• Haii!
    Ik [SweetWishes] && mijn zus [Cookiex3] gaan een nieuwe Quiz beginnen maar daarvoor hebben we nog een paar rollen nodig. Hieronder zie je eerst een voorproefje van de Quiz die Cookiex3 heeft uigevonden en daaronder zie je de rollen.

    Dit verhaal gaat over 2 meisjes die op de 'straat' leven. Nou, niet echt op de straat maar ze zitten in een jeugdbende. 'The Black Bronx', hoe de jeugdbende heet heeft -al weten de meisjes het niet- een heel erg slechte invloed op hun. Maar als de meisjes na een tijd 4 jongens tegenkomen die hun van de straat willen helpen zeggen ze geen nee. Ze zijn namelijk smoor geworden op hun. Maar als X, de leider van 'The Black Bronx' dat te weten krijgt gaat het slecht aflopen. De meisjes zitten vast aan de bende en X kan doen wat hij wil met hun. Daarom willen de meisjes zo snel mogelijk weg want ze weten wat hun te wachten staat omdat ze met die jongens omgaan. Ze moeten kost wat kost uit de bende geraken. Samen met de 4 jongens proberen ze uit de klauwe van X en de bende te geraken. Zal het hun ooit lukken?[Die 4 zijn TH hea]

    En dan komen hier de rollen!

    *Vriendin Tom : BEZET [Sweetwishes]
    *Vriendin Bill : BEZET [Cookiex3]
    *Vriendin Gustav : BEZET [pUnkchick]
    *Vriendin Georg : BEZET [StylischMe]
    *Vriendin Andreas :
    *5 Bendeleden :
    -
    -
    -
    -
    -
    *2Drugsdealers :
    -
    -.

    Dit moeten we van je weten ;

    *Naam :
    *Leeftyd [InQuiz!] :
    *Karakter ;
    *Rol :
    *Likes :
    *Hates :
    *Plaatje :
    *Tekst voor bij de voorstelling [Vul die zelf in want wij doen het niet voor jou!] :

    Alvast bedankt!

    Oowjah, weet je een titel drop die maar gerust! En liefst een korte maar krachtige ;)

    xxx


    BERICHT :

    DE MENSE DIE IN DE BENDE WILLEN

    DIE BENDE IS EEN JEUGDBENDE EN NIET EEN BAND ZOALS TOKIO HOTEL HEA!

    Ja dat dacht ik ook al,, DOMME mensen xD

    srry,!!


    *He's the one.

    *Vriendin Tom : BEZET [Sweetwishes]

    *Vriendin Bill : BEZET [Cookiex3]

    *Vriendin Gustav : BEZET [pUnkchick]

    *Vriendin Georg : BEZET [StylischMe]

    *Vriendin Andreas : BEZET [DamnRose]

    *5 Bendeleden :

    -BEZET [ManDASIenTJj]

    -

    -

    -

    -

    *2Drugsdealers :

    - BEZET [MonkeyBall]

    -.


    ROLLEN DIE NOG VRIJ ZIJN :

    1 Drugsdealer
    -

    4 Bende-leden
    -
    -
    -
    -

    BERICHT :

    DE MENSE DIE IN DE BENDE WILLEN

    DIE BENDE IS EEN JEUGDBENDE EN NIET EEN BAND ZOALS TOKIO HOTEL HEA!


    SCHIIIIJTT LEUK TOCH :P nouja id acht dat er band stond maar SCHIJT een bende is ook leuk lekker REBELS hou ik wel van :P

    xx

    Johww, ik wil wel bendelid zijn (cool)

    Naam: Robyn
    Leeftijdinquiz: 15
    karakter: Speels, Hyper, overschat zichzelf, heethoofd, wildebras, kan ook heel lief zijn. doet aan Kung Fúúú (mt dank aan kung fu panda -> J'ai une obsession (ofzo))
    Rol:Bendelid ^^
    likes: Muziek, ruigheid, lol maken
    hates: Nerdo's en sukkeltjes, Braafheid, vies eten.
    plaatje: http://www.youtube.com/user/HollYWooDDiamonds
    [je moet zelf het plaatje maar opslaan, compo doet gek]
    tekst: Heei Heeii, ben Robyn, net 15 geworden ^^ en ik heb een ratje, hij heet punkie en hij is altijd bij mij. Mijn ouders zijn heel vaak weg op zakenreis dus heb ik alle tijd voor mijzelf, maar eigenlijk voor de Black Broncx
    en dat je het even weet, de Bende is gewoon Thá Bómmbb. en ik ben misschien jong, 15, maar daar doe ik echt niet voor onder ja! whooww, en durf eens te gaan schelden voor dwerg en kleintje, vechten? vechten? neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleen! ^^ mwuhahaha


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Hey ik vraag me, af wnr komt deze serie,,???


