• Ik was zo bij een vriendin(oudklasgenoot) op school en toen stond ik bij haar en 2 vrienden en toen zei me vriendin zo dat ik ook th fan was en ik had net daarvoor snoep uitgedeeld en 1 deed net of ie het snoepje uitspuugde en de andere liep weg, maar dat was gwn lol en niet lullig bedoelt ofzo...


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    WAT!!:O
    Jij ookal!!? :O
    En dan kijken ze me aan alsof ik een hele erge besmettelijke ziekte heb. (jij ookal komt omdat een vriendin van mij sinds ze fan is dat aan iedereen laat weten :()

    Somige boeit het niet.
    En dat is het echt 'ow'
    Maar later vragen ze dan wel verbaasd: 'Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan tokio hotel.'
    En dan kom ik met een hele lange lijst.
    Dus dat vragen ze ook maar een x.

    En fans reageren heel leuk.
    Zo was ik een x in de schoenen winkel.(ja hoor nu komt het >,<)
    Ik had een THtas om komt er zo iemand anders de winkel in.
    Zij had een th trui aan.
    Wij zien elkaar.
    En beginnen tegelijk uit het niets te gillen!
    'TOKIO HOTEL!! TOM!! BILL!! GUSTAV!! GEORG!!'
    En daarna KEI hard lachen!
    Iedereen keek ons raar aan :$
    :P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Wat is de reactie .. xDD nou ik krijg niet echt reacties meer omdat zowat de hele school het al weet xD omdat ik ook altijd met een vest of shirt ofzo van tokio hotel loop xD dusjaa
    iedereen heeft z`n eigen mening die mogen hun ook hebben maar wij ook vind ik ;)

    nou bij mij op school kent iedereen(zo goed als iedereen toch) mij als...het TH-Freakske. eigenlijk moet ik het ni opvatten als compliment maar toch doe ik datxD th-freakske is toch men bijnaam dusja laat die haters maar maar als ik bv iets aan doe van th nouja kijkn ze me raar aan en zitten ze waarschijnlijk achter men rug zo te zeggn van: ohnee th-freakske heeft iets vanth aan kijk nou toch omg zo een kutband enblabla. en soms heeeeeeeeeeeeeel sosm roepen ze dan ook nog: é th-freakske! ma die negeer ik gwn ik ben gwn het th-freakske omda ik er uit voor kom dat ik fan ben en der grg mee te koop loop terwijl er op school mss fan zijn maar dat niemand da weet omda zij ni willn worden becritiseerd(wa ze bj mij al een beetj dedn door men aparte stijl denk ik) ma ik trek er mij nix van aan ik ben trots dat ik HET th-freakske vand e school ben nè(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mijn klas is tegen Th maar ik en nog een vriendin zijn er voor, mijn klas scheld ons wel uit maar dat trekken wij ons niks van aan , wat maakt da hun uit waar wij fan van zijn(H)


    One Day you'll remember me...

    de meeste bij mkij in mijn omgeving vinden het leuk dat ik fan ban maar zijn zelf niet fan maar vinden het niet erg en zeggen dat ik fan mag zijn waar ik fan van wil zijn ;)

    toen ik naar de 1e ging, heb ik meteen duidelijk gemaakt, dat ik dus TH fan was. ZE zeiden alleen 'oh' en verder niks. Pas aan het eind van het jaar, begonnen ze me ermee te pesten xD Maar als ik door de school loop hoor ik wel gefluister van 'kijk daar loopt Tokio', (eerst was het TOkio Hotel maar nu tokio xD ) zelfs leraren noemen me zo. Nja ik kan ermee leven en ik heb eigenlijk al vanaf de 1e dag dat ik daar kwam, een bijnaam. Dat is bij mij opschool nog niemand gelukt in de 1e !!

    xx

    mijn klasgenoten hadden al door dat ik een beetje de ''duistere kant'' op ging en d88 dat ik fan was van metalica. ik zei toen tegen zo'n jongen die me peste dat ik TH-fan ben. hij lachen jonge! hij lach helemaal dubbel en zei dat het van die wijfen waren. ik: als je nog een keer zoiets zegt dan schop ik je persoonlijk naar de bloody hell!!! toen was ie meteen stil.
    alleen het domme is dat ze me er nog steeds mee pesten. ik ben wel blij dat ze het met woorden houden en me nii in elkaar rammen ofzo. alhoewel die woorden behoorlijk pijn doen van binnen.

    Ja, dat heb ik ook :S Maar ik haat ze en daarom doet het minder pijn. Gelukkig heb ik na de vakantie een andere klas =]


    Sweet dreams will come true.

