• Ik heb het over die kut wespen. ><' Ik wil ze echt dood, ze moeten er aan. Ik ben vandaag gestoken, in mijn vinger. ><" Het zijn er zo veel dit jaar shit. Haat aan ze.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb er ook een ZWARE hekel aan !
    Als je in een pretpark fso bent kan je nog niet eens op je gemak eventjes zitten en een ijsje eten ! :(


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik heb er nog niet zo veel last van.. o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Arm kind, ik ben nog nooit gestoken.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    ik ben bang van ze:P


    Stop holding me under and let me breathe.

    Jesus schreef:
    Ahh ik vind ze lief : ( als ze me maar niet steken. Ik ben niet zo'n insectenmoordenaar.

    Ik wel. Als ik de kans krijg er 1 te doden dan doe ik dat met plezier. Ik haat insecten,allemaal.

    Het worden er de komende jaren meer, was laatst op het nieuws. |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Het worden er de komende jaren meer, was laatst op het nieuws. |:

    Uh, neeee. Dan ga ik helemaal dood. : X


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik haat ze. Damn, die muggenbeten jeuken allemaal verschrikkelijk hard. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jesus schreef:
    Ahh ik vind ze lief : ( als ze me maar niet steken. Ik ben niet zo'n insectenmoordenaar.

    Ik ben een pure sadist :']
    Ik laat ze zichzelf verdrinken in een beker en vervolgens schud ik de wesp bewusteloos. Of ik ga 'm nog expres kopje onder drukken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kutbeesten.
    Mijn moeder vermoord ze met de elektrische vliegenmepper. B)


    -

    Wespen zijn echt rotbeesten! Op scoustkamp zijn de 1ste dag 2 gewonden gevallen. :o We moesten hout sprokkelen voor het avondeten en 2 meisjes hadden een goeie balk gevonden. Ze willen het naar beneden gooien en guess what? onder die boomstam zat een verdomd wespennest. Je raad het al, 1 meisje had 3 wespensteken een ander 2 en nog een ander meisje had er 5!! Verdomde beesten! Maar ik wil ze niet per sé dood hoor, je moet er gewoon niet naar slaan!! :) lol ps: iedereen denkt er anders over ..xD


    www.thiswebsitedoesntexist.com

    Jeej doe dat maar!
    Moord ze allemaal maar uit!

    Sterkte met je vinger.

    ik vind het zo raar he. dan kom je in een warm land en dan zie je geen 1 wesp. daar kun je dan rustig buiten eten enzeu en als je dat in nederland probeert word je zowat aangevallen door wespen O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Esmaye schreef:
    Kutbeesten.
    Mijn moeder vermoord ze met de elektrische vliegenmepper. B)

    Dat doet mijn ma ook.


    Everyone smiles in the same language.

    bij mij valt het wel mee ik heb al weken geen wesp gezien maar bij mij zitte spinnen en ik ben als de dood voor spinnen :(