• Ik was zo bij een vriendin(oudklasgenoot) op school en toen stond ik bij haar en 2 vrienden en toen zei me vriendin zo dat ik ook th fan was en ik had net daarvoor snoep uitgedeeld en 1 deed net of ie het snoepje uitspuugde en de andere liep weg, maar dat was gwn lol en niet lullig bedoelt ofzo...


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    als ik het zeg lache ze me uit of beginne ze te schelden enzo... mjah wat boeit het nou...
    1 x had iemand me keihard op me neus gemept omdat ik fan was =_= echt zielig gewoon


    Gone...

    da zijn gays zegge ze
    dan zeg ik da ze zelf gay zijn en da ze mij moeten pakken zoals ik ben of helemaal niet. en dat ze zich een leven moeten zoeken ^^

    get a life dus ^^

    Ik vertelde 't zo aan mn beste vriendin. Zij vond TH eerst een beetje vreemd enzo. Maar nu.. Nu is ze ook fan van Tokio Hotel. Echt leuk om met haar over ze te praten enzoo.

    En in mn klas doen ze er normaal over.. Ze vragen ook altijd hoe de concerten geweest waren enzoo..

    Dus bij mij valt 't wel mee, hoor!

    En bij mensen waarbij ze je gaan uitschelden enzoo; gewoon niks van aantrekken. Ze zijn gewoon té zielig en jaloers. Pff.

    hun; van wie ben jij fan?
    ik; tokio hotel.
    hun; whahahaha!! van die wannaB wijven?
    bill is een wijf hé, en tom is een spaghettie-hoofd en ze doen het met elkaar. f*cking gothic!! emo hoofd. (ja het was niet allemaal tegelijk maar ze hebben het wel allemaal gezegt)
    *later *
    hij; hey f*cking emo hoofd,, hoe is het met je homo band?!
    ik; rot op!! ik heb je tog niets gedaan? tokiohotel tog ook niet? ga weg met je kuthoofd!!
    *en toen was ik weggelopen*
    maar het is elke dan hetzelfde 'liedje'....

    je moet je niets antrekke van die gaste want ik ken ook een th hater en kom er goed mee overeen(ben zelf een fan) en ik vroegzo van wrm doe je da eigenlijk? hij: "ah kweeni da is gwn grappig om zo tege die maskes te zegge vn bill is homo en dan doen die nen hele uitleg vn da da ni waar is en op het einde zegt ge gwn vn jha en toch is die homo! en dan worde die maskes spr kwa en ambetant!"
    en ik zo ma ge haat ze ni ofzo en ge weet da da gene homo is(ik had ook gezegt vn "jha hij zal wel wete ofda hij homo is of ni alè toch beter dan gij")toch!?" die zo jha da kan ma da is gwn grappig" dus die wille gwn een reactie uitloke ge kunt best zegge vn "jha dan vind gij da he pff!" en da hebbe zij geen leut meer om die aftebreke alle zo was da toch bij die gast he ;)mss nutteloos ma toen ik het hoorde had ik zo iets vn ziet ge wel das gwn voor aandacht!!!!

    xXxLove~AngelxXx

    Bij mij reageerden ze gewoon, ze zeiden wel dat het emo 's waren en blabla maar die jongens uit m'n klas denken te weten wat emo is,, dus gaan ze op elk mens beoordelen van 'Jee wat een emo' terwijl het toen gewoon een jochie met krullen en een petje was O.o

    Maar door mij is zelfs iemand fan geworden van TH, maar das een wannabe omdat ze erbij wilt horen, maar de hele klas is geen fan (ook geen haters) van TH. Maar m'n vriendinnen worden er wel gek van xD


    a figment of your imagination

    normaal eigenlijk eerst zo van:| maar verder niks


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    een vriendin zij tegen my gy zijt toch ni fan van tokio hotel en ik zy jawel en zy zy da zijn just een bende wijfen en ik was egt gemaan kwaat gwn
    en dan een ander meisjj zij da ik emo ws omda ik van tokio hotel hield

    haha!!! Billelikker!!! Wat een gayband!!! Dat je die bill lekker vind!!!! hahaah!!! Billnaad!!!
    en dat het hele jaar door


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Uhh.. x3
    myn vriendinnen vonden ze geil
    de jongens gay x3
    en voor de rest
    geen idee

    oh nin nie die jannete!
    ik zeg dan fuck ist ik die ernaar luister of gij?
    ik dus zaagt nie. at je nie anstoat fuckt toen of e fatass!


    xX_tink_Xx

    'He gatverdamme'
    'baaaaaaah! ieeeeeeeehl!'
    'Vieze kutemo! Oprotten! Weg hier! Wij hoeven geen Emo's!'

    -.-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eii .. Tokio hotel trut

    of

    in school noeme ze mij ; emo bill slet


    x Jeanie

    ;O


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ehm like de fans zijn blij enzoo (dôh)
    enn mijn klasgenoten zijn zo van,,,ben je fan van hun?? waaromm?? *ik leg uit* O oké en ben je naar concert(en) van ze geweest?? *ik Jaa* Cool!! en hoe was het?? en wat vond je het coolst?? *ik vertellen*

    Yap ik heb een enorm chille klas<33
    Und de rest van de school die accepteren het en doen er niks mee óf ze schelden me uit:Y)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    ik kwam maandag voor de 2e keer op me werk dus ik had tokio hotel op me nagels gesgreven met nagellak en toen vroeg zo een jongen wat staat er op je nagels?? ik ow er staat tokio hotel. hij: niet alweer een tokio hotel fan he nu hebben we er 2 :S
    k: jaa ik ben th fan dus sowat?? noujaa dat was op me werk dan. maa op sgool enso word er mee gespot enso maa er werd door een jongen uit me oude klas waar ik volgend jaar neit meer bij zat wel is gesegt als ik weer alleen stond in de gym zaal tegen iemand anders. so van: kom op ff tokio hotel power he ;)
    maa vaak word ik er mee gepest :S
    en ik trek me er nix van aan dus mij maakt ut nie egt uit opsig ;)