    In me oude klas kwam ik voor het eerst met een th tas binnen en zei een jongen al o jij niet ook al fan van die magolenwijvenband he? ik zei niks en liep naar me plaats en toen ging het de hele klas rond en roepen ze: GOTHIC GOTHIC GOTHIC maar in mijn nieuwe klas (ik ga naar de eerste) en ik kom bij 2 jongens uit mijn klas roepen die voor de lol gothic want dat zijn mijn allerbeste(jongens)vrienden dus daar kan ik ook om lachen xD

    Klasgenoot; Ben je Gothic?
    Ik; Nee -_-
    Klasgenoot; Maar je bent toch fan van Tokio Hotel?
    Ik; Jaa -_-
    Klasgenoot; Wat zeik je dan, kutGoth!
    Ik; Ô.ô

    Broer; Ohnee, daar heb je die kutemo's weer xD [TH was op TV]
    Ik; Gast, houd je bek -_-
    Broer; Ohnee, Chaja begint Emo te worden xD
    Ik; -_- Het is gewoon een leuke band, that's all..
    Broer; Ja dat zeg je ja xD Emo xD
    Ik; -_-

    Mam; Dus.. Jij bent fan van ene.. TH? Ô.ô
    Ik; Tokio Hotel ja.
    Mam; Aha.. Dus nu wil je zeker wel eens naar een concert van hun? Ô.ô
    Ik; :$ Euh.. Misschien ja xO
    |Mam; Dat kan geregeld worden..
    Ik; Stoer Ô.ô

    Ik; Heb je wel eens gehoord van Tokio Hotel?
    Vriendin; Jaa..
    Ik; En? Wat vind je van hun? :'$
    Vriendin; Niet zoo goed.. Maar die Gitarist is hot xD [heeft ze echt gezegd (A)]
    Vriendin; Hoezo?
    Ik; Oh gewoon..

    En zo ging dat dus bij mij xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    nouja by my weet ook ongeveer de hele school et omdat ik heel vaak in TH kleding loop.
    & haters die vinden elke tokio hotel fan gothic dusjaa, ik kryg nu minstens 2x per dag Gothic naar me hoofd gegooid. & eigenlyk word ik der ook altyd boos om & dan ga ik trugschelden, zou ik eigenlyk niet moete doen xD nja de fans reageren wel cool.
    ik zat een x aan de weg om naar de avondvierdaagse te kyken omdat me broertje meeliep. (mt me TH vest) & der begint ineens iemand uit et niets keihard TH te roepe xD dat was wel cool xD


    ~ If i fall i will rise back up and relive my glory ~

    Ik word er niet echt mee gepest

    Mijn vriendinnen zeggen gwn
    Je mag zelf weten waarvan je fan bent
    Wij zijn niet echt fan van TH jij wel dat mag

    zoiets

    das wel handig

    Maar op kamp had ik me TH shirtje aangedaan,
    Van die jongens meteen tokio hotel bahh enz. :S

    Bij mij vragen ze altijd zo van: 'Zijde gij fan van Tokio Hotel?' En dan zeg ik 'ja' en dan kijken die mij raar aan en lopen ze weg. Ik heb ook al eens gehad dat er iemand zei, toen die vlak achter me stond: 'Ah, Tokio Hotel. Ik haat die zo.' En toen ik me omdraaide, keek ze me vuil aan. Ik heb dan ook nog een vriendin die geen fan is en we hadden afgesproken om gewoon niet over hun te praten als zij erbij stond. Dus oké, we praten er niet over en dan begint ze er zelf altijd over: 'Het zijn homo's. Ik haat Tokio Hotel. Hoe kun je daar nu fan van zijn?' En al die dingen. Ik heb pech dat ik op een school zit waar er bijna geen fans zijn. Je hebt andere scholen, waar er meer fans zijn.

    x Hann

    nou soms zeggen ze gelyk ;; ooh die homo's die duisters ben je daar fan van!?
    soms meestal volvassenen zeggen;; ooh die ken ik helemaal niet!
    en soms segge mensen ook wel ;; ooh wat leuk of ooh myn nichtjeee of zusjeee of dochter ook! en soms zegge se ook! ik ben ook fan!en ik vind zelf de laaste reactieee het leukst en de eerste zwaarkut!

    zij:'ben je fan van die klere hotel?'
    ik:'jaw dusz ze zijn gwn super! dat snappen jullie toch niet'
    zij:'dat zijn ja allemaal wijven vooral die Bill is verwijfd!'
    ik:'niet waar ze zijn helemaal niet verwijfd :@'
    een van hun:'don't jump'

    ik weet echt niej waar dat op slaat ofsoo maar in mijn klas zeiden ze (njaa vooral de jongens) telkens don't jump -.-'


    She said: I gotta find out for myself

    meestal zeggen ze; Tokio Hotel is k*t :3


    I don't need words to feel those lips.