• Gisteren op het nieuws zeiden ze dat er in Frankrijk en Italië het hitte alarm is afgegaan. Overal in metro's enzo delen ze dan gratis drank uit. Maar wat ik me nu afvroeg, hier is het nu toch ook mega warm? Waarom laten ze dat hitte alarm dan ook niet gelden hier? ><


    Tanya is de beste.

    Echt hé. :'D
    Ik wil ook gratis drank. :9~

    ik vind het nog niet ZO heel warm o.O
    begin juli leek het warmer xD ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Airco, Airco, Airco, Airco. _O_


    Lang leven onze airco. _O_

    En oja, in Brussel geld het Hitte Alarm al.

    Heeft het nieuws gekeken.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 15:20 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Mijn kamer is zo heet. O__o
    En als ik er dan 1 stap buiten zet is het weer koel >:l

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 15:18 ]


    Caution first, always.

    Seel schreef:
    ik vind het nog niet ZO heel warm o.O
    begin juli leek het warmer xD ?

    Dan ben je alleen, want ik zweet me hier kapot. :|


    Tanya is de beste.

    Allied schreef:
    Airco, Airco, Airco, Airco. _O_


    Lang leven onze airco. _O_

    Gelukzakkie. (N)


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Dan ben je alleen, want ik zweet me hier kapot. :|
    bij mij is het koud binnen ... en ik heb geen airco xD

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 15:19 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb mn ramen wagenwijd open dat rockt (baby)


    T O K I O H O T E L < 3

    Omdat ik denk dat het in die zuiderse landen nu écht om te stikken is.. in BE en NL valt het nog mee ten opzichte van die landen

    Duuuuuuuh, België staat achter wist je dat nog niet dan (krul) Nee maar, het is hier echt om te stikken. Over ons is een soort werf waar ze twee huizen aan het bouwen zijn en die zijn van vanmorgen 7 uur bezig en al om drie uur gestopt omdat het veel te warm is x.x

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 15:23 ]

    Ik ben lekker bij mijn broer die op een 2e en 3e verdieping woont (slaapkamers en zolder normaal gesproken), dus hierboven met de ramen wagenweid open vangen we lekker veel wind. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn raam staat ook wagenwijd open en het maakt geen verschil.


    Tanya is de beste.

    Agony schreef:
    Omdat ik denk dat het in die zuiderse landen nu écht om te stikken is.. in BE en NL valt het nog mee ten opzichte van die landen

    Ja, maar toch vind ik dat wij ook dat hitte alarm verdienen. Zéker na vandaag.


    Tanya is de beste.

    Ik ben lekker bij mijn broer die op een 2e en 3e verdieping woont (slaapkamers en zolder normaal gesproken), dus hierboven met de ramen wagenweid open vangen we lekker veel wind.


    Cool., ik zit op de zolder x) En ik ga nu drinken pakken en er ijsblokjes uit de ijsblokjes machine indoen (baby) Ofnee., ik ga zelf in de ijsblokjes machine zitten (dance)


    T O K I O H O T E L < 3

    het moet 4 dagen aan een stuk boven de 30 graden zijn voor ze het een hittegolf noemen ;d jajaa, is het enigste wat ik nog weet van aardrijkskunde (a')


    It even took me by surprise