• Dat jullie geen neppe zooi willen?

    Ik heb dat wel bij sommige dingen. :$

    Bijvoorbeeld met Birkenstocks. Er zijn ook neppe van die dingen. Nou sorry, maar die hoef ik niet.

    Misschien komt het asociaal, verwend of weet ik veel wat over, maar ik ben nou eenmaal zo.

    Wie ook?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 15:03 ]


    -

    6000BRIEFJE schreef:
    t-shirt en broeken & zonnebrillen vind ik gaaf, maar schoenen heb ik het liefst de echte ; echte birkies, echte allstars, echte nikies.

    Bij mij ook zo iets.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uh.. weet het niet eigenlijk. Ik ben niet zo'n bekende merkenfreak denk ik zo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het kan me eigelijk niet schelen, zodlang het fijn zit en ik het mooi vind...


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    All-Stars vind ik het best van het echte merk, die fake zijn snel kapot. De meeste toch.
    En, bij sommige dingen ook wel, maar, niet zo veel eigenlijk..

    .


    007

    Ik vind merk niet zo veel aan. labeltjes zijn lelijk vind ik.
    nep is grsppig


    We can only learn to love by loving.

    ik heb een neppe Gucci-riem:$

    Als ik zoiets wil koop ik wel het echte. Anders hoef ik het niet en vind ik het verder niet zo'n probleem. Die Birkenstocksdingessen vind ik sowieso lelijk :').

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 16:59 ]


    I recycle my thoughts.

    Ik heb dat ook. Mijn moeder had vorig jaar een net vest van G-star voor mij megenomen en die heb ik 1 keer aangehad. $:
    Ik hou van G-star.


    when words fail, music speaks.

    ik heb neppe birkenstocks.
    want ik draag geen leer.

    alleen ik koop nooooiiitt neppe nikes of adidas ofzo.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Dat heb ik ook hoor xD
    Ik zal nooit nep dragen, dan vind ik het geen 'merk'meer wat ik aan heb:X


    Loving you is hard, missing you is harder.

    wel dat heb ik nu ook bevoorveeld iemand zegt kijk ik heb allstars en dan zijn ze zo fake!! dan roep ik elke keer in mijn gedachten :meis/gast ze zijn verdomt fake!!!!!


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless

    Ik wil áltijd echt. Ik ga later ook sparen voor deze Chanel tas. Voor €30,- zal ik nu een neppe kunnen kopen, maar dat doe ik niet : ) Echte zijn gauw €800,- +.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik draag nix dat fake is ofso. Ooit had ik wel fake uggs maar die gebruikte ik als sloffen voor thuis in de winter (X uggs vind ik trouwens stom

    Phenomenon schreef:
    Ik wil áltijd echt. Ik ga later ook sparen voor deze Chanel tas. Voor €30,- zal ik nu een neppe kunnen kopen, maar dat doe ik niet : ) Echte zijn gauw €800,- +.

    dan vraag ik me altijd af waarom je in vredesnaam 800 euro voor een tas uit zou willen geven ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind die Birkenstocks maa fugly ;x

    Ik heb eigenlijk nooit merk dingetjes, behalve mijn iPod. Die moet dan ook wel echt zijn! Verder heb ik fake allstars terwijl ik d8 dat ze echt waren =.=


    -