• Volgend jaar mag ik bepalen waar we heen gaan op vaakntie. Mijn moeder heeft besloten dat we er twee weken blijven zo-ie-zo en ik mag dus kiezen WAAR. Nu zat ik te denken aan Spanje =]. Maar ehhm,dat was niet wat ik wou zeggen; Weten jullie al waar je volgend jaar naar op vakantie gaat?

    Ik weet het al, ja. Ik kom hier al jaren, in Gran Canaria, een Spaans eiland.
    Wel even 4en een half uur vliegen, maar ja. Het is daar awesome. Ik heb mooie en slechte herinneringen daaraan sinds afgelopen zomer, maar toch wil ik daarheen.


    -

    Ik ga naar Amerika met mijn nicht, we gaan een week naar Texas en een week naar LA. :]
    Ik en mijn nicht(dan is ze 18, en ik 17) alleen, zonder ouders ! x]
    En dan ga ik ook nog een weekend weg met mijn andere nicht, en dan nog een week met mijn Bff, en dan een maand vakantiewerk ;] en voor mijn theorie autorijden gaan ;]
    Drukke vakantie dus ;]
    x

    Misschien naar New York ^^. Is nog een beetje te zien, normaal gezien beslissen ze hier nogal heel laat naar waar we op vakantie gaan, dus je zult het nog eens kunnen vragen in juni :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, ik ga gewoon terug naar hetzelfde waar ik dit jaar en de voorbije 6 jaar ben geweest: Frankrijk - Castellane ^^

    Misschien naar Portugal, Egypte of Griekenland. Nouja, als ik nu al ga zeuren tot volgend jaar dan gaan we denk ik wel :'P


    a figment of your imagination

    Talkative schreef:
    Misschien naar Portugal, Egypte of Griekenland. Nouja, als ik nu al ga zeuren tot volgend jaar dan gaan we denk ik wel :'P

    Hmm,Portugal lijkt mij ook wel gaaf ;D
    Egypthe zou ik niet snel heen gaan maarja. =]

    BlackOrWhite schreef:
    (...)
    Hmm,Portugal lijkt mij ook wel gaaf ;D
    Egypthe zou ik niet snel heen gaan maarja. =]

    Bulgarije is pas tof!^^ Net zoals Spanje gewoon veel zee enal, maar qua strandvakantie kan Bulgarije wel tellen vind ik!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ga waarschijnlijk 1 week naar Zwitserland voor familiedag
    en we zitten te denken aan Engeland waa liefde aan Engeland =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Geen idee. Ik wil naar Noorwegen, maar dat zit er vast niet in.

    ik weet niet
    mis. naar België,Duitsland of Canada, oke nogal groot verschil maar goed =3

    en ik ga ook nog een x een weekend naar london


    We can only learn to love by loving.

    Waarom gaan wij nou nooit op reis (huil)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik kom net terug van 3 weken italie

    ik vond 3 weken lang

    er zaten allemaal slettjes

    ik kom net terug van 2 weken Tsjechie, was echt leuk waar ik zat. Er was een meer waar je in mocht zwemmen. Maar ik zat ook in een leuk park dus ja...

    Maar ik weet nog niet waar ik volgend jaar heen ga x'D

    Geen idee, ik ga liever gewoon dagjes weg dan een hele week ;o


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Nou of ik ga weer naar Oostenrijk
    of Friesland -_-' sorry voor de mensen die daar wonen maar het lijkt me egt de saaiste provincie ooit xD

    x.