• Net waren de ergste uuren uit mijn leven,Ik kwam heel normaal uit mijn bed en ging naar de tuin waar mijn ouder's zaten,met de drieling en mijn andere zusje enzo,En mijn Oma en tante zaten er ook bij,Dus ik ga op een stoel zitten en zeg goeiemorgen,Na een tijdje zegt mijn Oma "Lieverd heb je niets dat je wilt zeggen tegen ons?"
    Ik zeg "nee"
    Zegt mijn Moeder op oneens kei hard"Dat je drug en drank gebruikt dat bedoeld je oma"
    Dus ik al helemaal intraanen "daar doe ik niet aan"

    Dus we hadden een hele ruzie en ineens zegt mijn moeder"Ik wou dat je nooit was geboren kutkoter!"
    echt ik ben me eigen gaan aankleden en heb me boven op zolder met de laptop en teloof en zo op zolder opgeslooten dit is namelijk de slaap kamer voorals er iemand blijft slapen ofzo der staat zelf een koelkast in met cola enzo dus ik heb ook eten enalles in die koelkast gepropt en de deur gebarikadeerd en ik kom er alleen uit om eten te halen als het op is en naar de wc,

    Nog meer mensen zulke dingen meegmaakt??

    Nou, nee. Wat erg voor je ö.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gezellige moeder heb jij.. >.<


    Let the Night embrace you

    Owja hoor, mijn vader kan er ook wel wat van, die uitspraken.Ik trek me er neit zoveel van aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wait, je doe niet aan drugs en zo en je hebt je moeder dat gezegd en ze wou niet luisteren?

    Ik snap je, myn moeder zegt ook altijd zo van die dingen waarvan je denkt ;zoiets zeg je toch niet tegen je kind?


    From one side to another you're thrown by your fate.

    GoshÖ Hoe komt ze erbij dat je aan de drugs+drank bent dan?


    T O K I O H O T E L < 3

    Waw dat is echt erg,dat ze zo'n dingen zegt.En denkt dat je aan de drugs zit,ik zou enorm boos zijn op mijn ouders als ze zoiets zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 17:47 ]


    Everyone smiles in the same language.

    NINAxTOM schreef:
    GoshÖ Hoe komt ze erbij dat je aan de drugs+drank bent dan?


    Nou mijn Oma en Tante zeggen graag dingen over mij die niet waar zijn maar ja mijn moeder gelooft hun natuurlijk weer en mij niet,

    heeft ze een reden om dat te geloven ?
    maar het is idd een uitspraak die je niet hoort te doen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wat erg voor je! O_o


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ik zit echt te janken nu ze heeft me echt pijn gedaan,

    Nou mijn Oma en Tante zeggen graag dingen over mij die niet waar zijn maar ja mijn moeder gelooft hun natuurlijk weer en mij niet,


    Oeh lekker dan :O


    T O K I O H O T E L < 3

    omg
    waarom doet je moeder zoiets
    wooow


    live your dream

    kindermishandeling gewoon! arm kind sterkte ermee:(

    Jemig zeg! Ik zou dan zo erg kwaad worden op mijn moeder! Ik zou gewoon beginnen te schreeuwen dat ik dat niet gebruik en dat ze op kan rotten. Echt waar! Ik kan niet tegen zulke mensen! Echt klote voor je. Misschien gebruikt je moeder het zelf wel? Niet boos worden op mij aub :'S ik bedoel het goed
    Sterkte.