    *He's the one.

    Kan ik mss een drugsdealer zijn en in de jeugdbende zitten??


    Only losers can act the way you do

    *Naam : Emilie

    *Leeftyd [InQuiz!] : 17

    *Karakter ; Soms ego, soms grote mond, lief, behulpzaam, humoristich, kan voor zich zelf opkomen, heeft altijd wel een woordje klaar

    *Rol : bendelid of drugsdealer! (misschien allebei en dat de andere bendeleden mij dan van de drugs afhelpen ofzo??)

    *Likes : Muziek, (drugs), grafitti spuiten, Fun hebben, skateboarden

    *Hates : klasieke muziek, onbekladde muren, Nerd's, iemand die saai is!

    *Plaatje : http://i119.photobucket.com/albums/o129/rikuu_uchiha/emo%20pics/girls/emo-hair-1.jpg

    *Tekst voor bij de voorstelling [Vul die zelf in want wij doen het niet voor jou!] :

    Yo mensen! Ik ben Emilie! Ik ben 17 jaartjes jong en (ben verslaafd aan drugs). Ik zit in een bende genaamd 'The Black Bronx'. (Ik ben drugsdealer maar ik wil stoppen! Ik zit namelijk in dat milieu en als ik stop dan gebeuren er vreselijke dingen met mij!!) Ik hou van muziek en kan als de beste skateboarden!! Ego niet?? Pech!! Naast mijn ego heb ik soms een grote mond! Ik ben niet zo een kreng dat alleen maar onbeleefd is hoor!! Ik ben best lief, aardig, behulpzaam en zacht!! Ik zeg wat ik wil en daarmee uit! Ik moet gaan! Ik moet de oude brug nog gaan bekladden met grafitti!

    Seeya!!


    Only losers can act the way you do

    *Naam : kimmy

    *Leeftyd [InQuiz!] : 17

    *Karakter ; aardig , verstandig, zorgzaam, altijd malkig maar kan ook sirius zijn

    *Rol : andreas vriendin

    *Likes : shopen en dansen

    *Hates : huppelkutjes, mensen die zigzel geweldig vinden

    *Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=47972

    *Tekst voor bij de voorstelling [Vul die zelf in want wij doen het niet voor jou!] :
    hoi ik ben kimmy de maaste zeggen kim ik ben 17 jaar en mijn hobby's zijn dansen en shoppen ik hang ook graag met me vrienden rond ik ben de vriendin van andreas en ben er erg blij mee ik zou hem niet kwijt willlen

    vriendin andreas


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    *Naam : demi

    *Leeftyd [InQuiz!] : 16

    *Karakter ; lief en eigenwijs

    *Rol : vriendin andreas

    *Likes : shoppe en leuke dingen doen met vriendinne

    *Hates : huppelkutjes die menen zich te veel

    *Plaatje :

    *Tekst voor bij de voorstelling [Vul die zelf in want wij doen het niet voor jou!]

    haij ik ben demi ik leef al 16 jaartjes op de aarde
    ik hou van shoppe en leuke dingen doen met men vriendinne ik ben lief maar kan ook soms eigenwijs zijn men stylle is emo voor de rest heb ikl niks meer te vertellen over mezelf

    Xx demi


    de foto


    http://buzznet-63.vo.llnwd.net/assets/users16/kikikannibal/default/Kiki_kannibal_Yellow_diamond-_topaz--large-msg-119561615507.jpg:P:P


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    *Naam : Kim
    *Leeftyd [InQuiz!] : 17 (Jij mag het aanpassen)
    *Karakter ; Bitchy,Koppig,Brutaal,eigenwijs
    *Rol : Drugs Dealster (Lowl)
    *Likes : Oorlog,Haat,Uiterlyk,Sporten
    *Hates : Vrede,Liefde,Players
    *Plaatje : http://icons.iconator.com/773/ICONATOR_3e069b7d1cb05eb8ce7961415e0dd969.jpg
    *Tekst voor bij de voorstelling [Vul die zelf in want wij doen het niet voor jou!] :
    Hoi ik ben Kim en 17 jaar oud. Ik maak niet snel vrienden maar als we het zijn doe ik wel aardig,Ik doe alleen aardig tegen mensen die ik ken en familie.