• Hello people.

    Ik stop met het moderator gebeuren. Wegens omstandigheden binnen het mod team kan en wil ik niet langer samenwerken met een aantal mods. Daar komt bij dat ik op kamers ga en ga studeren en dus erg weinig tijd zal hebben voor Quizlet. Minder dan ik al had.

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie inzet om Quizlet levend te houden en voor jullie steun, hoewel die soms ver te zoeken was.

    Enjoy Q.

    Liefs.


    Bored.

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    Haha, is het je niet opgevallen dat ik de laatste tijd vét weinig online was, dan? Ik bedoel, Quizlet is niet mijn leven en dat zal het nooit zijn. ><


    dat weet ik wel maar ik vond je hier altijd nogal vet goed passen =3


    We can only learn to love by loving.

    Hush schreef:
    Ow en daarbij, wil ik nog wel even zeggen dat het me spijt dat ik soms zo uh kut was. Nja,

    Nah, dat is al goed. Je bent de laatste tijd trouwens net zo rustig geworden ö


    Bored.

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    Nah, dat is al goed. Je bent de laatste tijd trouwens net zo rustig geworden ö

    Ik heb iets anders gevonden dan Q, voor mijn uh agressie? als dat is wat het was.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ik heb iets anders gevonden dan Q, voor mijn uh agressie? als dat is wat het was.

    Haha, dus je scheld nu andere mensen uit? En ja, die agressie bedoelde ik.


    Bored.

    Jamme, je was een goede mod. :')

    Succes met je studie, wat ga je precies doen?

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    Haha, dus je scheld nu andere mensen uit? En ja, die agressie bedoelde ik.

    Niet echt, het is nogal raar. Ow maar ik kan het nog wel hoor, mensen uitschelden maar ik kan me sinds kort prima inhouden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ubetinget schreef:
    Jamme, je was een goede mod. :')

    Succes met je studie, wat ga je precies doen?

    International Business and Languages, blijkbaar één van de zwaarste economische opleidingen >< Het is een economische opleidng die zich richt op zaken doen met het buitenland. Dus zo min mogelijk cijfertjes en zoveel mogelijk praten en andere culturen leren kennen. Maar ik heb er wel heel erg veel zin in <3


    Bored.

    Silhouettes schreef:
    Jammer, je was een goede mod voor zover ik weet. :'D
    Veel succes met het studeren, I guess. :'D

    jammer.
    maar veel succes en plezier met je studie. ;D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    International Business and Languages, blijkbaar één van de zwaarste economische opleidingen >< Het is een economische opleidng die zich richt op zaken doen met het buitenland. Dus zo min mogelijk cijfertjes en zoveel mogelijk praten en andere culturen leren kennen. Maar ik heb er wel heel erg veel zin in <3

    klinkt best wel cool :Y)
    -nog een keertje- succes daarmee ! =)

    Whipple schreef:
    (...)
    klinkt best wel cool :Y)
    -nog een keertje- succes daarmee ! =)

    Haha, is het ook. Werkweken naar Parijs, Madrid, Barcelona, Berlijn en Londen. Verplicht een half jaar stage in het buitenland, en dat kun je rekken tot twee jaar naar het buitenland <3

    Maar ... Ik moet wel complete presentaties in het Engels, Frans en Spaans kunnen houden x.x

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 20:41 ]


    Bored.

    MACRISTINE schreef:
    (...)
    Haha, is het ook. Werkweken naar Parijs, Madrid, Barcelona, Berlijn en Londen. Verplicht een half jaar stage in het buitenland, en dat kun je rekken tot twee jaar naar het buitenland <3

    Maar ... Ik moet wel complete presentaties in het Engels, Frans en Spaans kunnen houden x.x

    wooooooow... dat is echt vet (cool)!

    Veel succes op kot (K):D


    Moving on but never letting go

    Maar maar maar ö
    Ik ga je missen ..


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ParaBones schreef:
    Maar maar maar ö
    Ik ga je missen ..

    Ik jou ook ö


    Bored.