• Gisteren op het nieuws zeiden ze dat er in Frankrijk en Italië het hitte alarm is afgegaan. Overal in metro's enzo delen ze dan gratis drank uit. Maar wat ik me nu afvroeg, hier is het nu toch ook mega warm? Waarom laten ze dat hitte alarm dan ook niet gelden hier? ><


    Tanya is de beste.

    Freakdog schreef:
    Morgen word het 35 graden.
    Ik denk vanaf morgen wel hitte alarm.

    35 o.O

    dan heb ik nu dus besloten dat ik de heeele dag in ons geweldige *kuchkuch* zwembadje ga liggen :Y)

    Morgen word het hier 35 graden. -dood- Maaarr, aan het eind van de middag wel regen en onweer.
    _O_


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Pliena schreef:
    (...)
    Geloof me, als je onder het dak slaapt, op de derde verdieping, dan helpt dat niet meer.

    Ik weet er alles van. Ik heb jarenlang op zolder geslapen en in de zomer sliep ik dan vaak op de logeerkamer, een verdieping lager, omdat het daar veel koeler was.


    Bored.

    Pliena schreef:
    (...)
    Op het nieuws net zeiden ze dat ze daar al gratis drank aan het uitdelen waren, yes. Dat gaat lekker veel drinken worden. : )
    ja op werchter zeiden ze dat ook x'D ik heb toen niks gezien van gratis drinken :'D enkel stinkende kraantjes x'd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    Ik weet er alles van. Ik heb jarenlang op zolder geslapen en in de zomer sliep ik dan vaak op de logeerkamer, een verdieping lager, omdat het daar veel koeler was.

    Wij hebben geen logeerkamer. :'(


    Tanya is de beste.

    Seel schreef:
    (...)ja op werchter zeiden ze dat ook x'D ik heb toen niks gezien van gratis drinken :'D enkel stinkende kraantjes x'd

    Damn. Ik had net goede hoop. ^^


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Wij hebben geen logeerkamer. :'(

    Awh, je mag die van mij wel lenen.


    Bored.

    hmm ik vind het best wel uithouden hiero met wat luchtige kleertjes aan of bikini bij et swembad fsow .. :P

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 21:24 ]


    --

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    Awh, je mag die van mij wel lenen.

    Woehoew! Dankje.


    Tanya is de beste.

    bij de weg: ik heb een zolder kamer, dus is het daar al zowiezo super heet, en dan ook nog staat de zon de hele dag op de kant waar mijn kamer is gericht.. vet stom is dat ><

    bij mij zat alles de hele dag dicht, ramen dicht grodijnen dicht zo blijft het binnen koel en blijft de hitte buiten (A) maar het was echt warm vandaag ><
    ik heb me zkr 4 keer verkleed omdat ik binnen no-time gewoon een zweetplek had zitten --''


    A Noble was Born in Chaos

    NINAxTOM schreef:
    ik heb mn ramen wagenwijd open dat rockt (baby)

    zelfs met al mijn ramen open is het bloedheet in mijn kamer >.<


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    zelfs met al mijn ramen open is het bloedheet in mijn kamer >.<

    the same ><

    Als jullie nou eens naar het zwembad gaan :'D En niet achter de computer (N)
    Maar, ze mogen inderdaad gratis drank gaan uitdelen ofzo.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 23:40 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Morgen word het 33 en in de kempe 36 of 37 >< lekker warm, maar ik wil dan zwemmen ofzo, afkoeling!


    Keep calm and love Zayn Malik =)