• Hello people.

    Ik stop met het moderator gebeuren. Wegens omstandigheden binnen het mod team kan en wil ik niet langer samenwerken met een aantal mods. Daar komt bij dat ik op kamers ga en ga studeren en dus erg weinig tijd zal hebben voor Quizlet. Minder dan ik al had.

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie inzet om Quizlet levend te houden en voor jullie steun, hoewel die soms ver te zoeken was.

    Enjoy Q.

    Liefs.


    Bored.

    LoveAndDeath schreef:
    jammer veel plezier met studeren verder :)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Zoals ik al eerder zei: Veel succes met je studies en gewoon alles, je was een goede mod in de tijd dat je er geweest bent. : )


    Tanya is de beste.

    aw zo jammer!
    nja veel succes met studeren ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Heel erg jammer dat je weg gaat,En natuurlijk wens ik je veel succes met je studies.

    Pliena schreef:
    Zoals ik al eerder zei: Veel succes met je studies en gewoon alles, je was een goede mod in de tijd dat je er geweest bent. : )

    same here (:

    Je was een goede mod (:
    Succes met je studie!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga je rode kleurtje missen. <3

    Ik kende je wel niet goed, maar ik wens je nog veel succes met het studeren & met je verdere leven.
    Blijf je dan nog gewoon actief soms op Q. ?


    A. ikmisje.

    Veel succes enzo~!
    Ik wens je het beste :Y)^^


    Slowly floating to the sky...

    Sunflower schreef:
    Ik kende je wel niet goed, maar ik wens je nog veel succes met het studeren & met je verdere leven.
    Blijf je dan nog gewoon actief soms op Q. ?

    Ik weet het niet. We'll see. Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik nog veel actief zal zijn. Als schrijfster sowieso niet meer.


    Bored.

    En voor dat ik het vergeet, lekker door blijven schrijven! - en af en toe eventjes wat van je laten horen (:

    6000BRIEFJE schreef:
    En voor dat ik het vergeet, lekker door blijven schrijven! - en af en toe eventjes wat van je laten horen (:

    Hahaha, lees het berichtje boven de jouwe. Ik schrijf niet meer.


    Bored.

    Nee joh, dat vind ik jammer man :\
    Ach, veel succes verder!


    ok

    Je wordt ouder... Alles veranderd...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kan me niet inbeelden dat iemand hier tot z'n 50ste op blijft... ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.