• Hello people.

    Ik stop met het moderator gebeuren. Wegens omstandigheden binnen het mod team kan en wil ik niet langer samenwerken met een aantal mods. Daar komt bij dat ik op kamers ga en ga studeren en dus erg weinig tijd zal hebben voor Quizlet. Minder dan ik al had.

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie inzet om Quizlet levend te houden en voor jullie steun, hoewel die soms ver te zoeken was.

    Enjoy Q.

    Liefs.


    Bored.

    Je was een goede mod. Jammer, meer kunnen we niet doen dan het jammer vinden. Veel succes met studeren ;o


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    Je was een goede mod. Jammer, meer kunnen we niet doen dan het jammer vinden. Veel succes met studeren ;o


    Idem.
    Veel succes verder me je verdere leven& Studies;"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Damn, Je was een goede mod. Streng, maar rechtvaardig, kon tegen een grapje. :3 Je moet doen wat jou het beste lijkt. Jij ook veel plezier en veel geluk, maar ooit zal ik toch nog wel eens met je praten?

    Hush schreef:
    (...)
    Niet echt, het is nogal raar. Ow maar ik kan het nog wel hoor, mensen uitschelden maar ik kan me sinds kort prima inhouden.

    Ik ben trots op je hoor <3


    Bored.

    veeel succes met je studie. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou, veel succes met studeren!


    I live for the applause, you will die for it.

    Gheghe, mag ik dan nou je roze lucht?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    6000BRIEFJE schreef:
    Damn, Je was een goede mod. Streng, maar rechtvaardig, kon tegen een grapje. :3 Je moet doen wat jou het beste lijkt. Jij ook veel plezier en veel geluk, maar ooit zal ik toch nog wel eens met je praten?

    Ik weet niet of je me ooit nog zult spreken. Als je me niet op msn hebt, waarschijnlijk niet.

    -is van msn veranderd-


    Bored.

    Hush schreef:
    Gheghe, mag ik dan nou je roze lucht?

    Een heel klein beetje maar.
    -geeft roze lucht-


    Bored.

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je me ooit nog zult spreken. Als je me niet op msn hebt, waarschijnlijk niet.

    -is van msn veranderd-

    Damn. :'(
    Maar zeg nooit nooit (:

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    Een heel klein beetje maar.
    -geeft roze lucht-

    Wat gul van je,
    -Pakt roze lucht aan, geeft al het oranje lcht aan jou..-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Wat gul van je,
    -Pakt roze lucht aan, geeft al het oranje lcht aan jou..-

    Dank je <3
    -Propt oranje lucht in een luchtdichte kist en begraaft het 50 meter onder de grond-


    Bored.

    Dat vind ik nogal kut van je oO ik geef niet zomaar iets weg hoor. Buh. Geef het wel goed te eten anders geef ik je aan bij de luchtpolitie. En nu moet ik mijn laptop inleveren, good luck met je studie<3/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jammer, je was een goede mod voor zover ik weet. (:
    Veel succes met het studeren in ieder geval (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ah, wat jammer!
    Veel plezier tijdens het studeren :)