• Volgend jaar mag ik bepalen waar we heen gaan op vaakntie. Mijn moeder heeft besloten dat we er twee weken blijven zo-ie-zo en ik mag dus kiezen WAAR. Nu zat ik te denken aan Spanje =]. Maar ehhm,dat was niet wat ik wou zeggen; Weten jullie al waar je volgend jaar naar op vakantie gaat?

    waarschijnlijk weer naar Mallorca, een Spaans eiland! ^^


    dream, dare, fly!

    Mss; Frankrijk of Italië, of oostenrijk. Eigenlijk nog geen enkel idee. :')


    A. ikmisje.

    Ik ga toch niet mee, nuja, dat zei ik vorig jaar en dit jaar ook, maar ik moet mee. gha. We gaan volgend jaar wrs naar Frankrijk terug. Dit jaar naar Turkije, maar dat is te warm, en pf, ik heb geen zin om te gaan. Jij hebt geluk dat je mag kiezen, ik wil enkel nog mee naar Spanje, dan ga ik Fernando Torres en Enrique Iglesias opzoeken.

    :9~:9~:9~:9~:9~


    Some people make the world special just by being in it

    Twee weekjes terug naar newyork geweest,
    en volgend jaar ga ik naar Los angeles,
    En hopefully the year after naar Las Vegas(H)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 12:33 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik ga niet meer op vakantie met mijn moeder :') Ze wil me niet meer meehebben dus ik ga vast weer op vakantie met vrienden. Waarheen weet ik niet (:


    -

    Ja,
    Ik ga, als het goed is, naar Kroatië.
    Ik heb daar zo'n heimwee naar :l
    En dan daar voor de laatste keer naar toe ):


    your eyes are like stars in the night.

    Als alles goed gaat ga ik volgend jaar in of na de vakantie naar Miami voor 1 jaar 8D


    ×Bury all your secrets in my skin×

    volgend jaar ga ik waarschijnlijk samen met een vriendin op vakantie :D.

    (Toevallig xLovveexTHx op Quizlet)


    Nvt

    Vakantie weet ik niet, maar volgend jaar gaan we op zomerkamp naar Luxemburg met héél de scouting. :Y)
    Hoewel ik nog niet weet of dat zo leuk gaat worden, @#$^& esta's


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ga volgend jaar in de zomer niet op vakantie, maar in die kerstvakantie 2 weken ofzo skiën.
    Mss met mijn moeder naar haar familie ofzo, ik moet wel weg in de vakantie xD
    Maar ga naar Dubai ofzo -wbw-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geen idee,
    zoals elk jaar wil ik naar mijn vaderland maar weet niet of dat er wel in zit.


    ok

    Ik wil naar Amerika, maar dat mag nooit van mijn ouders --'


    Never run out of reasons to smile...

    Ik mag waarschijnlijk een taalkamp in Engeland of Schotland doen =) Maar omdat dat zo duur is moet ik ook zelf een deel betalen, en geen idee waar ik anders naartoe ga.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, zeg dat je naar Californië wilt, dan mag ik toch wel mee zekers?

    :9~:9~


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn ouders hebben mij beloofd dat we volgend jaar naar new york gaan en die belofte moeten ze nakomen vind ik (A)^^..


    Je moet worden wie je bent.