• ik las dit op 1 of andere site :p

    : Iedereen denkt altijd dat Bill zo'n schatje en engeltje is (ikzelf dacht het ook ik geef toe :p) maar nu vond ik toevallig een interview uit het duitse magazine 'Bravo' en ik zal enkele vragen voor jullie vertalen en de andwoorden die Bill gaf zijn erg eerlijk en had ik niet van hem verwacht maar het is best grappig en het bewijst dat Bill ook maar een mens is zoals ons ok enjoy:
    1. Zijn jullie zondeloos of hebben jullie wel eens iets op te biechten? Bill: Wij zijn zeker geen engeltjes en niemand is perfect dus ook wij zijn wel eens stout.
    2. Biecht maar op wat is de grootste zonde wat je gemaakt hebt? Bill: Ik ging vroeger eens met vrienden eten in een restourant maar we hadden niet eens geld bij en toen de ober kwam om af te rekenen zijn we naar de toiletten gerent en ontsnapt!
    3. Heb je ooit al eens gevochten? Bill: Op school had ik vroeger eens gevochten met een jongen en het was niet mooi om te zien hij had een tand uit. Gustav: Bill en ik hebben ook eens gevochten het was voor te spelen maar werd best wel serieus en toen schreeuwde Bill heel hard 'GENOEG' haha
    4. Drink je alcohol? Bill: Ja ik moet toegeven van wel maar alleen tijdens gelegenheden.
    5. Heb je ooit naar vieze films gekeken? Bill: *lacht* ja een jongen die zegt dat hij het nog niet heeft gedaan liegt.. er stonden er een paar op de computer van mij en Tom vroeger! die van Paris hilton en Pamela Anderson waren wel goed.

    Boys will be boys :)

    haha lolz!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    So super Lol,, wel stoute jongentjes hoor,, foeifoei je mag geen vieze filmpjes kijk bill xDxD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Is het gak asl ik dat allemaal al weet? XD
    (en nog een hoooooop mer ;))

    Tom was BTW ook geen lievertje o.o xD

    Dacht je dan dat Bill een abnormaal wezen is? o.0
    Tuurlijk is hij net zoals iedereen. Het is niet omdat je beroemd bent fzeu, dat je niets verkeerd hebt gedaan..

    hahaa xD
    ma ik wist da al!:p
    Behalve van die toiletten!:P
    x

    whahaah stoute jonges :P whahah duhhh dacht ik wel ;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    eigelijk is da ni echt zo iets heel nieuws hea?

    Kapot lache xD

    Ik snap Bill niet..Wie The hell kijkt naar Paris Hilton? Ik had dit al eens gelezen maar het blijft grappig.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    het blijven jongensxD
    dus niet egt een verassing;)


    I am an idiot, I move.

    STOUT GROM HAHAHA LKKRDING!!!!!!!!!! (duivel) xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    whahaxD

    xD agh, ik is en blijven jongens
    maar toch blijf ik hem zoooo cute vinden (A)


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    super interview!!


    Let me be me...