• Volgend jaar mag ik bepalen waar we heen gaan op vaakntie. Mijn moeder heeft besloten dat we er twee weken blijven zo-ie-zo en ik mag dus kiezen WAAR. Nu zat ik te denken aan Spanje =]. Maar ehhm,dat was niet wat ik wou zeggen; Weten jullie al waar je volgend jaar naar op vakantie gaat?

    Ik ga eerst een maand met mijn ouders en vrienden van mijn ouders naar Salou in spanje
    daarna een week met mijn beste vriendin naar ergens in France, nog ni precies waar
    dan een week thuis nixen xD
    En dan een week weg met mijn beste vriendin en nog een hoop vriendinnen
    en dan een week wennen aan het feit dat we niet meer weggaan


    Don't walk away and leave without a reason.

    xMelodic schreef:
    Ik wil naar Amerika, maar dat mag nooit van mijn ouders --'

    Mijn ouders en ik gaan naar Amerika als ik van de Middelbare School afkom,dat vind ik echt heel stoer,alleen jammer dat ik nog even zal moeten wachten.

    Ik ga naar Kreta, Griekenland of Italië, maar sowieso twee weekjes naar Zeeland.


    Geen woorden, maar daden.

    Volgend jaar wordt het wrs Spanje met een groep vrienden, maar dat zijn alleen nog maar plannen. Die veranderen tog elke week xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil naar Noorwegen. :9~

    Roemenië,Duitsland,Italië.

    Misschien ga ik volgend jaar naar Drenthe met 2 vriendinnen maar dat is nog niet zeker.


    It's heavy but you are not the only one

    Wss Kreta (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Filippijnen. En daar ga ik mijn 18e verjaardag vieren :]


    No growth of the heart is ever a waste

    opnieuw naar kroatië ;$ 12e jaar al ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik wil heel graag naar Canada of new York :) en HEEEEEL miss gaan we volgend jaar naar america. maar dat zal wel niet... -,- XD


    --

    Trafficlight schreef:
    opnieuw naar kroatië ;$ 12e jaar al ;$

    ga je iederjaar naar het zelfde?(cat)

    Vroeger wou ik graag naar Amerika, Venetië en Canada. Amerika wil ik het liefst.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik wil volgend jaar mee op gezinsvakantie met het balanske en liefst met mijn crush erbij :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zou zeggen; Hawaii, Malediven, Bahama's, Caraïben, ... Allesinds een tropisch eiland kiezen! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.