• Welke fout zal je niet meer maken, als je terug de tijd in mocht?
    Myn fout; Roken & myn haren afknippen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 23:09 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Pervert schreef:
    Nooit zulke ruzie hebben gemaakt met een goede vriendin zodat ze me nu voor iemand anders heeft laten vallen, het stelen met mijn beste vriendin zodat we niet uit elkaar werden gehaalt, mijn haren afknippen en automutileren.

    automutileren? :X


    -

    Dan was ik gewoon mezelf gebleven en had ik me niet veranderd voor een paar vrienden die me een enkele maanden later keihard lieten vallen. En was die ene jongen nooit in mijn leven gekomen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Blondiepants schreef:
    (...)
    automutileren? :X
    Automutileren -automutilatie is een vorm van zelfverminking.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 0:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou mijn grote tater houden toen er mogelijkheden waren om naar de States te verhuizen --' En toen wou ik niet en nu wel xD Ik en mijn geklets ook.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat KirstenSnaps zegt. Damn, daar ben ik het zo mee eens.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 0:21 ]

    Suppressed schreef:
    Wat KirstenSnaps zegt. Damn, daar ben ik het zo mee eens.
    Je kunt het ook zo bekijken. Je hebt dingen gedaan die totaal niet slim waren. Misschien zelfs wel heel erg dom. Maar je bent nu in ieder geval zo slim om te weten dat je het niet zomaar weer zult doen alsof het niets is. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Je kunt het ook zo bekijken. Je hebt dingen gedaan die totaal niet slim waren. Misschien zelfs wel heel erg dom. Maar je bent nu in ieder geval zo slim om te weten dat je het niet zomaar weer zult doen alsof het niets is. :Y)

    Ja, precies! Leren uit je fouten. Helemaal niks opnieuw doen, een fout rechtzetten is niet altijd even goed.

    niet met die jongens genomen
    die andere jongen niet zo laten gaan
    gewoon de krantenwijk gaan lopen
    en nog wat maar dat weet ik nu ff niet meer


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    niets. ik heb niets fout gedaan dat ik over zou willen doen. nee echt niets.. nee, het zit wel goed bij mij. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De mensen waarmee ik nu ruzie heb niet meer vertrouwen, helpen of eender wat. Daar hebben ze me te har voor gekwetst.

    Mijn geboorte. (nerd)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mijn haar niet laten afknippen fersure.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De theoretische leerweg kiezen ipv de gemengde zodat ik wel naar Havo kon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    eerder fan worden van TH en me nicht niet vertrouwen

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 10:45 ]

    Ik zou niet weer bevriend graken met de jongen die ik ooit mijn beste vriend noemde.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.