• Ik was zo bij een vriendin(oudklasgenoot) op school en toen stond ik bij haar en 2 vrienden en toen zei me vriendin zo dat ik ook th fan was en ik had net daarvoor snoep uitgedeeld en 1 deed net of ie het snoepje uitspuugde en de andere liep weg, maar dat was gwn lol en niet lullig bedoelt ofzo...


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    ffe vergete :p ze zeggen ook vaak; iedreen heeft wel een gebrek xD ge zij super maar u gebrek is dan uw TH-adoratie xD

    ik stond zo in de rij keihappy met mijn nieuwe trui van TH en een klasgenoot van mij plots: Whaaa freak. iedereen draaide zich om en dan keiveel positief reageren en dan andere weer negatief maar ze accepteerden dat
    over de hele school was ik bekend als: Tokio Hotel
    gwn omdak een trui van hen heb
    dan had ge ook een meisje en ze stond daar met een paar vrienden en ik liep langs met een vriendin van mij die hater is en ze riep plots: Tokio Hotel suckt en stinkt, heel de tijd hetzelfde en naarmate çik verder liep hoe luider ze begon te roepen en ik bleef lopen en riep plots over da hele plein naar haar: VREE SUBTIEL. en toen was het stil
    ik eb al veel haters het zwijgen opgelegd gwn door iets trg te zeggen

    Bij mij verwacht niemand da ! xD
    maja de meeste th-fans die ik ken zijn zo 'emo' & ik ben nogal huppel-achtig (A) ( ja ik geef het toe )
    maargoed ze accepteren het wel! al worden ze soms gek van mijn gezaag (A)

    de leerkracht engels was bezig ons vragen uit te leggen enal en ziojn voorbeeld was: do you think that tokio hotel is a crappy emo band? of toch iets in die aard en dan kijkt hij de klas rond is er iemand fan? want iedereen begon kei hard te lachen en naar mij te kijken dus ik steek eerlijk en als enigste mijn hand op :$ tijdje later moeste we vragen beatwoorden en ik kreeg de vraag: are you and your friend fond of the same music ( of zoiet dus ^^) en ik zo : yes we are hij: oh nee nog zo een (6) ^^ maar dat was dus allemaal grappig bedoeld ^^

    bij mij roepen ze de hele tijd tijdens de leswisseling van : toch niet tokio hotel!!! ieuw, je bent niet goed wijs!!! die jannette!!!
    en nog zo van die dinge :S ooit had eens een jongen van mijn klas de hele tijd zitten zeggen dat ik men armen moest tonen enzo, omdat hij dacht dat ik me sneed :S

    en als ik door geel rijd (een gemeente xD) zonder iets van tokio hotel aan, glimlacht iedereen wel als ik passeer, maar als ik iets aan heb van tokio hotel, how dan! dan kijken ze eerder vies, zelfs oude mensjes :O
    mja, lekker boeien! ik heb genoeg vriendinnen die wel fan zijn, of die daar gewoon niks over zegt :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Vragen of ik zelfmoordneigingen had :S
    Of ik emo was.
    Bill is een homo. Tom is een player en Gustav is een braadworst :8


    Think before you act.

    Vragen of ik zelfmoordneigingen had :S
    Of ik emo was.
    Bill is een homo. Tom is een player en Gustav is een braadworst :8

    een braadworst? whaha, oke, die vind ik toch best wel goed :P maar ocharme gustav eigenlijk!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    De meeste scheldn me uit, maar da negeer ik !

    Owkay hier komt het!

    Ieuuwlll! Van die vuile vieze wemo's/homo's/jeanette/kutkinders!

    Leuke reactie is anders ><

    'Oh, okee. Nja ik hou daar niet zo van.'
    of 'Oke, ik niet, maar dat kan.'
    Ik pas altijd wel op aan wie ik het vertel. Met mensen die me ervoor gaan uitschelden ben ik sowieso al geen vrienden dus mij gebeurd dat niet zoveel :'].


    Mew <3

    uuh heel vaak: toon ke u armen!!
    of daze beginne lachen van omg die homo's

    de lerares van engels had zelfs een zinnetje in mn examen engels gestoken: Kim is ....... (infatuated) with Bill from Tokio Hotel (:kim heeft een crush op Bill van Tokio HOtel), en dan iedreen keihard lachen natuurlijk op school :S

    Komen ze binnen, gaan ze op hun valst monsoon zingen x'D

    Best komisch .. x'D omdat het te gaar klinkt, en ze zichzelf voor schut zetten maar.. ach,
    mij boeit het niet wat ze denken.

    Ik ga pas weg als iemand over niets anders praat als tokio hotel.So not coool.
    Maar ik heb zogoed als geen vrienden die daar fan van zijn. :-)

    Meer van;

    Tokio hotel?

    Past toch helemaal niet bij jou?

    *misschien dat jullie me als huppelkut zouden aanzien dus vandaar..*