• Ik was zo bij een vriendin(oudklasgenoot) op school en toen stond ik bij haar en 2 vrienden en toen zei me vriendin zo dat ik ook th fan was en ik had net daarvoor snoep uitgedeeld en 1 deed net of ie het snoepje uitspuugde en de andere liep weg, maar dat was gwn lol en niet lullig bedoelt ofzo...


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    ach nee toch! echt niet! nee!!!! (dat zei Liesbeth eren klasgenootje van me^^)


    I am an idiot, I move.

    Gij meent da van die bende wijve???
    gelukkig zijn er ook vriendinne die hen ook goed vinde tegen de andre zeg k er dn niet veel over ma mijn bestie's zijn er geen fan van maar hebben er ook geen probleem mee that's why i love them!
    zelfs mijn familie geeft er wel eens een opmerking over njaaa
    x

    Als ik het zeg tegen iemand dan zeggen die:
    Oh nee, niet jij ook al.. ):

    OMFG ik wist wel dat zo'n emo als jij fan bent van th.*schreeuwt het over gans de speelplaats*en iedereen hahah.ik:iedreen zen ijgen smaak.en vanaf dan allemaal rara gezichte na uitgescholde worde als emo.en konstant geschelt vna th moete anhore en belachelijk gemakt worde ok ni vergete.

    bij de andere th fans wort ik opgevange en same geve die haters ens en poepje van ijge deeg wat meestan wel grapig is.

    pff, da hangt er van af, sommige reactie's zijn zo van 'oh, jij ook al' en sommige zijn wat kinderachtiger met 'iew blijf uit men buurt'

    pff, ze kunnen oprotten (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik zij het tegen m'n nonkel en die zo droog:

    Diee zanger lijkt op een meisje!

    Ik zo: Die is teminste sexy!

    x

    Omgg gij fan vn die janette das meestal de reactie

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Meestal krijg ik dan als reactie iets van Omg die tog nie, da zijn net meisjes, maar heej ik trek er mij niets van aan :P

    Vaak mogen mensen me al niet zonder het te weten, en als ik fan ben ja of nee dat interesseerd mensen dan ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat mensen daardoor anders tegen me aankijken. Ik moet zelf toegeven dat ik de TH fans bij mij op school ook kut vind. :'D


    blame the bully.

    ze kwamen er achter op msn! 1 iemand dan die heeft het door vertelt aan heel veel em toen in de pauze in de aula kwam tokio hotel op tv dus dat wijf staat of en schreeuwt door de aula JOYCE TOKIO HOTEL OP TV!! en ik mocht fucking hard blozen maar ik durfde niej toetegeven dta ik fan was dus ik zei maar ben geen fan.. maar toch keek ik er stiekem naar..xD en nu weet heel de school het denk ik wel.


    Nvt

    ohh wat ik ook eens hebgehad was dit:
    omg jij bent fan van th? EMO GO CUTE YOURSELF!!
    ik roep terug:
    och HOMO GO FUCK YOURSELF!!!
    toen wist hij niets te zeggen en liep door XD

    naja en in de klas zeggene niets en accepteren het(kan ook moeilijk anders we zitten met 4 meises in de klas waarvan ik en m'n 2 bf (de andere is ookeen vriendin maar anders een gewone... snap je?)dus........ X'D)

    xXxlove~AngelxXx

    Bij ons op school lachen ze daar mee!! Mijn vriendin heeft haar daar eens voor boss gemaakt!!


    Let me be me...

    Omg , das een meiske jong!

    tss de zieligaards , ik heb wel nog 3 meisjes kunnen overhalen om fan te worden (Y)

    Als ik met jongens praat doen ze altijd hartstikke aardig en soms flirten ze wat met me, maar dan zeg ik dat ik TH luister en dan doen ze meteen heel anders tegen me. Soms zeggen ze zelfs ''dat zijn toch homo's''. Ik kan er niet tegen als mensen anderen beoordelen om hun muziekstijl, en ik ga mijn muziekstijl dus echt niet voor iemand anders veranderen(puh)


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Bij mij heeft er niemand een probleem mee:D
    Nja.. Ik zeg ook niet: 'hoi ik ben astrid, en ik ben een grote Th-fan'.. Ik begin er ook zelf niet over, het 'ergste' wat ooit iemand eens heeft gevraagd is: 'Ohnee, zijt gij ook zo'n typische Bill-fan?'
    ik: 'Neeuh, ik ben voor Gustav^^'
    die jongen: 'ooh, ok dan.'
    :D


    Een tomaat is rood. Daah.