• Hallo lieve users,

    Sinds vandaag is er een nieuwe regel. Deze luid:

    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.

    Dit staat nu bij de forumregels.
    Als je een topic maakt namens een user met een forumban, dan krijg je een waarschuwing. De user met de forumban ook.
    Dat geld vanaf nu.

    Liefs, de mods.

    PRONTO ONTOPICHEID

    ELK BERICHT DAT NU OFFTOPIC IS ZAL WORDEN VERWIJDERT; HEB JE NOG STEEDS PROBLEMEN DAT PB JE ME MAAR, DEZE ONNODIGE DISCUSSIES HIER ZIJN NU OVER


    BAM!

    Kijk, ik snap wel dat deze regel er nu komt. Als je een forumban hebt, zal hij meestel wel verdiend zijn ook, dus moet je je tijd maar uitzitten. Dat is nu ook geen wereldramp. Maar eigenlijk dacht ik dat dit al lang bij de regels stond, aangezien het best wel logisch is. :')

    Kan ik mee leven (:


    You're a star in heaven.

    Krullie schreef:
    (...)
    een forumban is voor 48 uur. 2 dagen dus.
    oh ok (:


    Imperfection Is Beautiful

    Ik snap het eiggelijk niet zo goed O.O
    dus als iemand een forumban heeft mag degene niet aan iemand anders vrage om een topic te maken? o.O


    Magic never ends.

    DropKick schreef:
    Ik snap het eiggelijk niet zo goed O.O
    dus als iemand een forumban heeft mag degene niet aan iemand anders vrage om een topic te maken? o.O

    Precies.
    Bijvoorbeeld een rollentopic.
    '... heeft een forumban dus ik plaats dit even voor haar'
    het verhaal
    de rollen..

    enzo :)

    maximaal 48 uur later kan ze het topic zelf maken.

    DropKick schreef:
    Ik snap het eiggelijk niet zo goed O.O
    dus als iemand een forumban heeft mag degene niet aan iemand anders vrage om een topic te maken? o.O

    Inderdaad. Wanneer iemand een forumban krijgt, mag deze persoon dus niet aan iemand anders vragen een topic aan te maken voor hem/haar.

    De regel trekt op niks!
    Morgen is de nieuwe regel; Je mag niets meer doen hier behalve verhalen maken, PUNT!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het word steeds erger en saaier.


    when words fail, music speaks.

    Agony schreef:
    (...)
    Inderdaad. Wanneer iemand een forumban krijgt, mag deze persoon dus niet aan iemand anders vragen een topic aan te maken voor hem/haar.

    maar als degene dat wel vraagt aan een andere en die persoon doet dat hoe gaan jullie daar dan achter kome als ik vrage mag O.O


    Magic never ends.

    Oh my god en dit alles om een domme regel waarvan we toch niks zullen merken. Jezus. Tolerantie? Ooit al van gehoord? Ik vind het best een goede regel. Niemand wordt hiermee toch onnodig gestraft?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 17:00 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    SleepingSun schreef:
    Niet altijd,soms is die ban onnozel en oneerlijk

    Ja,soms zijn die bans behoorlijk overdreven.

    Philadelphia schreef:
    Oh my god en dit alles om een domme regel waarvan we toch niks zullen merken. Jezus. Tolerantie? Ooit al van gehoord? Ik vind het best een goede regel. Niemand wordt hiermee toch onnodig gestraft?

    Je merkt er niets van als je je gewoon aan de regels houd. Dit is een verduidelijking van wat niet mag na een ban. En het is niet zo dan bans elke dag worden uitgedeeld...


    BAM!

    Eigenlijk is het best logisch. Vreemd dat ik hier nog niet aan gedacht ben. But yeah...


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind het wel slim opzich. hadden ze zich maar moeten gedragen.