• Ik was zo bij een vriendin(oudklasgenoot) op school en toen stond ik bij haar en 2 vrienden en toen zei me vriendin zo dat ik ook th fan was en ik had net daarvoor snoep uitgedeeld en 1 deed net of ie het snoepje uitspuugde en de andere liep weg, maar dat was gwn lol en niet lullig bedoelt ofzo...


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Ik was een keertje bij mijn vriendin en we kwamen op een skatebaan. Was er een jongen en die vroeg:
    Jongen: Ben je fan van Tokio Hotel?
    Ik: Ja Hoezo?
    Jongen: Dat zie ik aan je haar!
    Ik: WTF O.O
    Jongen: Alle meisjes die fan zijn van hun zien er zo uit

    Echt levenloos

    de eerste reactie die ik kreeg van me 'vrienden' was:
    OMG! GIJ ZIJT FAN DIE FUCKING HOMO'S??!!

    mega idioot..:S


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    Een j0ngen uit op mn klas vr0eg een x op sg0ol aan my en mn vriendinnen of wij TH leuk v0nden,, 1 van mn vriendinnen zei dat ze niet fan was maar ze TH wel goed v0nd,, en ik zei dat ik fan was,, =D
    Denkt die j0ngen meteen dat ik en myn vriendin depressieve em0's zijn en vraagt of hy onze polsen mag zien :S
    (om te kyken of wij onszelf snyden dus...)
    Echt s0mmige mensen zijn zo
    gemeen,, en myn vriendin en ik werden zo kwaad,, we keken hem vuil aan en zeiden dat hy zn bek m0est houden en hy echt dom bezig was,,hy is dan o0k echt zo'n racistisch type die echt denkt dat ie leuk is en elk meisje kan kryge,,[N0T!]...

    En de niet-fans zeggen meestal : ieuwll,, th is st0m,en t zijn wijven en blablablah,, zeiden mn vriendinnen eerst o0k maar zyn nu zwaar verslaafd aan TH en verlieft op T0m,, whaha
    En dat DankzY my x],, en zo zijn er heel wat vriendinnen fan geworden,, do0r my..=]
    En de fans reageren altyd heel leuk of c0urse,,=]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik heb een neiuwe bete vriendin dankzij TH! xD
    ik zo tegen Lisa(toen we nog geenv riendinnen waren): pffff, kwil na de tmf awards,tokio hotel komt. enLisa: ö bne je ook fan van TH..Ooo,kd8 da'k de enige was in klas...
    en zo hebben we dus in't begin veeeeeeeeeeel over th gepraat(nu ngo altijd hoor xD )en zo zijn we BFFL geworden!n_n

    enja,we waren es an't pratn voer £Th en d'r komn d'r e paar vna de klas
    zij: Onee, Tokio Hotel suckt,ge zijt daar tog ni voor?
    wij : Pech,é, en ja wij zijn daar voor >:^p!
    zij: t zijn homo's.
    wij : tog ni,,en anders pech!


    toen zijn ze weg gegaan.
    en we hebben ook nog es ruzei gehad me 3 vriendinnen van mij die th-haters zijn,met 1tjhe is het am terug bijgelegt en die andere 2 kunnen naar Tokio lopen x]

    héhé,, 't is er eens uit xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ze haten ze. De meeste jongens, dan.
    Een keer hadden ze briefjes doorgegeven waarop je lid kon worden van een -zogenaamde- Anti-TokioHotel-Club. De juf had het betrapt en heeft het in de schoolkrant gezet. En om ze te pesten doe ik zo vaakmogelijk iets van TH aan.
    Maar ze denken dat mijn tas van TH een boksbal is. -.-


    -

    zo van; Toch ni van die homo's :O

    Ik word nog soms uitgekackt op msn vann TH-emo


    damm...


