• ik las dit op 1 of andere site :p

    : Iedereen denkt altijd dat Bill zo'n schatje en engeltje is (ikzelf dacht het ook ik geef toe :p) maar nu vond ik toevallig een interview uit het duitse magazine 'Bravo' en ik zal enkele vragen voor jullie vertalen en de andwoorden die Bill gaf zijn erg eerlijk en had ik niet van hem verwacht maar het is best grappig en het bewijst dat Bill ook maar een mens is zoals ons ok enjoy:
    1. Zijn jullie zondeloos of hebben jullie wel eens iets op te biechten? Bill: Wij zijn zeker geen engeltjes en niemand is perfect dus ook wij zijn wel eens stout.
    2. Biecht maar op wat is de grootste zonde wat je gemaakt hebt? Bill: Ik ging vroeger eens met vrienden eten in een restourant maar we hadden niet eens geld bij en toen de ober kwam om af te rekenen zijn we naar de toiletten gerent en ontsnapt!
    3. Heb je ooit al eens gevochten? Bill: Op school had ik vroeger eens gevochten met een jongen en het was niet mooi om te zien hij had een tand uit. Gustav: Bill en ik hebben ook eens gevochten het was voor te spelen maar werd best wel serieus en toen schreeuwde Bill heel hard 'GENOEG' haha
    4. Drink je alcohol? Bill: Ja ik moet toegeven van wel maar alleen tijdens gelegenheden.
    5. Heb je ooit naar vieze films gekeken? Bill: *lacht* ja een jongen die zegt dat hij het nog niet heeft gedaan liegt.. er stonden er een paar op de computer van mij en Tom vroeger! die van Paris hilton en Pamela Anderson waren wel goed.

    Boys will be boys :)

    ghehehe,,

    Bill toch (A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik hou van stoute jongens (dance) ok srry moest er effe uit

    WHII die vn Paris Hilton&Pamela Anderson..
    LOL XD

    ik had ook een verhaal gehoord dat TH een hotelkamer aan het slopen was en dat ze toen uit het hotel geschopt ware en nooit meer terug mogten komen en dat ze toen voor de grap nog een keer gillend naar binne waren gerent:O!!!zooooo grappig!!!
    dat van da restaurant en die plee's was egt lollig maar hoe kunne ze nou naar Paris Hilton kijken zonder kotsent naar de plee te renne en door het raampje te ontsnappen???


    take me away

    boys will be boys...XD
    't ziet er e sgatjeuh uit,majah,soms is wie het er het liefst uitziet die het stouts is...:D
    :$ ge mo nu ni al nar mij kijken:$ XD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Lowl

    Ik vind hem nog steed schattig, en schijt dat hij wat 'stoute' dingen doet. Doe wij toch ook?! (A) En hij is ook maar een mens... <333
    ICH LIEBE BILL FÜR IMMER!


    Tears are crashing out of my eyes

    ik had ook een verhaal gehoord dat TH een hotelkamer aan het slopen was en dat ze toen uit het hotel geschopt ware en nooit meer terug mogten komen en dat ze toen voor de grap nog een keer gillend naar binne waren gerent:O!!!zooooo grappig!!!
    dat van da restaurant en die plee's was egt lollig maar hoe kunne ze nou naar Paris Hilton kijken zonder kotsent naar de plee te renne en door het raampje te ontsnappen???

    Omdat paris zich hoogswaarschijnlijk aan het vingeren was! x'D En tjha jongens houden daar van hea...! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Had ik al gelezen.
    Ik kijk iedere dag wel 3x om te kijken of er nieuws is(op billkaulitz.startspot.be)


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    Dat interview kende ik al, maaar t blijft goed:P


    I want my bloody cheese now!^^

    Ojee. Nu zit ik met de slappe lach .XD Wie onsnapt er nu via de wc .? X)


    It even took me by surprise

    GnaGna...

    Dat wist ik al x'D


    don't Worry...Be gay.

    Wist ik al x3

    x'D


    007