• Ontstaan in het offtopic, topic. 8D
    Titel zegt genoeg?
    VB:
    :9~
    is op pauze gezet toen hij aan het kwijlen was. Hij keek namelijk naar de kont van zijn oma.


    Waarschuwing; je kan hier ontzettend melig van worden.

    (baby) zal ook nooit volwassen worden


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (nerd) showt nieuwe bril


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (H) een harteloos ding


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (cat) heeft te weinig snorharen, de gemiddelde kat heeft er meer


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    :9~ een creep die je blijft aanstaren en gwn op je geilt


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (hoera)Zijn voetbal Team heeft gewonnen


    RIP Michael Jackson King of Pop

    :Y)
    de poorten werden bestormt want de boeren vroegen om.....Bolletje... Nu extra lekker en magerder... het ligt nu in de schappen

    xD mijne is tievus lang xD

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 2:57 ]


    Life up to your own espectations

    (huil) is verdrietig want zn ijsje is gevallen.


    i need you like a heart needs a beat.

    (krul) Hair that make you feel good..And groovie

    ik kijk (krul) diep in de ogen aan (krul) begint te :$ ik zet mijn (cool) af en ik loop naar hem toe "Heej hier heb je me (typing)" Achter zijn rug haalt hij een (flower) vandaan en hij (K) me en zegt "ik(H)jou" mijn gezicht staat zo :| xD maar in het verhaal staat die van haar zo : :$ (lol)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 0:37 ]


    Life up to your own espectations

    :Y) heeft kannibale neigingen ?


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (A) zat blij in de hemel maar toen kwam (6) toen wert het gezicht van (A) ineens :O en die van (6)deed(N) toen wert :O ineens :@ omdat (6) zo (N) wert dus toen moest (N) een dansje doen en dat zeg er (dance) zo uit toen dee :@ ineens xD en toen wert (dance) , :(( en toen wert het gezicht van xD weer :| en toen :(( dat zeg moest :| ,(huil)
    en dat vond :(( niet zo leuk dus gaf hij haar een (flower) , en dat vond (huil) wel lief dus die gaf (flower) een (K)en toen wert (flower),:$ , en daar moest (K) wel een beetje om (lol) , en dat vond :$ niet zo leuk dus die dee (puh) en daar wert (lol) niet gelukkig van dus die dee :( , en toen wert het link (puh) stond op en gooide zijn haren los (krul) en toen dee :( zijn bril op (nerd) en toen keek (krul),:8 en deed (nerd) zo :S
    en toen ze dat dee wert het gevaarlijk :S veranderde van blik (cat) toen deed :8hetzelfde en die wert zo (zip) en toen moest (cat),(lol) want het was de verkeerde blik , toen dee (zip),:@ en toen wert ,_O_ het spijt me :@ en :@ dee een vreurde dansje(hoera) maar niet voor lang _O_ sloeg terug en toen keek (hoera) ineens :O en _O_, dee (duivel), en daar schok :O van dus die dee onverwachts (Y) , en toen deed (duivel),;)
    Maar toen (Y) had honger dus pakte zijn fork :Y) en at (baby)

    Dat was het :P

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 3:15 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey