• Humanoid 1
    Humanoid 2
    Humanoid 3
    Humanoid 4
    Humanoid 5

    I love their new style.
    Serieus, ik vind het gaaf!
    Vele van jullie niet,
    maar ik wel <3


    -

    Eerlijk? Oké, ik vind Bill er afschuwelijk uitzien, Tom valt nog wel mee, Georg ziet er wel leuk uit en Gustav is en blijft een teddybear ^^,


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind ze allemaal ontzettend leuk, Ik hou van Bill&Tom's nieuwe haar. Ik vind zwart Gustav góed staan en ik vind Georg's haar heerlijk nu het lang is. Net als zijn, toch slankere lijf.
    Ik ben door alle tijd heen fan gebleven, en daar ben ik trots op. Wel ben ik benieuwd -zoals eerder genoemd in dit topic- hoeveel 'fans' er terug gaan komen. We'll see.


    Save me with your love tonight.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat zat ik me dus ook al te bedenken, want ik vind het een beetje erg raar dat ineens heel veel mensen zeggen dat ze nu geil zijn. Toen de eerste foto's van Bill met dreadlocks uitkwamen vond niemand het wat, uitgezonderd van een paar mensen waaronder ik. Anyways, ik vind de verandering erg geslaagd! ^^


    Dat heeft ergens ook heel erg te maken met een kwestie van wennen. =]


    Scream for mercy!

    Hijs echt super hot! ^-^
    <333


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind die foto wel vet :Y)
    ik ben wel benieuwd naar het album eigenlijk (A)

    Whipple schreef:
    ik vind die foto wel vet :Y)
    ik ben wel benieuwd naar het album eigenlijk (A)
    wie niet :'D zelfs niet fans gaan dat album luisteren denk ik ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het echt leuk, die stijl.
    En die eerste foto van Bill vind ik echt heel erg mooi.


    -

    Ik denk dat veel fans de dreads van Bill + de andere wijzingen in de stijl van TH nogal wennen vonden.. Ik bedoel, het is toch een andere stijl.
    En dat 't om te wennen was betekent niet dat iedereen het gelijk stom vond enzo. Ik ben er nu aan gewend en in het begin vond ik het een raar gezicht. Niet raar of zo, maar anders.
    Maar inmiddels vind ik het erg leuk. B)


    -

    Die eerste foto van Bill vind ik yummie

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 9:58 ]


    Live for something or die for nothing