    We'll never be as young as we are tonight

    toen ik zei tegen mn nicht; ik ben fan van Tokio Hotel. zei zij; ew, van dat stelletje wijven?? en toen gaf ze me een poster van Tom, lief nichtje eah? (H)


    You move me ......... Kurt

    Goh, zou ik het zeggen?
    - Ik word afgewezen door jongens omdat ik THfan ben.
    - Als ik het tegen iemand vertel die ik pas ken, wordt ik meestal vuil bekeken of uitgescholden.
    - Ze nemen altijd meteen m'n polsen vast om te zien of ik mezelf snij.
    - Aan tafel op school lachen ze me echt heel erg uit.
    - Met Bill's operatie kreeg ik op Noxa (profielsite) allemaal berichtjes in m'n gastenboek dat ze zeiden: Bill is dood! enzo.
    - In m'n klas stond ik altijd alleen, m'n vroegere vriendin is/was ook THfan maar die heeft me laten vallen zodat ik helemaal niemand meer had.


    One man's fun is another's hell.


    - Met Bill's operatie kreeg ik op Noxa (profielsite) allemaal berichtjes in m'n gastenboek dat ze zeiden: Bill is dood! enzo.
    quote]

    da was by my ook maar dan op netlog


    We'll never be as young as we are tonight

    Daarom vind ik Netlog zo'n marginale site. Enja ik heb zelf ook Netlog xD
    Maar ze doe ner allemaal zo... nep...


    One man's fun is another's hell.

    jongens reageren zo:
    'Mooi meisje, spijtig da je tokio hotel fan zijt..'
    -.-

    meisjes reageren zo:
    'ah...' *met een fuck-tich-niet-die-kut-band-blik*

    tegewoordig wordt tokio hotel-fan-zijn gezien als een deel van je persoonlijkheid! o_O

    net alsof je niet met nerds hoort om te gaan, zo hoor je ook niet met TH-fans om te gaan.. -.-

    maar echte vrienden maken daar geen spel over ;) wie er wel moeilijk over doet kan lekker opflikkeren voor mijn part.


    En fans reageren heel leuk.
    Zo was ik een x in de schoenen winkel.(ja hoor nu komt het >,<)
    Ik had een THtas om komt er zo iemand anders de winkel in.
    Zij had een th trui aan.
    Wij zien elkaar.
    En beginnen tegelijk uit het niets te gillen!
    'TOKIO HOTEL!! TOM!! BILL!! GUSTAV!! GEORG!!'
    En daarna KEI hard lachen!
    Iedereen keek ons raar aan :$
    :P



    haha, hylarisch xD heb ook al zulke dingen meegemaakt :')

    zo liepen er op school opeens drie meisjes monsoon te zinge, ik ben er gezellig gaan bijlopen en heb gewoon meegezongen xD

    ze kwamen er achter op msn! 1 iemand dan die heeft het door vertelt aan heel veel em toen in de pauze in de aula kwam tokio hotel op tv dus dat wijf staat of en schreeuwt door de aula JOYCE TOKIO HOTEL OP TV!! en ik mocht fucking hard blozen maar ik durfde niej toetegeven dta ik fan was dus ik zei maar ben geen fan.. maar toch keek ik er stiekem naar..xD en nu weet heel de school het denk ik wel.


    hebben jullie een TV in jullie aula? ö
    (ik weet eigenlijk niet eens wat een aula is, dat hebben we niet in België xD)


    - Ze nemen altijd meteen m'n polsen vast om te zien of ik mezelf snij.


    doen ze bij mij ook -.-

    mijn klasgenoten hadden al door dat ik een beetje de ''duistere kant'' op ging en d88 dat ik fan was van metalica. ik zei toen tegen zo'n jongen die me peste dat ik TH-fan ben. hij lachen jonge! hij lach helemaal dubbel en zei dat het van die wijfen waren. ik: als je nog een keer zoiets zegt dan schop ik je persoonlijk naar de bloody hell!!! toen was ie meteen stil.
    alleen het domme is dat ze me er nog steeds mee pesten. ik ben wel blij dat ze het met woorden houden en me nii in elkaar rammen ofzo. alhoewel die woorden behoorlijk pijn doen van binnen.


    Eeeh nog iemand die graag Metallica hoort en TOkio Hotel, want de meeste Metallica-fans vinde da et een schande is datik naar beiden luister stom eh. Alle Metallica, marilyn manson, soad en TOKIO HOTEL (H)