• deel 105 =)

    Genius schreef:
    bosse bol? wat is dat x'D

    een soort "cakeje"
    een klein stukje cake iets, chocola erom heen en midden in slagroom. Echt lekker :9~

    kennen jullie dat niet? :o

    En ja, België was leuk fijn dat je het vraagt (A)
    Ik was daar trouwens omdat alie (mijn bf) daar op vakantie is een week, nu nog 1 dag :') En van haar ouders mocht ze wat vrienden uitnodigen voor 2 dagen. En ik ging daarheen samen met 2 jongens. Moest ik 3 uur in de auto zitten maar dat was wel te doen met die jongens (:


    -

    Nee dat ken ik niet :')


    -

    Genius schreef:
    En ja, België was leuk fijn dat je het vraagt (A)
    Ik was daar trouwens omdat alie (mijn bf) daar op vakantie is een week, nu nog 1 dag :') En van haar ouders mocht ze wat vrienden uitnodigen voor 2 dagen. En ik ging daarheen samen met 2 jongens. Moest ik 3 uur in de auto zitten maar dat was wel te doen met die jongens (:
    Beglië is awesome, i know (nerd)

    Ik ken het niet,
    Maar het lijkt me wel lekker.
    :9~


    A. ikmisje.

    een chocolade bol is dat. :P


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Nee België is niet awesome. Ik ben alleen op een camping geweest en ben daar naar een supercool zwembad geweest en ben met een skelter het bos is geweest meer niet. Het land zelf is niet leuk, die inwoners zijn ook niet bepaald aardig (A) :X Degene die ik tegenkwam iig.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:35 ]


    -

    Sunflower schreef:
    Ik ken het niet,
    Maar het lijkt me wel lekker.
    :9~

    dat is super lekker n_n

    EMuzik schreef:
    een chocolade bol is dat. :P

    dat jaa^^

    een chocolade bol is dat. :P

    Lekker laat xD.
    Dat bosche bol ding in ieder geval


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Is dit een bosse bol?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:35 ]

    Genius schreef:
    En ja, België was leuk fijn dat je het vraagt (A)
    Ik was daar trouwens omdat alie (mijn bf) daar op vakantie is een week, nu nog 1 dag :') En van haar ouders mocht ze wat vrienden uitnodigen voor 2 dagen. En ik ging daarheen samen met 2 jongens. Moest ik 3 uur in de auto zitten maar dat was wel te doen met die jongens (:

    klinkt wel leuk =)

    Furios schreef:
    Is dit een bosse bol?

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa^^
    wij hadden zo'n echte. Uit den bosch volgens mij x'D

    Genius schreef:
    Nee België is niet awesome. Ik ben alleen op een camping geweest en ben daar naar een supercool zwembad geweest en ben met een skelter het bos is geweest meer niet. Het land zelf is niet leuk, die inwoners zijn ook niet bepaald aardig (A) :X Degene die ik tegenkwam iig.
    Dan is Nederland ook niet leuk. (cat)