• een paar vriendinnen ( ook th fan's ) hebben we gezegt dat bill vroeger rokken van zijn ma moest dragen . weet iemand of het waar is? want ik zie bill persoonlijk nog niet in rokjes rondlopen :$

    tja ik heb die foto wel es gezien.
    maar ik moest echt wel 2x kijken om te zien of het wel bill was xD
    ik vond het best wel schattig hoor.
    is mijn mening


    death to the one at the end of the serenade.

    Dat is inderdaad waar, maar dat zou je wel moeten weten als TH-fan. Hij heeft inderdaad zelfs een tijd rokjes gedragen! Maar zo heeft hij meerdere aparte dingen uitgeprobeerd, maar ze daarna maat laten zitten. Bron: Fansites


    tja.. fansite's mijn ma heeft alle fansite's van th geblokkeerd zodat i ker niet meer op kan ( ook youtube) dus buiten quizlet en muziek van th kan ik nie veel doen op internet dus ik ben nie echt rap op de hoogte van die dingen

    ik had gelezen toen hij make-up en nagellak begon te dragen heeft hij ook nog ff in een rok rond gelopen... maar dat vond hij maar niks


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    ik begreep juist dat Bill, omdat hij toch al uit werd gescholden voor meisje enz., het hem ook niks meer kon schelen of hij nou een broek droeg of een rok droeg. Het leek hem eerst wel leuk (voor experimenteren), maar later vond hij het toch niet passen:P denk dat het een beetje te winderig bij zn kruis werd:PxD

    xxxMo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Hij moest het niet dragen, hij deed het zelf.

    Pff ik haat de ouwe Bill..

    Ik vind hem pas leuk sinds zn 16e look XD


    damn. :$