• Hallo lieve users,

    Sinds vandaag is er een nieuwe regel. Deze luid:

    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.

    Dit staat nu bij de forumregels.
    Als je een topic maakt namens een user met een forumban, dan krijg je een waarschuwing. De user met de forumban ook.
    Dat geld vanaf nu.

    Liefs, de mods.

    ok.


    ok

    Like dûh??xD
    Njhaa logisch toch dat dat niet mag.
    Naja pech voor hen die er problemen mee hebben, ik vind het prima


    Why don't you break my heart

    Oki (cat)


    I am an idiot, I move.

    Okidoki (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Geez, doe normaal ofzo. Like, de mods doen hun best om de boel hier op orde te houden aangezien het sommige mensen geen fuck boeit of ze het verpesten voor de anderen, mensen die lopen te zeuren moeten zelf maar eens hun best gaan doen en dan al dat gezeik over zich heen krijgen. Hun maken de regels, deal with it of zoek een andere site.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    BananaBunny schreef:
    (...)
    of mogen we niets meer doen Ö
    alleen met alles eens zijn ><

    waarom zit je jezelf op een ander acc te quoten? :')

    ok, begrepen. :')


    A. ikmisje.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Hé chill, ik zeg gewoon dat ik 't nergens op vind slaan, moet je dan meteen zo bijten? Damn.

    Nee sorry, maar ik vind het gewoon nergens op slaan dat jij het zo nergens op vind slaan.
    If you know what I mean.

    Hoe bedoel je? Ik snap het niet
    Van dat account enal...
    Wat als de user, een nieuw account maakt?
    Kan die dan met dat nieuw account op het forum?

    Of niet...?

    Zo niet, hoe kun je dan zien...Dat het dezelfde persoon is, met 2 verschillende accounts?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    xDREIST schreef:
    Oke, daar kan ik wel mee leven x.x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben er wel mee eens. Het zijn maar twee dagen. Dan kunnen de gebande rustig de tijd nemen om nieuwe topics te bedenken. Zie het als een korte vakantie?
    En ik snap niet waarom mensen het hier steeds strenger vinden? Het is maar een simpel regeltje... [/mening]


    Slowly floating to the sky...

    Die regel vind ik echt nérgens op slaan. ><

    Enneuh.. ik heb nu toch geen waarschuwing omdat ik dat ene topic voor Nicol maakte? (cat)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 9:42 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Clumsy schreef:
    Hoe bedoel je? Ik snap het niet
    Van dat account enal...
    Wat als de user, een nieuw account maakt?
    Kan die dan met dat nieuw account op het forum?

    Of niet...?

    Zo niet, hoe kun je dan zien...Dat het dezelfde persoon is, met 2 verschillende accounts?

    Jah, dat kan. Maar dan krijgt dat account ook een forumban. Je mag tijdens een forumban helemaal niet meer op het forum, ook niet via een ander account of via een ander persoon.
    Wij hebben zo onze trucjes om dat te kunnen achterhalen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Devotion schreef:
    Die regel vind ik echt nérgens op slaan. ><

    Enneuh.. ik heb nu toch geen waarschuwing omdat ik dat ene topic voor Nicol maakte? (cat)

    Nee, omdat die regel op dat tijdstip nog niet bij de forumregels stond.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nee sorry, maar ik vind het gewoon nergens op slaan dat jij het zo nergens op vind slaan.
    If you know what I mean.

    I know what you mean, maar toch vind ik 't nergens, of toch op weinig slaan. Ookal héb ik nog nooit of toch weinig, niet dat ik weet, een topic voor een gebande user geopend. Na ach, ik leg me er wel bij neer dat 't vanaf nu zo is.