• Hallo lieve users,

    Sinds vandaag is er een nieuwe regel. Deze luid:

    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.

    Dit staat nu bij de forumregels.
    Als je een topic maakt namens een user met een forumban, dan krijg je een waarschuwing. De user met de forumban ook.
    Dat geld vanaf nu.

    Liefs, de mods.

    Hush schreef:
    (...)
    Indeed, en wat wil je doen aan die stories, heb je enkel idee hoeveel stories hier op Q staan van permanent gebande leden? En kom je daar ooit achter uh nee?


    Inderdaad, er staat dan niet bij dat het ván die user met een forumban komt, dus deze regel is, sorry, bullshit ;x
    Effect gaat het écht niet hebben. x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vindt deze regel terecht TENZIJ hij/zij om een domme reden een forum ban heeft.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hush schreef:
    (...)
    Indeed, en wat wil je doen aan die stories, heb je enkel idee hoeveel stories hier op Q staan van permanent gebande leden? En kom je daar ooit achter uh nee?

    wij hebben zo onze trucjes.

    Iemand krijgt een straf/ban omdat deze het verdiend. Het is oneerlijk tegenover de mensen die wél netjes hun straf uitzitten, wat heeft de ban voor nut als diegene nog steeds op het forum kan, zij het via een ander persoon? Een ban houd in dat je voor een aantal dagen niet meer op het forum/de website welkom bent.

    Dus ja, het is een overbodige regel; dit zou allang duidelijk moeten zijn. Zie het als een geheugensteuntje, er verandert eigenlijk niets behalve dat dit nu on de officiële regels opgenomen is.


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    wij hebben zo onze trucjes.

    Iemand krijgt een straf/ban omdat deze het verdiend. Het is oneerlijk tegenover de mensen die wél netjes hun straf uitzitten, wat heeft de ban voor nut als diegene nog steeds op het forum kan, zij het via een ander persoon? Een ban houd in dat je voor een aantal dagen niet meer op het forum/de website welkom bent.

    Dus ja, het is een overbodige regel; dit zou allang duidelijk moeten zijn. Zie het als een geheugensteuntje, er verandert eigenlijk niets behalve dat dit nu on de officiële regels opgenomen is.

    Dus jij denkt te kunnen zien als ik een story op mijn profiel heb staan dat hij niet van mij is? Dat is knap oO

    En geef mij ook een forumban dan, want hee op dat andere account heb ik ook een forumban, dus als het ware zit ik nou hierop om op het forum te kunnen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    wij hebben zo onze trucjes.

    Iemand krijgt een straf/ban omdat deze het verdiend. Het is oneerlijk tegenover de mensen die wél netjes hun straf uitzitten, wat heeft de ban voor nut als diegene nog steeds op het forum kan, zij het via een ander persoon? Een ban houd in dat je voor een aantal dagen niet meer op het forum/de website welkom bent.

    Dus ja, het is een overbodige regel; dit zou allang duidelijk moeten zijn. Zie het als een geheugensteuntje, er verandert eigenlijk niets behalve dat dit nu on de officiële regels opgenomen is.

    Ik zou eerder er op gaan letten of de bans wel terechht zijn wand dat is lang niet altijd zo! En dan is het logies dat mensen het via een ander doen,omdat hen onrecht is aangedaan!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    wij hebben zo onze trucjes.

    Iemand krijgt een straf/ban omdat deze het verdiend. Het is oneerlijk tegenover de mensen die wél netjes hun straf uitzitten, wat heeft de ban voor nut als diegene nog steeds op het forum kan, zij het via een ander persoon? Een ban houd in dat je voor een aantal dagen niet meer op het forum/de website welkom bent.

    Dus ja, het is een overbodige regel; dit zou allang duidelijk moeten zijn. Zie het als een geheugensteuntje, er verandert eigenlijk niets behalve dat dit nu on de officiële regels opgenomen is.


    Die persoon zit dan toch niet zelf op het forum en ziet toch niet wat het gebeurt op het forum?
    het is nog altijd de user van dat account dat het op het forum plaatst dat op het forum zit, en niet die gebande user heur x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ik zou eerder er op gaan letten of de bans wel terechht zijn wand dat is lang niet altijd zo! En dan is het logies dat mensen het via een ander doen,omdat hen onrecht is aangedaan!

    als degene het niet eens is met de forumban kan diegene naar de desbetreffende mod/andere mod/bemiddelaar.

    Op een ban negeren staat ook een straf.


    BAM!

    Ik wist niet eens dat er een forumban bestaat. Hoe kun je dat eigenlijk krijgen?

    Kickson schreef:
    Ik wist niet eens dat er een forumban bestaat. Hoe kun je dat eigenlijk krijgen?

    door ons zo pissig te maken dat we je hier niet meer willen hebben :@

    neuh just kidding. Door bijv. heel veel te spammen, ruzie te maken enz. Dit is overigens niet bij de eerste keer, maar bijv. als je al 2 waarschuwingen hebt gehad en nog steeds vrolijk doorgaat.


    BAM!

    maar als je forumban hebt,blijft dat voor altijd of voor een bepaalde tijd?


    Imperfection Is Beautiful

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    als degene het niet eens is met de forumban kan diegene naar de desbetreffende mod/andere mod/bemiddelaar.

    Op een ban negeren staat ook een straf.

    Dat gaat niet als die desbetreffebde mod je heeft geband(dat je geen pb ofzo meer naar hem-haar kan sueren).En andere mods werkt ook niet,geloof me.MOds worden namelijk voorgetrokken door anderte mods.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Hush schreef:
    (...)
    Dus jij denkt te kunnen zien als ik een story op mijn profiel heb staan dat hij niet van mij is? Dat is knap oO

    En geef mij ook een forumban dan, want hee op dat andere account heb ik ook een forumban, dus als het ware zit ik nou hierop om op het forum te kunnen?


    die ban was voor Nicol niet voor jou...


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    die ban was voor Nicol niet voor jou...

    Maar dat is ook mijn account dus nou kan ik op dat account niet op her forum --' Dus daar ben ik het helemaal neit mee eens!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Shikari schreef:
    maar als je forumban hebt,blijft dat voor altijd of voor een bepaalde tijd?

    een forumban is voor 48 uur. 2 dagen dus.

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    door ons zo pissig te maken dat we je hier niet meer willen hebben :@

    neuh just kidding. Door bijv. heel veel te spammen, ruzie te maken enz. Dit is overigens niet bij de eerste keer, maar bijv. als je al 2 waarschuwingen hebt gehad en nog steeds vrolijk doorgaat.

    En dat kopt ook niet ik kreeg geen eens 1 waaecshuwing voordat ik die ban kreeg.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