• een paar vriendinnen ( ook th fan's ) hebben we gezegt dat bill vroeger rokken van zijn ma moest dragen . weet iemand of het waar is? want ik zie bill persoonlijk nog niet in rokjes rondlopen :$

    Haha , dat zou wel grappig zijn :D
    Maar ik denk niet dat Bill dat moest , Ik heb hem wel al eens op een foto in een rok gezien ( hij was 12 volgens mij ) Maar dat was op een optreden en wss hoorde dat bij de act ofzo ...

    Haha , dat zou wel grappig zijn :D
    Maar ik denk niet dat Bill dat moest , Ik heb hem wel al eens op een foto in een rok gezien ( hij was 12 volgens mij ) Maar dat was op een optreden en wss hoorde dat bij de act ofzo ...


    heb je die foto nog? wil da wel ens zien

    xD
    toen hij op vakantie was in sri lanka droegen alle mannen dat, en er was n traditioneel feest, hij droeg het ook xD

    xD
    toen hij op vakantie was in sri lanka droegen alle mannen dat, en er was n traditioneel feest, hij droeg het ook xD



    bill in rok(lol) of tom (lol)

    lijk wel lol maar volgensm ij is dat niet zow


    Here I Am

    tja een rok gaat voor mij echt te ver!!
    omdat hij make-up droeg enzo werdt hij daarmee gepest maar hij trok er nieks van aan en d8 als ik dit kan waarom kan ik ook geen rok dragen dat heeft hij een keertje gedaan maar vondt het niet lkkr zitten dus deed hij dat niet meer!!!
    best wel raar gelukkig doet hij dat niet meer:D

    tja een rok gaat voor mij echt te ver!!
    omdat hij make-up droeg enzo werdt hij daarmee gepest maar hij trok er nieks van aan en d8 als ik dit kan waarom kan ik ook geen rok dragen dat heeft hij een keertje gedaan maar vondt het niet lkkr zitten dus deed hij dat niet meer!!!
    best wel raar gelukkig doet hij dat niet meer:D

    Dat is inderdaad waar, maar dat zou je wel moeten weten als TH-fan. Hij heeft inderdaad zelfs een tijd rokjes gedragen! Maar zo heeft hij meerdere aparte dingen uitgeprobeerd, maar ze daarna maat laten zitten. Bron: Fansites

    lykt me moeilyk te geloven xD


    BAM!

    xD
    toen hij op vakantie was in sri lanka droegen alle mannen dat, en er was n traditioneel feest, hij droeg het ook xD


    tom ook?

    TH = SEXY SEXY
    LÓL

    ergens stond dat hij een week een rok heeft gedragen om te kijken hoe dat stond maar dat zou ook wel niet waar zijn...


    Je moet worden wie je bent.

    ergens stond dat hij een week een rok heeft gedragen om te kijken hoe dat stond maar dat zou ook wel niet waar zijn...


    das een beetje waar vologens mij, hij had make-up op, en toen dacht hij; waarom kan ik dan geen rokjes en nagellak. Maar na een week deed ie geen rokken meer aan XD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    buh, voor mij mag Bill zelfs een string dragen, hij blijft lekkr! xD <3

    idd, mee eens^^


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik denk dat het hem heel goed zou staan xD nee grapje, het is een jongen dus waarom zou hij een rok dragen? tenzij hij het leuk vind ofzo xD of hij is toevallig in schotland xD maar goed, bill draagt volgensmij gewoon broeken hoor
    xxx(H)