• deel 105 =)

    En in dat zwembad was een wildwaterbaan, echt zo supergeniaal! ;D Wel overal blauwe plekken en kan niet normaal zitten want mijn kont en rug doen zeer maar oke (:


    -

    bij de weg: ik heb net een super leuke film gezien. Ella Enchanted ooit gezien? anders echt een aanrader :Y)

    Genius schreef:
    En in dat zwembad was een wildwaterbaan, echt zo supergeniaal! ;D Wel overal blauwe plekken en kan niet normaal zitten want mijn kont en rug doen zeer maar oke (:

    wij hadden eerst ook een super vette wild water baan, op vakantie x'D
    maar dat was in nederland. Ik weet alleen niet meer waar x'D (A)

    Furios schreef:
    (...)Dan is Nederland ook niet leuk. (cat)

    Klopt.
    Kinderachtig hoor ''Als jij zegt dat mijn land niet leuk is, zeg ik dat jou land niet leuk is'' (:


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    wij hadden eerst ook een super vette wild water baan, op vakantie x'D
    maar dat was in nederland. Ik weet alleen niet meer waar x'D (A)

    Ik hou van die dingen :9~
    Ben alleen wel zo vaak vast komen te zitten in die stromingen :')


    -

    Genius schreef:
    En in dat zwembad was een wildwaterbaan, echt zo supergeniaal! ;D Wel overal blauwe plekken en kan niet normaal zitten want mijn kont en rug doen zeer maar oke (:
    Waar was je ergens in België?

    Die dingen zijn echt superlekker. Er zit alleen wel wat veel slagroom in. xD


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Furios schreef:
    (...)Waar was je ergens in België?

    Ik heb serieus geen flauw idee :X Ik kan die camping waar ik was wel even opzoeken, staat plaats wel bij :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Klopt.
    Kinderachtig hoor ''Als jij zegt dat mijn land niet leuk is, zeg ik dat jou land niet leuk is'' (:
    Ghehe, sorry xd En België is niet zo awesome hoor. Het is maar een normaal land zoals Nederland.
    Ik vind Nederland op sommige plekken wel leuk maar over het algemeen niet denk ik. ;]

    Genius schreef:
    Nee België is niet awesome. Ik ben alleen op een camping geweest en ben daar naar een supercool zwembad geweest en ben met een skelter het bos is geweest meer niet. Het land zelf is niet leuk, die inwoners zijn ook niet bepaald aardig (A) :X Degene die ik tegenkwam iig.


    I like België.
    (cat)


    A. ikmisje.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik hou van die dingen :9~
    Ben alleen wel zo vaak vast komen te zitten in die stromingen :')

    dat had ik pas ook nog. Toen hadden we een soort afscheidsfeest en verjaardagsfeest van een meisje. En toen gingen naar een zwembad ding. En daar was een wildwater baan. En toen gingen we daar dus de hele tijd in. En toen was er iemand op mijn voet gaan zitten zodat ik bleef haken. En toen had ik dus op mijn andere enkel een wondje van langs de kant schaven zeg maar. En nu heb ik daar een litteken, want dat wondje ging de hele tijd open >.<

    Sunflower schreef:
    (...)

    I like België.
    (cat)

    ieder zijn mening toch? (A)

    Ik zei: 'Dan is Nederland ook niet leuk' omdat Nederland niet zo heel anders is ofzo. Alleen dat ze er een grappig accent hebben en dat het groter is (cat)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 22:42 ]

    Pff. Ik was dus maandag jarig -ik ben oud- en toen ik daar aankwam bij het huisje waar mijn bf zat hadden ze daar allemaal happy birthday dingen gekocht ;D echt vet leuk. Dus ik ging met zo'n op naar de winkel met alie. Niemand zei gefeliciteerd -.- Dat is toch wel zo aardig om te zeggen ? (cat)


    -

    Ik weet niet of Nederland leuk is, ik ken enkel groningen (A) Dus over het algemeen kan ik niet zoveel zeggen.


    -