• Hallo lieve users,

    Sinds vandaag is er een nieuwe regel. Deze luid:

    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.

    Dit staat nu bij de forumregels.
    Als je een topic maakt namens een user met een forumban, dan krijg je een waarschuwing. De user met de forumban ook.
    Dat geld vanaf nu.

    Liefs, de mods.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat gaat niet als die desbetreffebde mod je heeft geband(dat je geen pb ofzo meer naar hem-haar kan sueren).En andere mods werkt ook niet,geloof me.MOds worden namelijk voorgetrokken door anderte mods.

    Reden numero uno waarom we bemiddelaars hebben, maar die zijn volgens mij allemaal op vakantie.
    We gaan een beetje offtopic. Als je dit nog opgelost wil hebben kun je me wel PBen zal ik even kijken wat ik kan doen...


    BAM!

    Oké, dan weten we jullie privé ban verhalen ook weer!
    Ga nu nou maar weer rustig quizletten, het is maar een wereld.. Ga anders maar even buiten spelen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Oké, dan weten we jullie privé ban verhalen ook weer!
    Ga nu nou maar weer rustig quizletten, het is maar een wereld.. Ga anders maar even buiten spelen.

    rickjuh heeft gesproken (nerd)

    -ps. Ik speel niet buiten :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Rickjuh schreef:
    Oké, dan weten we jullie privé ban verhalen ook weer!
    Ga nu nou maar weer rustig quizletten, het is maar een wereld.. Ga anders maar even buiten spelen.


    Als het maar een wereld is, vind ik dat die serieus streng begint te worden met regels dat geen ene shit gaan helpen. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    Als het maar een wereld is, vind ik dat die serieus streng begint te worden met regels dat geen ene shit gaan helpen. (':


    Dat is heel makkelijk ^^
    Dan zet je je pc uit, ga je naar buiten naar je vriendinnetjes, ijsje halen.
    En kom je terug, en als je het dan nog niet leuk vind, dan typ je gewoon geen quizlet.nl meer in =D
    Het is best makkelijk als je erover nadenkt. :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat is heel makkelijk ^^
    Dan zet je je pc uit, ga je naar buiten naar je vriendinnetjes, ijsje halen.
    En kom je terug, en als je het dan nog niet leuk vind, dan typ je gewoon geen quizlet.nl meer in =D
    Het is best makkelijk als je erover nadenkt. :Y)


    Het is best..onzin, als je erover nadenkt.
    Nou ja :'D Ik heb geen 'vriendjes' op Quizlet zitten met een forumban or what so ever..
    Én, ik denk er niet aan om mijn pc uit te zetten, naar buiten te gaan naar mijn 'vriendinnetjes' en een ijsje te gaan halen..want dan moet ik te ver fietsen en ik speel niet buiten..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat is heel makkelijk ^^
    Dan zet je je pc uit, ga je naar buiten naar je vriendinnetjes, ijsje halen.
    En kom je terug, en als je het dan nog niet leuk vind, dan typ je gewoon geen quizlet.nl meer in =D
    Het is best makkelijk als je erover nadenkt. :Y)

    Doe alsjeblief niet zo dom!We mogen kenelijk hier nbiet eens meet onze meing/verhaal kwijt.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Lees deze regel gewoon. Neem hem in je op en ga er niet op in. Deze regel is er nu eenmaal en hij gaat niet weg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Doe alsjeblief niet zo dom!We mogen kenelijk hier nbiet eens meet onze meing/verhaal kwijt.


    Dat mag altijd, maar breng het dan niet op een uitdagende "wij zijn tegen de mod en ik ben goed" manier.
    Maar doe het even normaal.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat mag altijd, maar breng het dan niet op een uitdagende "wij zijn tegen de mod en ik ben goed" manier.
    Maar doe het even normaal.


    Doen we toch niet?
    We zeggen enkel dat we deze regel een beetje overdreven en onnuttig vinden omdat het toch niets gaat uithalen, zoals ik al eerder zei, als ze er niet bij vermelden dat het van die gebande user komt, komen jullie er ook nooit achter..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat mag altijd, maar breng het dan niet op een uitdagende "wij zijn tegen de mod en ik ben goed" manier.
    Maar doe het even normaal.

    Waarom doe jij dan. 'Ik ben een mod, dus ik ben goed.' ? Sorry die moest even. :X


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Waarom doe jij dan. 'Ik ben een mod, dus ik ben goed.' ? Sorry die moest even. :X

    Ivy, jij rebel! (cat)

    Ik vind het altijd zo leuk dat er zoveel mensen zich van zoiets aantrekken.
    Anyways, ja ik ben goed, en geweldig.
    Dus, ja ik ben mega.
    En nu allemaal stil*kuch* On-topic en rustig jullie mening geven, en geen prive ban verhalen, anders komen de waarschuwingen uit de kast.
    Dank u wel!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 16:41 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat mag altijd, maar breng het dan niet op een uitdagende "wij zijn tegen de mod en ik ben goed" manier.
    Maar doe het even normaal.

    Kennerlijk niet want jij en andere mods beginnen steets hartsikke dom te reageren als wij iets zeggen(en sorry,ik kan er niks aan doen het zijn mods). En we zeggen jhet normaal,er word alleen niet normaal op gereageert.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Rickjuh schreef:
    Ik vind het altijd zo leuk dat er zoveel mensen zich van zoiets aantrekken.
    Anyways, ja ik ben goed, en geweldig.
    Dus, ja ik ben mega.
    En nu allemaal stil*kuch* On-topic en rustig jullie mening geven, en geen prive ban verhalen, anders komen de waarschuwingen uit de kast.
    Dank u wel!

    Serieus, nu ben ik bang. :8