• Ik heb het over die kut wespen. ><' Ik wil ze echt dood, ze moeten er aan. Ik ben vandaag gestoken, in mijn vinger. ><" Het zijn er zo veel dit jaar shit. Haat aan ze.


    We'll never be as young as we are tonight

    Hier ook, dude!
    Ze vliegen allemaal binnen als de deur openstaat,
    en dan gaan ze in mijn Ice Tea zitten. --'
    Volgens mij hebben we een nest. ><

    Moewhahaa! Ik ben wreed. Ik ben een moordmachine! (6)
    Want ik heb daarnet al een kreupel geklopt en daarna laten verzuipen! (A)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben ook gestoken door een beest vandaag, heb alleen geen idee door wat voor beest :8


    -

    Ik had mijn eerste wespensteek een paar weken terug, was in mijn vinger. Nét voor de kajakwedstrijd, moest met een pijnlijke duim die marathon doen x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben nog nooit gestoken geweest en wil het zo houden ook. Mijn zus was vroeger gestoken geweest, toen ze dacht dat ze machtiger dan mij was en beweerde dat ze een wesp met haar wijsvinger kon doden. (':

    Als ik een wesp zie, ga ik heel haar weglopen al gillend, terwijl ik moeite moet doen om er niet bij te gaan huilen. -Is abnormaal bang van elk insect of spinnending-


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Ieeh, kheb wesp/bij fobie. Ik was vandaag ook aan het rennen, weg van de wespen. Ik kan nog niet eens een blikje cola zuipen o_o

    Ja, er zijn er idd heel veel >.< Maar ik heb meer last van de muggen, ik heb op mijn handen alleen al 4 muggenbeten, en op je handen beten hebben is echt very kut! Maar dat zul jij al wel gemerkt hebben^^


    Live for something or die for nothing

    Ik doe mee :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    ZE MOETEN UITGEROEID WORDEN ;@@


    Hated by many, confronted by none!

    pijnlijk ö
    wij hadde wespe in huis ö
    die hadde int dak een nest
    en da ware zo'n 200 wespe fzo ö
    en nu ligge ze op de zolder allemaal dood(6)xD

    x

    [ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 10:42 ]


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    ik ga met de vliegemepper op ze slaan als ze op et raam zitte ofzo,,
    kan je ze naar benede zien valle(A)


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Ik ben in duitsland een maand gelede gestoke door een wesp en sindsdien brrr kmoet ze nu ni meer hebben die wespen da was zo helemaal opgezwollen en ik ma kressen en al die duitsers ma kijke ja had ik weer voor :) x

    Elke zomer doe ik aan mijn prachtige geeerde sport: Wespje Knallen. Het gaat als volgt: zoek een wesp uit die niet te veel beweegt en schiet hem weg :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat ze ook, en die muggen dan! was gister in me teen gestoken. moest in bed telkens met poot omhoog om te krabben -.-


    Second star on the right and straight on till morning

    vreselijk die wespen.
    gelukkig hebben wij een of ander potje waar ze invliegen en doodgaanxD