• Ik heb vandaag de saga van Darren Shan uitgelezen en die boeken hebben mij serieus aan het denken gezet. >.<

    Ik vraag mij nu constant af wat er gebeurt als we dood gaan.. Gaan we écht naar het paradijs of hemel?
    óf blijven onze zielen eeuwig op aarde zweven?
    Is er echt iemand die ons lot beslist?
    Zijn er echt wezens waarvan de meesten van ons ze niet kennen/weten dat ze bestaan?
    Zijn er nog andere dimensies?

    Serieus..
    Hebben jullie ook al eens zo'n boek(en) gelezen die je hélemaal aan het denken zetten of ben ik gewoon een enge creep die teveel nadenkt? :X

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 23:41 ]


    Let the Night embrace you

    6000BRIEFJE schreef:
    Mijn wiskunde boek zet mij aan het denken, Sollie. :Y)

    Anywaysz : dat heb ik ook wel eens heur!


    whaha bij mij ook.

    ;x

    ik hb het bijna altijd bij de boeken die ik lees ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik denk er weleens over na, maar ook over hoe mijn vader het nu zou hebben. (?)
    Dat is echt het grootste

    vraagteken

    in m'n leven.


    -

    Neeh, ik denk gewoon daar zo dagelijks aan en ik kan je vertellen dat dat geen pretje is. Als je 's avonds in je bed ligt en zit te denken van: Wie weet wanneer ga ik dood? En wat gebeurt er dan? Waarom moeten wij dood? En dat is eigenlijk best wel helemaal niet leuk x.x

    Dat is vrijwel bij elk boek zo. Ik ben een persoon dat nogal snel in de greep van een boek kan worden gehouden. Maar in de zin van psychologie.. dat niet altijd per se.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor ik doodga zet je ook aan het denken (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik denk daar sowieso veel over na en heb er dan ook een geheel eigen beeld bij.
    Laatst was ik op vakantie en toen zat ik 's avonds naar de sterren te kijken en toen vroeg ik me ook af van wat zijn dat nou voor dingen? en is er leven op andere planeten?


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Echte mannen eten geen kaas.. Super goed boek en waargebeurd. Heeft mij wel aan het denken gezet,


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Rickjuh schreef:
    Haha, iedereen denkt er soms veel over na.
    Maar dat gaat na een tijdje weg. Dan leef je even je leven. En begin je weer te denken.
    En dat blijft zich herhalen, tot je het zelf meemaakt..
    Idd & waarschijnlijk zullen veel pas op de antwoorden van die vragen komen als ze zelf dood gaan. :Y)(krul)

    En welke boeken mij aan het denken zetten? Ik lees eigenlijk amper boeken. Maar als ik een boek lees doe ik het omdat ik er van wil leren, er anders door wil ervaren en zien etc. Dus eigenlijk zetten alle dingen die ik lees me wel aan het denken (nerd).

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 11:07 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk daar ook weleens over na, en heb mijn eigen idee over wat er is na de dood. Maar daar kom ik pas achter als ik doodga, dus ik probeer er niet te veel bij stil te staan. Ik leef nu, met de dood deal ik later wel =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik snap wat je bedoelt. De Saga Of Darren Shan (die buitengewoon geniaal is) zet je inderdaad aan het denken. Ik heb daar ook veel over nagedacht, maar weet je: we zouden dat eigenlijk niet moeten doen. Je hoeft je gedachten niet weg te proppen, maar voordat je doodgaat weet je toch niet wat er daarna gebeurd.
    Tip: lees de Demonata-serie van Darren Shan NIET. Die zet je pas écht aan het denken (kan beghoorlijk irritant zijn ;D)


    "It is too easy to say 'what if' and paint a picture of a perfect world." ~Darren Shan

    Ik wou ook eens rustig gaan plassen op het wc, zie ik daar een boek liggen. 'Als alles veranderd, verander dan alles.' Ik heb daar zo lang over nadenken dat ik niet doorhad dat ik zo lang op wc zat. Ik was al aan het denken bij de titel, dus ik wil het bek niet lezen ;d haha.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    CACHAREL schreef:
    Mijn wiskunde boek zet mij aan het denken, Sollie. :Y)

    Anywaysz : dat heb ik ook wel eens heur!


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    lees het fluisterboeken je denkt de heletijd. das echt niet normaal.:X


    When words fail music speaks

    Ik lees geen boeken :Y)


    Stop wishing, Start doing..

    tangly schreef:
    Ik vraag mij die dingen vaak af


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.