• Vind jij Nederlandse muziek goed/leuk? En zo ja,welk Nederlands nummer vind jij leuk?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik ben anti-smartlappen. [ zoals piraten-zenders :S:S En Frans Bouwer en dat soort zooi :S]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, Nederland is een big no no no als het gaat om muziek

    Ik hou wel van Nederlandstalige muziek maar niet alle soorten..Frans Bauer en Marianne Weber bijvoorbeeld vind ik helemaal niks..en ik houd ook niet van Jan Smit of Thomas Berge..
    Ik luister liever naar Blof, De Poemas, De Kast, Acda en de Munnink, Andre Hazes, Frank Boeien,

    En misschien nog wel meer..maar ik kan er zo vlug niet op komen.



    It's heavy but you are not the only one

    Oeh nee haat daaraan!!! Echt ik heb een keer voor een uur ofzo heel de tijd alléén maar één nummer van Jan Smit keer op keer moeten aanhoren:(((6)(duivel)Gek werd ik er van. En Jan Smit is arrogantie ten top(duivel)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    VRESELiJK =)


    Tremaine <3

    Oja Gebroeders Ko..-.- dat haat ik nog meer dan Jan Smit


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vind Onderweg - Abel idd een mooi liedje, ma vo de rest benk égt geen fan ofsoo! :) Ma, kvind et ook geen 'dikke shit' ;)


    007

    Ik vind alleen Blof goed die NL's speelt en hier vandaan komt en nog een paar losse nummers van andere mensjes die ik niet ken :] DE REST MAG DE POT OP(duivel)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik haat het, maar 1 nummer vind ik cool;

    1000 en 1 gedachten van Hansen Tomas:D

    Ik ga hem ontmoeten op 2 augustus:D:D(hoera)

    xMo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    ik haat het egt als je me gek wil krijgen moet jij me met nederlandse musiek opsluiten in een kamer

    Ik hou wel van Nederlandstalige muziek maar niet alle soorten..Frans Bauer en Marianne Weber bijvoorbeeld vind ik helemaal niks..en ik houd ook niet van Jan Smit of Thomas Berge..
    Ik luister liever naar Blof, De Poemas, De Kast, Acda en de Munnink, Andre Hazes, Frank Boeien,

    En misschien nog wel meer..maar ik kan er zo vlug niet op komen.





    Jaa precies, die laatste hebben vaak grappige, of juist heel serieuze nummers, die tenminste ergens over gaan.
    BIj mij zou ik alleen graag de ,laatste 2 ook uit het rijtje verwijderen..xD

    Mja ieder zn smaak :)


    i need you like a heart needs a beat.

    Luister liever na duitstalig. Like Nena, Th, lafee, Fräulein wunder, etc.


    Wie du mir, so ich dir.

    Luister nooooit naar NL muziek x(

    De enige NL muziek die ik luister is:


    Thomas Berge ×3


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    euhm ik ben wel belgisch maar ik vind jeroen van der boom wel goe en sommige liedjes van marco borsato
    (H)