• Ik heb het over die kut wespen. ><' Ik wil ze echt dood, ze moeten er aan. Ik ben vandaag gestoken, in mijn vinger. ><" Het zijn er zo veel dit jaar shit. Haat aan ze.


    We'll never be as young as we are tonight

    Poor kiddo, ik haat ze ook.
    Ze verstoren mijn lunchtijd.

    Ahh ik vind ze lief : ( als ze me maar niet steken. Ik ben niet zo'n insectenmoordenaar.


    I recycle my thoughts.

    ik ga altyd gillen en huilen als er eentje achter me aanzit.
    :Y)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    ik ga altyd gillen en huilen als er eentje achter me aanzit.
    :Y)

    Muhaha, ik loop hard weg. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ben ooit gestoken op mijn tong en dat op mijn verjaardagsfeestje. Sindsdien heb ik een bloedhekel aan ze. >-<
    En ze verstoren inderdaad ook je lunchtijd, Chiaartje. B)

    Brightside schreef:
    Ik ben ooit gestoken op mijn tong en dat op mijn verjaardagsfeestje. Sindsdien heb ik een bloedhekel aan ze. >-<
    En ze verstoren inderdaad ook je lunchtijd, Chiaartje. B)
    Op je tong? oÓ


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind ze zo irritant.
    Ik zat een paar dagen geleden donuts met een vriendin te eten achter het shoppingcenter, komt daar een hele zwaerm wespen af op onze donuts.
    We hebben ze weg moeten smijten.
    (puh)


    A. ikmisje.

    Zekers dat ze je lunchtijd verstoren ;d

    Jesus schreef:
    Ahh ik vind ze lief : ( als ze me maar niet steken. Ik ben niet zo'n insectenmoordenaar.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fictional schreef:
    (...)Op je tong? oÓ

    Die wesp zat op mijn blikje en ik zag dat niet en toen dronk ik en tsja. Toen was het raak. >-<

    Endeavor schreef:
    Zekers dat ze je lunchtijd verstoren ;d

    Als we ooit nog eens samen eten mag geen enkele wesp ons storen. :Y)

    Ghehe (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ren altijd hysterisch weg XD


    Life is hard and then we die

    haha mijn broers hebben zojuist een wesp verdronken in ons zwembadxD,, we waren zo buiten aan het eten en kwamen er allemaal van die rot beesten,, toen heeft mijn broer er 1tje weten te vangen onder een glas,, en toen hadden ze vliegenmepper eronder gedaan en daarna in het waterxD en het glas hadden ze onderwater op de zwembad trap gezetxD met hele kleine luchtbel erinxD en toen na het eten bewoog hij niet meerxDxD

    mr ik ben ook echt heel bang voor ze!! pff enge beesten


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Brightside schreef:
    (...)
    Die wesp zat op mijn blikje en ik zag dat niet en toen dronk ik en tsja. Toen was het raak. >-<

    pijnlijk...
    Ik heb een hekel aan ze..
    Een keer had ik door de hitte een bloedneus, dus ik loop de trap af. Ik had de trapleuning vast. En daar onderaan zat ja, je raad het zeker al, een wesp. Ik had dat niet door. En toen werd ik ook nog gestoken in mijn hand....
    sindsdien kijk ik altijd uit waar ik mijn hand neerleg als ik de trap af loop. (A)