• Hallo lieve users,

    Sinds vandaag is er een nieuwe regel. Deze luid:

    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.

    Dit staat nu bij de forumregels.
    Als je een topic maakt namens een user met een forumban, dan krijg je een waarschuwing. De user met de forumban ook.
    Dat geld vanaf nu.

    Liefs, de mods.

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    Je merkt er niets van als je je gewoon aan de regels houd. Dit is een verduidelijking van wat niet mag na een ban. En het is niet zo dan bans elke dag worden uitgedeeld...

    Ik ben het met je eens, maar al die negatieve reacties erop vind ik gewoo, overdreven (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Krullie schreef:
    (...)
    Wij vinden dat dus niet kunnen, die user met forumban heeft het er zelf naar gemaakt dat hij/zij nu een forumban heeft. Dan moet hij/zij daar alle gevolgen van dragen, die 2 dagen.
    Je hebt dan geen recht om van het forum gebruik te maken, dus ook niet via een ander.


    wel mee eens ^^
    je hebt niet voor niks een forumban wat dat betreft.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Rickjuh schreef:
    Ik vind het altijd zo leuk dat er zoveel mensen zich van zoiets aantrekken.
    Anyways, ja ik ben goed, en geweldig.
    Dus, ja ik ben mega.
    En nu allemaal stil*kuch* On-topic en rustig jullie mening geven, en geen prive ban verhalen, anders komen de waarschuwingen uit de kast.
    Dank u wel!



    What the...
    wat bedoel je met dit En nu allemaal stil*kuch* On-topic en rustig jullie mening geven, en geen prive ban verhalen

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 17:49 ]


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    FACK schreef:
    Het word steeds erger en saaier.


    En dan vragen ze zich af waarom er steeds meer leden Quizlet verlaten, ik ga denk ik over dat verlaten ook een nadenken want... het word hier veel te streng, vroeger (ik had daarvoor hier al eens een account) kon je van alles doen en was het hier leuk, maar nu is het hier te streng aan het wordne , Te streng= saai aan het worden, ik kom hier enkel nog op om mijn story verder te zetten. Voor de rest niets meer. Want voor het forum worden ze te streng met al die nieuwe regels!


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    Guys, opbokken of blijven.
    Maar zeiken en dreigen met weggaan heeft geen zin?

    Mening geven, sure.
    Maar doe dat dan met enige ondersteuning? Dankje

    Philadelphia schreef:
    (...)
    Ik ben het met je eens, maar al die negatieve reacties erop vind ik gewoo, overdreven (:

    Ajoh, t zijn gewoon users die een reden zoeken om quizlet te verlaten. Of een reden om te gaan zeiken.
    (:

    Eigenlijk vind ik dat echt nérgens op slaan, als ik eerlijk mag zijn. Neem misschien al onze vrijheid af, zo wordt het hier inderdaad nog strenger. Maar wíj zullen ons er maar bij neerleggen zeker, regels zijn regels ._.

    Conspiracy schreef:
    Eigenlijk vind ik dat echt nérgens op slaan, als ik eerlijk mag zijn. Neem misschien al onze vrijheid af, zo wordt het hier inderdaad nog strenger. Maar wíj zullen ons er maar bij neerleggen zeker, regels zijn regels ._.

    Like, when was the last time dat jij een topic maakte voor een gebande user?

    Like, noooit? We sloten ze toch altijd al, het stond alleen nog niet in de regels.
    Nu wel, care?

    Cherished schreef:
    (...)
    Like, when was the last time dat jij een topic maakte voor een gebande user?

    Like, noooit? We sloten ze toch altijd al, het stond alleen nog niet in de regels.
    Nu wel, care?

    Hé chill, ik zeg gewoon dat ik 't nergens op vind slaan, moet je dan meteen zo bijten? Damn.

    ik kan er mee leven :)

    xMelodic schreef:
    Oké (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    uh oke?


    -

    Krullie schreef:
    (...)
    Wij vinden dat dus niet kunnen, die user met forumban heeft het er zelf naar gemaakt dat hij/zij nu een forumban heeft. Dan moet hij/zij daar alle gevolgen van dragen, die 2 dagen.
    Je hebt dan geen recht om van het forum gebruik te maken, dus ook niet via een ander.
    Idd. Je bent niet voor niets geband, dus het is onlogisch dat je dan wel iemand anders zou mogen vragen een topic voor je te maken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    duidelijk :]


    i need you like a heart needs a beat.

    Chill schreef:
    De regel trekt op niks!
    Morgen is de nieuwe regel; Je mag niets meer doen hier behalve verhalen maken, PUNT!

    of mogen we niets meer doen Ö
    alleen met alles eens zijn ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)