal verder te schrijven ^^
    Maar ik moet net van de pc af xS
    Ik zal het mss straks en anders morgen posten!
    ~xx~


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    srry dat ik nog niet heb gepost:S Maarja,, had het druk, maar nu wordt het weekend dus kan ik gaan posten(cool)
    Bye Bye

    Raeghan:O

    ik loopt met het meisje door de straten. 'hoe heet je?' vraag ik. 'Britny' antwoord ze. (toch? (A)) 'River' zeg ik. we zwijgen even. dan vraagt ze aarzelend: 'hoe lang woon je al op straat?' ik aarzel even. dan zucht ik. 'nou, aangezien je mijn leven hebt gered, neem ik aan dat ik je wat verschuldigd ben. ik woon al op straat zolang ik me kan herinneren. mijn ouders hadden een auto-ongeluk gehad en zijn daarbij omgekomen. dat heb k gehoord van Leila, een oude vrouw die mij had opgevangen nadat het gebeurde. ze zei tegen me dat ik er slecht aan toe was en ze had me naar het ziekenhuis gebracht. daar werd ik zeg maar opgelapt, en ik ben blij dat ik er zonder littekens vanaf ben gekomen, op deze na.' zeg ik, en ik laat een litteken onderin mijn nek aan de zijkant zien. (volg je het nog? XD) ik ga verder: 'daar hadden ze ook mijn neef gebeld, die eigenlijk mijn voogd is. nou, hij komt aan, en het eerste wat hij zei volgens leila was: 'waar is dat ding, kan ik het meteen meenemen.' de zuster dus antwoorden: 'ze wordt op het moment nog geopereerd, en het is geen ding, het is een levend wezen.' waarop mijn neef blijkbaar zei: 'dat kan me niks schelen, ik wil hier weg, dus zorg maar dat ze snel klaar zijn' nou, leila zei dat ze het niet kon aanhoren hoe hij mij zag, dus heeft ze me, toen ik gezond genoeg was, uit het ziekenhuis ontvoerd en meegenomen de straat op. het was niet makkelijk, maar zij heeft mij voor het grootste deel van mijn leven opgevoed.' 'waar is ze nu?' vraagt Britny. ik sla mijn ogen neer, door de plotselinge pijn. 'ze is overleden aan honger.' Britny kijkt me geschrokken aan. 'o mijn god, het spijt me' ik glimlach krampachtig. 'maakt niet uit, jij wist het niet. ze was zo lief, weet je? ik mis haar wel, ook al is het nu al een jaar of 5 geleden.' we lopen zwijgend door. 'waar is je zusje?' vraag ik. 'ze wacht op me bij een club. veel muzikale mensen proberen daar door te breken. ik wou het vanavond proberen :)' ik lach naar haar. 'leuk! ik hou van muziek. ik ga vaak naar een muziekwinkel om er cd's te luisteren. ik hou vooral van rock, maar kan eigenlijk alle muziek wel uitstaan.' ik lach even kort. 'ik heb eigenlijk de stomme droom dat ik ooit nog een bekende muzikant wordt. zal wel nooit gebeuren, maar goed.' we lopen een beetje luchtig kletsend door, en dan zijn we bij de club. we lopen naar binnen. meteen langs de ingang zien we een inschrijfformulier. 'hey, waarom doe jij vandaag ook niet mee?' vraagt Britny. ik lach. 'schat, dat lijkt me niet zo slim.' lach ik. 'waarom niet? iedereen probeert het. heb je ooit zelf een liedje geschreven?' ik wordt rood. 'ehmmm.. meerdere, op een valse gitaar XD' 'nou, hier krijg je een gestemde ^^' zegt Britny enthousiast. ik zucht, en giechel dan even. 'vooruit dan.' zeg ik en ik schrijf me in.

