• Mijn zusje zit nu in een wasmand klem omdat ze voor mijn deur in die was mand gitaar ging zitten spelen en zingen... Ik schaam me dood voor der. Nu gooit ze mijn deur open en smeekt me te helpen met haar uit de wasmand te krijgen x) En nu zingt ze weer: Michelle! Ik weet wat je hobby's zijn ofzoo.. En nu, wilt ze weer met de wasmand van de trap af glijden. Dat kind is echt niet helemaal waus... En nu is ze weer behekst en word ze met die wasmand naar de trap getrokken en hangt ze in het trap gat vast... In de wasmand x)

    Edit; Ik heb haar gered en nu loopt ze lachend beneden..

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 20:12 ]

    Dat klinkt echt heel droog xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Laat haar vooral dat met de wasmand van de trap afglijden niet doen :|
    Een vriend van mij heeft dat gedaan maar dan met een matras. hij had geen pijn maar hij was zo wasted dat hij het gewoon niet voelde later bleek zijn enkel zwaar gekneust te zijn :|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Laat haar vooral dat met de wasmand van de trap afglijden niet doen :|
    Een vriend van mij heeft dat gedaan maar dan met een matras. hij had geen pijn maar hij was zo wasted dat hij het gewoon niet voelde later bleek zijn enkel zwaar gekneust te zijn :|


    Daarvoor heb ik haar ook gered (A).

    dat vind ik stiekem best wel komisch:P


    Stop holding me under and let me breathe.

    hahahahaha ik heb nu de slappe lach.. ik zie het vet voor me


    I build a house for your bones!

    Omg ik zit nu serieus in de slappe lach x'D whaha


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    haha, mijn zusjes maken soms ook echt van die opmerkingen dat je denkt "x'D" ik zelf doe het soms ook..:x maar goed :Y)

    My gowsh x'D Hoe kom je nou weer vast te zitten in de wasmand? x'D


    Get back motherfuckerz'

    Ik glij soms met de matras van de trap... x'D
    Kei leuk! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Djeezes x"D

    Ik weet nog ik was met de klas naar Londen en we hadden een paar uur vrij rondlopen, en ik ging met een vriendin naar de H&M, en ik wou iets kopen en dat waren 3 verdiepingen(beneden,gelijkvloers&boven) En op de gelijkvloers&de bovenverdiep waren de kassa's vol. en de benedenvloer was de mannenafdeling&Ik&men vriendin naar beneden gaan, maar ik viel van de trap en viel zo helemaal naar beneden& ik&mijn vriendin gillen!(zij omdat ze schrok dat ik viel, ik omdat ik schrok dat ik viel) En heel die verdieping keek en zagen me naar beneden vallen&iedereen die rond keek, iedereen die aan de kassa stond,(voor betalen en verkopen) rende naar de trap en ging een kringetje rond mij staan, en mijn vriendin&die mensen zo van: Gaat alles goed?! Heb je je pijn gedaan?! En ik zo heel droog: Dat was leuk :"D (Het was ook echt leuk! x"D)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Chill schreef:
    Ik glij soms met de matras van de trap... x'D
    Kei leuk! x'D


    deed ik vroeger ook (cat)
    Ik zou eerlijk gezegd plat liggen met zo'n zus.


    -

    :Z


    /

    Clumsy schreef:
    Djeezes x"D

    Ik weet nog ik was met de klas naar Londen en we hadden een paar uur vrij rondlopen, en ik ging met een vriendin naar de H&M, en ik wou iets kopen en dat waren 3 verdiepingen(beneden,gelijkvloers&boven) En op de gelijkvloers&de bovenverdiep waren de kassa's vol. en de benedenvloer was de mannenafdeling&Ik&men vriendin naar beneden gaan, maar ik viel van de trap en viel zo helemaal naar beneden& ik&mijn vriendin gillen!(zij omdat ze schrok dat ik viel, ik omdat ik schrok dat ik viel) En heel die verdieping keek en zagen me naar beneden vallen&iedereen die rond keek, iedereen die aan de kassa stond,(voor betalen en verkopen) rende naar de trap en ging een kringetje rond mij staan, en mijn vriendin&die mensen zo van: Gaat alles goed?! Heb je je pijn gedaan?! En ik zo heel droog: Dat was leuk :"D (Het was ook echt leuk! x"D)


    whaha =D


    Suki and Brodie <3

    Clumsy schreef:
    Djeezes x"D

    Ik weet nog ik was met de klas naar Londen en we hadden een paar uur vrij rondlopen, en ik ging met een vriendin naar de H&M, en ik wou iets kopen en dat waren 3 verdiepingen(beneden,gelijkvloers&boven) En op de gelijkvloers&de bovenverdiep waren de kassa's vol. en de benedenvloer was de mannenafdeling&Ik&men vriendin naar beneden gaan, maar ik viel van de trap en viel zo helemaal naar beneden& ik&mijn vriendin gillen!(zij omdat ze schrok dat ik viel, ik omdat ik schrok dat ik viel) En heel die verdieping keek en zagen me naar beneden vallen&iedereen die rond keek, iedereen die aan de kassa stond,(voor betalen en verkopen) rende naar de trap en ging een kringetje rond mij staan, en mijn vriendin&die mensen zo van: Gaat alles goed?! Heb je je pijn gedaan?! En ik zo heel droog: Dat was leuk :"D (Het was ook echt leuk! x"D)


    Oh mein gott, ik lig hier in een deuk x)