    beetje lang maar goed, ik heb nu inspiratie... is het erg als ik nu nog een stuk schrijf? heb ik zin in... en waar blijven shapirah enzo?? :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    weet je, ik doe het gewoon, vinden jullie dat goed? (A) ik heb een vet idee (srry lola, als ik toevallig jou idee verpest... enneh, vind je het erg als ik jou wat milder laat worden? dan wordt jij mijn evil vriendin XD maar moet je zelf dan later voor kiezen)

    we lopen naar achteren naar de 'artiesten ingang'. we zijn er bijna als ik het meisje uit bos eruit zie lopen.ik duik snel weg en kijk stiekem om. ze ziet me niet. of ze doet net alsof. ze snauwt iemand iets toe. nee, ze ziet me echt niet. gelukkig. ik loop snel door en negeer de vreemde blik die Britny me toewerpt. ik loop de deur door met gebogen hoofd en loop naar de banken in de kamer. ik voel dat Britny naast me komt zitten. ik kijk op naar haar. 'wanneer moet je?' vraag ik. ze kijkt op haar horloge. 'ongeveer twee optredens later denk ik.' ik knik en kijk rond. plots verstar ik. OMG!! mijn blik blijft hangen bij een groepje jongens in de hoek van de kamer. hun zijn KNAP!! (ja weet ik XD) ik kijk geintresseerd naar ze, en vooral naar de jongen met de dreads (alweer Tom, weet ik, maar ik denk dat ik toch iets meer naar hem toeneig (A) ow, en lola, jij wou hem toch niet hea? (A) anders vermoord me maar, dan mag jij m hebben (niet doen hea *waterige puppyoogjes*)) ik kijk weg en praat wat met Britny. ik laat mijn ogen weer naar de jongens afdwalen. ik merk dat dreadsguy (*grinnik* die von ik ff leuk, srry (A) kom ik zo erg arrogant over?) snel wegkijkt. de jongen met de zwarte haren lacht om hem en kijkt dan naar mij. hij glimlacht, en ik lach terug. ik kijk weer naar Britny, en doe alsof ik niet merk dat zwartje (hihi ^^ (A)) dreadsguy tegen zijn arm port en met zijn hoofd naar mij wijst. dreadsguy haalt zijn schouders op en staat op. als hij halverwege de kamer is kijk ik op. hij glimlacht. 'hallo' zegt hij aarzelend. ik lach. 'wat een zekerheid zeg. ook hallo ^^' hij lacht. 'ja, ik werd net een beetje koeltjes begroet door een ander meisje.' ik kijk begrijpend. 'en je wist niet of ik hetzelfde zou reageren.' hij glimlacht en knikt. 'klopt. mag ik gaan zitten?' 'tuurlijk' zeg ik. 'ow, ik moet zometeen optreden, dus ik ga vast naar de zaal, okee?' zegt Britny. 'ja is goed.' zeg ik. ze loopt de deur uit. ik draai me terug naar de jongen. 'hoe heet je?' vraag ik. 'Tom' zegt hij. 'en jij?' 'River' antwoord ik. 'aparte naam' zegt hij. ik glimlach lichtjes. 'ja, ik kreeg m van een apart iemand.' zeg ik zachtjes. ik merk dat hij me wel gehoord heeft en me verward aankijkt. ik wacht bang op de vragen, maar gelukkig komen die niet. 'moeten jullie nog optreden?' vraag ik. 'nou, eigenlijk zijn we al geweest. maar Gustav daar was zo snugger om ons een tweede keer in te schrijven, dus waarschijnlijk gaan we nog een keer op. ^^' 'aha.' zeg ik. 'en jij?' vraagt hij. 'ik moet zometeen, denk ik.' antwoord ik. ik praat nog even met hem, en ik merk dat we veel gemeen hebben. hij is ook totaal niet romantisch, houdt van italiaans eten (ITALIAN FOOD!!! :D:D:D: _O_ dat is echt heilig!! ^^) en blijkbaar praat hij ook veel meer dan goed voor hem is (doe ik ook allemaal XD) hij is best lief. dan gaat de deur open...

    oeww, ik ben op dreef ^^ ik zou nog wel een stuk willen schrijven.... mag dat?????? alsjebliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeffff???? *puppyoogjes* Ik = wel lief *knipperknipper*


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!